Tilbakemeldinger 2020 / 2021

Tilbakemeldinger fra våre gjester:

Her presenterer vi tilbakemeldinger fra våre gjester fra 2020 / 2021.

Velg gjerne andre årstall under linken «Tilbakemeldinger» i toppmenyen.

Dette er ment for de som ønsker å finne informasjon om hvordan andre gjester har opplevd forskjellige hotell/destinasjoner.

Meldingene er sortert etter dato.

Vi er vel hjemme etter et fint golf- og ferieopphold i La Cala-området og på La Cala Golf og Spa Resort. 3 fine baner som er utfordrende, men kanskje vel kuperte. I allefall krever de flere runder for å bli kjent med banene.

Som følge av pandemien var bassengene stengt. For å ha glede av ettermiddagssolen, anbefales vestvendte leiligheter. Vi hadde kun morgensola fra vår veranda. Det var også litt kaldt på rommet siden varmepumpen ikke var slått på. Det ble etter hvert ordnet siden utedelen ikke var koblet til.

For øvrig ble vi oppringt fra resepsjonen på hotellet nest siste dag på golfrunden og spurt om hvorfor vi ikke hadde sjekket ut. De trengte rommet og i flg. Deres bestilling hadde vi rommet til den 22. november. Det ble jo litt stress av dette selv om jeg var nokså sikker på at vi hadde rommet en dag til. Vi ble enige om at vi skulle komme innom resepsjonen når golfrunden var ferdig. Jeg viste da fram vår voucher som bekreftelse på at vi hadde rommet til den 23. nov. Det ordnet seg da, men fikk egentlig ingen beklagelse! Nye nøkler ble ordnet etter ny runde til resepsjonen og vi måtte også tilbake og be nye håndklær, siden rommet ikke ble ordnet denne dagen. Ved utsjekking viste regningen et tilleggsgebyr på 30 Euro for forsinket utsjekking. I første omgang la jeg ikke merke til dette siden mange måltider var på regningen. Etter ny runde i resepsjonen ble dette beløpet tilbakeført. Dette er litt uproft, men personalet var likevel blid og hyggelig.

Alt i alt – vi er likevel godt fornøyde med oppholdet, god frokost og varierte menyer i restaurantene. Spa-avdelingen kan absolutt anbefales.

Med hilsen
Odd Magne Steffensen og Annie Synnøve Steffensen
15-23/11-2021

Mye svarte til forventningene og var veldig bra, transport, kvalitet på hotel (La Cala), kvalitet på banene.
2 ting var ikke slik vi hadde forventet:
– rom med terrasse som er nordvent er sikkert fint om sommeren, men helt meningsløst i november, aldri sol, hverken kl 0800 (soloppgang) eller ettermiddag
– bassenget og området rundt bassenget var stengt, hadde kanskje vært kaldt, men det var ikke mulig å finne ut, og da vi ikke kunne bruke terrassen vår på ettermiddag var det ikke bra nok

Marius Brekke og Cathrine Barth
11.11 – 15.11 – 2021

Vi hadde golftur til Alicante Golf i uke 45 2021.
Alle deltager, vi var 12 personer, var svært fornøyd med turen.
Hotellet var bra, og opplegget på turen glimrende. Alt gikk på skinner, og noe endringer på transporttider ble ordnet helt uten problemer.
Vi kommer gjerne tilbake for flere golfturer i fremtiden.

Vennlig hilsen

Bjørn Andre Pedersen (+ Jan Olav Sørensen, Geir Stange, Stephen Graham Jones, Roger Engh, Steinar Svendsen, Per-Christian Dammen, Stig Pettersen, Egil Hermansen, Juan Marcos Lopez Garcia, Leif Arild Haaland, Svein Ingar Transeth)
9-13. november 2021

Veldig fornøyd med hotell (Alicante Golf) og golfbanen var helt super fin. Glad vi hadde golfbil, litt langt å gå. Været passet veldig bra for golf, ikke badetemperatur.
Vi koste oss hele uken.
Mvh Gunhild Kjellaug Stordrange og Sissel Sigfrid Danielsen
06.11 – 13.11 – 2021

Turen med DinGolfReise (The Lake Resort) gikk som planlagt helt uten problemer.

Litt tidlige tee times grunnet sen bestilling fra oss kan ikke klandres DGR, men kanskje noe å ta med seg for andre som ønsker å forlenge golfsesongen.

Med vennlig hilsen
Bård Bakkejord (+ Thomas Schuller)
04.11 – 09.11 – 2021

Vi er veldig fornøyd med opplegget fra a til å. (Alicante Golf)
Transport til/fra flyplass fungerte som avtalt, med en trygg og god sjåfør.
Hotellpakken helt topp.
Banen var i utmerket stand, greenene var veldig jevne og fine.
Hadde en fin fin tur.

Hilsen Sindre Buene og Sissel Olsen
02.11 – 09.11 – 2022

DinGolfReise gjorde en kjempejobb for oss, da vi var sent ute med bestilling. Under to uker før avreise tok vi kontakt, og vi fikk ordnet to tilbud, hvorav vi gikk for det ene (Barcelona Golf). Fem netter og fire runder med golf, tee times akkurat når vi ønsket, da vi fant et hotell og en bane uten mye trykk. Vi hadde kontakt med DGR både via telefon og mail, og de var både tilgjengelige og hyggelige. All kudos til DGR som ordnet tur så raskt, og var kjapp med tilbakemeldinger og oppdateringer rundt status på booking.
Takk for turen DGR!
Mvh Emil Holden og Jonny Svarliaunet
02.11 – 07.11 – 2021

Jeg har benyttet DinGolfReise et titalls ganger på golftur til Lisboa, hotell Quinta da Marinha og jeg er meget godt fornøyd. Alt fungerer knirkefritt og sømløst. Aldri opplevd noen former for problemer. Service og respons er rask og presis. Selve Quinta da Marinha er en perle. Et flott og nyoppusset (2020) hotell som ligger ideelt til like ved den pittoreske småbyen Cascais som man kan nå via en spasertur langs kysten på ca. en time. For øvrig en meget vakker tur. Herfra kan man også dra med tog til Lisboa, noe som tar en drøy halvtime. Anbefales.

Øystein Bye
31.10 – 06.11 – 2021

Nok en vellykket tur arrangert av DinGolfReise!

Fly T/R med SAS gikk fint selv om 45 min i CPH.
Transport stod på flyplassen i Alicante som avtalt og hentet og på returen som avtalt.

Hotellet (La Manga) var nytt for noen av oss, pent og rent litt «innestengt» lukt å det kom nok pgrav hotellet har vært stengt i 3 mnd grunnet Covid situasjonen.

Deilig frokost!!

3 flotte baner med varierende vanskelighetsgrad, litt trist at bane Nord hadde «luftet og sandet» greenene.

Hyggelig personalet både på hotellet, restauranten ved poolen og ved golfen.

Turid Søhol og Tone Øglænd
31.10 – 06.11 – 2021

Vi har hatt en super tur! Alt har fungert bra hele veien.
Vi har hatt med et vennepar som hadde sin første golftur på lenge, de var også kjempe fornøyde og kommer til og bli med flere turer.
Sueno Golf fungerer bare veldig bra!! Vi blir godt behandlet av en service innstilt betjening.
Det blir garantert flere turer dit med DinGolfReise med oss:-)

Mvh
Odd Taralrud (+ Anne Heiberg, Andre Rolf Skjelstad, Siv Skjelstad)
30/10-6/11-2021

Vi er nå kommet hjem etter 14 dager i Belek med DinGolfReise/Belka Golf.
Første uke på Sueno Golf i strålende vær og 5 runder golf vekselvis på Pines og Dunes. Masse folk så det gikk tett med 4-flighter, men det gikk greit og det er gøy å spille med folk fra andre nasjoner. Litt redusert mattilbud fra vi er vant til der, men det var vel pga. corona.
Uke 2 forflyttet vi oss til Lykia World/Lykia Links golfbane. Der spiste vi både frokost og lunsj på golfkroa, og maken til service skal man lete lenge etter og det var nydelig mat. Vi var skjønt enige om at Lykia Links er den fineste banen vi noen gang har spilt på tross av mye kø. En dag med regn, ellers sol og vindstille, noe som sikkert ikke er vanlig på en linksbane helt ute ved havet.
Et supert opphold som vi gjerne gjentar.
Takk til DinGolfReise og Belka Golf (Elena)
Hilsen Gunn Degvold og Bodil Kroken
23.10 – 06.11 – 2021

Igjen en fantastisk flott golf reise via DinGolfReise. Denne gangen til La Cala Golf & Spa Resort.
Fra bestilling, oppfølging før avreise, opphenting ved flyplass, innsjekk ved hotel, hotel rom, banebestilling og avreise. Alt var helt perfekt og uten noen misforståelser eller noen som helst problemer.
Vi vil gjerne få lov til å takke igjen for en flott og vellykket golftur – (bare synd ikke golfen stod i stil). Og vi kommer definitivt til å bruke DinGolfReise igjen ved en senere anledning.

Best Regards
Ketil Tørge (+ Morten Hæraas, Geir Arne Strømme, Trond Stomnås, Corey Paul Ranck, Knut Kvaal Pedersen, Steinar Hemsett)
23.10 – 30.10 – 2022

Nettverksturen vår til Real Club de Golf el Prat i Barcelona, som var bestilt til 2020 ble kansellert grunnet korona. DinGolfReise gjorde en kjempejobb med at vi fikk voucher hos hotellet og kunne reise på planlagt tur et år senere i 2021. Veldig kjekt opplegg på hotell La Mola Resort & Spa med alt inkludert. Bra service og herlig mat. Turen var bra organisert med buggy til og fra golfbanen, og de ansatte på golfklubben var forberedt på at vår gruppe kom og stod klar til å ta imot oss. Meget bra variasjon av baner, flott klubbhus og bra service overfor gruppen vår (29 personer).

Absolutt et sted å anbefale grupper å reise til.

Tusen takk for en flott tur!

Mona Ueland, Jæren Golfklubb
21-24/10-2021

Vi hadde et nydelig vær, opp mot 28 grader, Titanic hotell er jo kjempesvært, område rundt hold på å si enda større. Da to baner ikke var ferdige, ble det problemer med starttider og frokost. 3 ganger fikk vi midlertidig frokost, ikke bra. Startsidene varierte fra dag til dag, våre starttider varierte veldig. Vi ble veldig skuffet at ikke Belka Golf møtte oss på hotellet og orienterte oss, vi visste ingen ting før vi møtte opp på torsdag, kaos.
All transport gikk bra.

Yngvar Kjeksrud (+ Marit Kjeksrud, Per Mabro, Kate Mabro, Inger Ramstad, Finn Ramstad.)
20.10 – 27.10 – 2021

Vi har hatt en fantastisk golftur til Alicante Golf.
Hotell og golfbane passet oss utmerket.
Været var også med oss.
Vi kommer gjerne tilbake og ser frem til ny golfreise med dere neste år.
Takk for flott opplegg.
Bente Thomassen og Dag Thomassen
19-26/10-2021

Vi er i all hovedsak fornøyde med hele opplegget. (Alicante Golf)
For å pirke på noe så var flyavgang ved utreise i tidligste laget i og med at vi måtte opp ved 03-tida. En teknisk feil med flyet gjorde at det ble 2 timer forsinkelse , og vi måtte sitte på flyet.( Men dette er jo utenfor deres kontroll.)
Når det gjelder hotellet så er det litt nedslitt, men greit nok. Vi ble også litt skuffet over frokost-bufeen.

Golfbanen var velholdt og fin, men krevende. Og vi var heldige med været.

Men som sagt, alle 8 er fornøyde.

Mvh

Arild Kvikstad (+ Grethe Kvikstad, Trygve Håvard Johnsen, Berit Johnsen, Bjørn Olav Johnsen, Berit Rønold Johnsen, Jøran Torsen, Aase Marit Torsen)
19.10 – 26.10 – 2021

Vi har hatt en fantastisk tur til Belek i oktober 2021 (8 personer).
Transport og opphold gikk knirkefritt.
Flott hotell (Cornelia Diamond) og fin bane med fantastiske forhold.
Ikke noe problem å få teetider.
Det eneste negative var at en av nihullssløyfene på Cornelia var stengt for vedlikehold, men det er ikke DinGolfReise sin skyld.

Jan Erik Waage (+ Peter Storli Leupi, Anders Simonsen, Mats Fjogstad, Ørjan Mæhre, Jan Bjørge Scheyka Løvland, Even Sannæs, Olav Hellerdal)
16.10 – 23.10 ´2021

Turen til Sand Valley var meget vellykket for åtte godt voksne gubber (52-72 år). Været var vel nesten unormalt bra for årstiden. Fin temperatur og ikke en regndråpe. Litt vind, men ikke problematisk. Vi gikk sju runder på fire dager. Benyttet både blå, grønn og hvit tee. Som avslutning hadde vi «Ryder cup» med flere runder på treningsbanen (6 hull), med foursome, fourball og matcher. Artig!

Sand Valley er en interessant bane, med mange utfordringer. Ganske ulik «vanlige» norske baner. Vi opplevde banen i litt dårligere stand enn for to år siden. Det kan vel skyldes vanskelig koronaøkonomi eller lang nedbørsfattig periode. Ikke noe å legge vekt på.

Sand Valley har hyggelig betjening, flott villaer og meget god mat.

DinGolfReise har gjort en perfekt jobb. Løste trøbbelet Norwegian skapte med to endringer av flytidspunkt. Alt fungerte med skyss fra og til flyplassen, teetimes som ønsket, og innkvartering. Mange takk!

Vennlig hilsen
Inge Fjalestad (+ Pål Fossum, Arne Fjalestad, Bjørn Olav Stensby, Jan Håvard Eftedal, Rune Hennie, Håvard Mathiesen, Børre Salamonsen)
01.10 – 06.10 – 2021

Takk for et bra opplegg, som vanlig. (Dom Pedro)
Dro tidlig fra Oslo, litt forsinkelser underveis, så det ble litt hektisk, men vi rakk tee off med 3 min på Victoria 1320.
Spilte så Pinhal søndag, og Millenium og Victoria på mandag.
Så ble det Old Course tirsdag før vi dro hjem. Da hadde vi god tid før vi ble hentet.
Old course var nok den aller beste, men alle banene var veldig bra. Vi storkoste oss.
VILAMOURA er et fantastisk sted, med alt rett rundt hjørnet. Stilfullt og rent og pent.
5 gangen jeg er der, og skal tilbake til våren.

Ulf Sebastian Nervik (+ Stig Berntsen)
2-5. oktober 2021

Vi er fornøyd, og kommer gjerne tilbake! (Alicante Golf)

Clement Stig Trovik og Arne Tveit
25/9-2/10-2021

Like hyggelig som forrige gang på Sand Valley.
Vi kommer tilbake 😊

Vennlig hilsen

Odd Carm (+ Knut Espen Dørum, Svein Arild Olsen, Frode Engeland Hansen)
23-27. september 2021

Takker for godt organisert tur til La Cala.
Alt fungerte fint selv om køllelån ikke var registrert i proshop, dette ordnet seg.
Kan opplyse om at restaurantene i hotellet ikke var åpne, men skal åpne til helga. Vi ble henvist til klubbhuset som hadde tilbud godt nok. Det bør også opplyses om at øvingsområdet ligger 2 km fra klubbhus og kan kun nås med shuttelbuss og ikke golfbil da disse ikke kan benyttes på vei. Golfbiler utleveres heller ikke før 20 min før teeoff.
Men for oss fungerte oppholdet helt ok.

Odd Eivind Kveno og Wenche Kveno
23-26. september 2021

Vi brukte DinGolfReise på vår årlige guttetur og turnering i 2021, og ble anbefalt Sand Valley Golf Resort like utenfor Gdansk i Polen.
Først og fremst ble vi meget imponert over fasilitetene og hele området inkludert golfbanen, alt var veldig gjennomført. Huset vi fikk tildelt var av høy standard, klubbhuset inkludert maten var av høy standard og banen ga oss mer en nok utfordringer alle 8 rundene vi spilte den. Hyggelige folk som jobbet der og generelt en god atmosfære.
DinGolfReise var rask i sin tilbakemelding og kom med et forslag til pakke meget raskt, alt var inkludert. Det var utrolig behagelig å reise på tur, hvor alt var klarlagt på forhånd, og alt gikk etter planen. Vi takker DinGolfReise for et meget vellykket opphold på Sand Valley Golf Resort, og kan trygt anbefale disse for andre som ønsker en smidig og artig golftur, små eller store grupper.

Gaute Talmo, Stein Erik Talmo, Espen Drange, Bjørn-Erik Myrheim

10-15. september 2021

Turen til La Cala gikk kjempe fint og vi brukte ikke mye ekstra tid på flyplassen basert på covid reglene.
Alle i reisefølget var vaksinert og turen opplevedes nesten som reiser vi har gjort før covid kom.
La Cala hotellet er et fint hotel med bra frokost. Middagen vi hadde på kvelden var variert og bra.
Alt rundt golf fungerte fint og det opplevdes mer eller mindre på samme måte som før.
Banene var i god stand og været var på vår side med over 30 grader og sol.
Det var litt flere golfspillere en sist gang vi var der og det var ganske fult på banene.
Vi liker å spille rakst og med så mange golfspillere på banene så ble det på noen runder med mer venting en vi liker.

Alt i alt en veldig kjekk tur med perfekt vær og mye golf på fine utfordrende baner.

Mvh / Kjell Bjordal (+ Geir Arve Vika, William Daniel Bavidge, Ole Bjørn Tøllefsen, Geir Bjordal)
4-11. september 2021

Takk for en super tur til Bryne med golf arrangert av dere fra 1/8 til 6/8-21.
Vi hadde det helt topp på 3 golfbaner Jæren, Sandnes, Solastranden.
Alt fungerte helt perfekt.

Bryne Kro og hotell var et superhyggelig og fint sted å bo. Fantastisk hyggelig personale på alle arenaer. De var så positive og blide hele tiden. Ingenting var noen problem. HELDIGVIS et bra slagord for stedet.
Nydelig frokost hver dag

Vi kommer gjerne tilbake og opplever gjerne andre steder hvor dere arrangerer golf turer.

Beste hilsen
Inger Fretland og Kirsti Ruud Teveldal
1/8 til 6/8 – 2021

Vi hadde et flott opphold på Bryne Kro og Hotell.
God mat, fine rom og hyggelig betjening.
Vi spilte golf på to forskjellige baner, spesielt Solastranden likte vi godt.
Vi kommer igjen.

Terje Hammersland og Bjørg Elin Hammersland
29.07 – 01.08 – 2021

En fantastisk fin tur med mye innhold for pengene. (Bryne Kro & Hotell)
Spilte golf 4 dager. Både Sandnes, Jæren og Sola golfklubb leverte perfekte baner og gode forhold.
Kjempefin pris på oppholdet og et hotell med god standard og service.
DinGolfReise kommer til å bli brukt hyppig til golfturer i fremtiden.
Takk for oss!
Henrik Andre Dahlum, Fredrik Johansen, Christoffer Grande Røsstad, Christopher Krohn, Ørjan Dahl Madsen.
15-18. juli 2021

Turen var fantastisk. Bra opplegg. Elsket pitch and putt-banen på Bryne Kro. Stavanger var kjempefin. Bærheim og Jæren var flotte baner. Gjennomført opplegg.

Takk for turen!

Olve Aslaksen og Mats Riise Johansen
24.06 – 27.06 – 2021

Tusen takk til DinGolfReise for rask respons på forespørsel, og meget god oppfølging og service.

Anbefales på det varmeste. (Bryne Kro&Hotell)

Cesilie Benevoli og Lars Benevoli

12-18. juni 2021

Vi hadde en kjempefin tur!
Vi trivdes veldig godt på Bryne Kro & Hotell hvor det var glimrende mat og hyggelig service.
Været var fint og banene leverte. Alt i alt en veldig fin tur.
Takk for veldig god hjelp med booking og organisering.

Eneste detaljen var at hverken Stavanger GK eller Solastranden hadde helt kontroll på om det var betalt eller ikke.
Virket som de hadde forventet et referansenummer eller lignende. Men det er bare småtteri.

Johan Svabø (+ Erik Junge Klemsdal, Thobias Maaø og Hannu Oskari Hara)
30.04 – 02.05 – 2021

Meget fornøyd med opplegget dere hadde ordnet for oss, både opphold på Bryne Kro og Hotell hadde topp service og god mat! Også på golfbanene var alt klart og lettvint.
Så tusen takk for et topp opplegg!!

Even Hansen, Edward Fjeldskår, Otto Tobiassen, Per Terje Gabrielsen, Reidar Svendsen, Eivind Sneve
13-16/8-2020

Vi har bodd på Bryne Kro & Hotell en uke.
Spilt 8 golfrunder på veldig fine baner.
Jæren GK er en veldig fin 9 hulls bane. Sandnes / Sola Forus og Solastranden er veldig fine 18 hulls baner. Mekka for golfspillere i Norge.
Mvh Jon William Hauge og Tove Mette Hauge
6-13. juli 2020

Oppholdet på Bryne Kro&Hotell var veldig bra, romma var fine, maten god, hyggelig betjening og i tillegg kjekt med pitch&put bane.
Alt gikk smertefritt med alle starttider. Alle 3 banane var i fin stand. (Sola Forus, Solastranden, Sandnes)
Alt i alt ei særs positiv og kjekk langhelg med mykje golf 🙂

Kjem sikkert tilbake med nye bestillingar 🙂

Mvh
Ketil Fykse (+ Vidar Valdersnes, Bjørn Eldøy, Conny Strøm, Øystein Nygård, Eivind Lunde, Ulf Ottesen, Øyvind Fykse Lie og Kato Vangen)
25-28/6-2020

Turen gikk helt strålende og knirkefritt. (Quinta da Marinha)
Denne gangen var det heller ingen problemer ifm innsjekking av golfbagen hos TAP.

Øystein Bye
1-7. mars 2020

Vi hadde en fantastisk uke i Belek.
Hotellet vi bodde på Sueno Golf er litt slitt og trenger en oppussing, men med at vi hadde tilgang til Sueno Delux så gjorde det ingen ting.

Om vi skulle dratt igjen så hadde vi valgt og bo på golfhotellet, er det beste å bo på når golf er i sentrum.

Det å bo på banen er også super sosialt, det å gå en runde med nye folk hver dag for så å ta en lunsj og en øl etter runder gjorde det til en super hyggelig opplevelse.

Begge banene var fantastiske på hver sin måte og hadde sine utfordringer både med tanke på lengde å tankespill. (Dunes kan man lures til å spille aggressivt da en del par 4 er litt korte)

Vil anbefale andre til å bruke dere til å arrangere sin golfreise, jeg vet at jeg kommer til å bruke dere igjen.

Tusen takk for en kjempefin tur.

Håvard Torp og Harprit Uppal Singh
29/2-7/3-2020

Vår tur til Portugal (Vila Gale Marina) ble meget vellykket.
Alle var fornøyd og vi takker for godt organisert opplegg.

Mvh
Anton Bratberg Sand (+ Bjørn Lauritz Hoel, Anne Lise Gjestvang, Anders Backer-Grøndahl, Anne Backer-Grøndahl, Harald Belsvik, Brita Belsvik, Johan Erik Belsvik, Eva Denstad)
29/2-7/3-2020

Som alltid veldig bra. (Titanic)
Koser oss utrolig bra, etter en lang vinter.
Håper på gjentagelse neste år.

Bjørn Morten Halbjørhus (+ Anne Eli Ohnstad, Vidar Solheim, Hanne Marlene Solheim)
27/2-5/3-2020

Vi er tilbake i Norge og alt gikk bra på turen til Belek. (Sirene Golf)
Takk for god service og fint opphold.

Vennlig hilsen fra
Rolf Evju og Gudrun Ulven Evju
27.02 – 05.03 – 2020

Vi hadde en helt fantastisk tur! (Penha Longa)
Mvh
Erik Holm (+ Espen Mevik Gundersen, Mats Roli, Einar Stefansson Aaland)
22.02 – 01.03 – 2020

Turen var helt knall som alltid. (Cornelia Diamond)
Koset oss med Montgomerie, og Belka Golf var veldig behjelpelig men booking av vår siste runde på mandagen.

Med vennlig hilsen
Thomas Verner Pedersen og Runar Jensen
18-25. februar 2020

For andre gang i løpet av et 1/2 år var vi på Sueno Golfhotell og vi hadde igjen en fantastisk fin uke med 5 green fee.
Takk til DinGolfReise som legger alt til rette.
Hilsen Erik Sigurdssøn, Tove Johnsen og Øivind Johnsen.
13.-20.02.2020

Det var et veldig bra opphold igjen… (Cornelia Diamond)

Beste hilsen – Best Regards
Raymond Lohr
11-18/2-2020

13 golfspillere på sin årlige Spania tur, arrangert av DinGolfReise.
Som vanlig gikk turen, arrangementmessig, prikkfritt. Etter mange år på reise med DinGolfReise ville noe annet vært overraskende.

Transport til/fra hotellet, mellom forskjellige baner, utslagstider, etc. gikk uten noen problemer.

I år gikk turen til Bonalba, like nord for Alicante. Så vel hotell som bane kan anbefales.

Det ble også spilt på Alenda. Fin bane som også kan anbefales.

Alt i alt en vellykket tur.

Mvh
Bjørn Fjeld (+ Arild Holvik, Finn Hjulstad, Harald Fjell, Hjalmar Skomsvold, Terje Gunnar Hamre, Kjell Andreassen, Jan Kåre Mathiassen, Ove Eltevik, John Eltvik, Geir Otterbekk, Egil Sæle, Johannes Netland)
5-12. februar 2020

Takk for all hjelp med tur. (La Cala)
Vi er veldig fornøyd med turen.
Hotellet var strålende. Servicen både på hotellet og golfbanen var super.
3 baner med høy kvalitet kun ødelagt av dårlige bunkere på den ene men det er glemt.

Mvh

Svein Erik Laudal (+ Erik Galleberg Øverby, Ola Fjelnseth,Stian Trømborg)
6-10. februar 2020

Vi hadde en flott uke på Sueno Golf med all inklusive. Her har vi to flotte baner rett utenfor hotelldøren, Pines som en virkelig utfordring og Dunes som er litt snillere. Topp forhold.
Hotellet med deres besetning er veldig vennlige og står nærmest på pinne for gjestene. Når vi også kunne bruke Sueno de Luxe sine fasiliteter og et mat bord som var 50 meter langt så har man nesten ikke ord for hvor bra det var.
Dette kan absolutt anbefales og med profesjonell hjelp fra DinGolfReise som alltid har full kontroll var dette helt topp.
Vi kommer helt sikkert tilbake.

Mvh Vidar Esperum (+ Bjørn Torgersen, Torbjørn Ruud,Frode Mørk Helganger)
25/1 – 1/2 – 2020

Da var vi tilbake fra en meget vellykket tur (Alicante Golf), tross litt uflaks med været. Fikk golfet hver dag, uten å bli nevneverdig våt.
Husbanen var morsom og utfordrende, hotellet var meget bra og spisestedene som var i umiddelbar nærhet var helt utmerket som lunsjsted.

Alt i alt er dette noe vi kan anbefale.