Tilbakemeldinger 2022

Tilbakemeldinger fra våre gjester:

Her presenterer vi tilbakemeldinger fra våre gjester fra 2022.

Velg gjerne andre årstall under linken «Tilbakemeldinger» i toppmenyen.

Dette er ment for de som ønsker å finne informasjon om hvordan andre gjester har opplevd forskjellige hotell/destinasjoner.

Meldingene er sortert etter dato.

Da er vi hjemme igjen etter 2 fantastiske fine uker på Alicante Golf.
Vi har vært veldig heldige med været, hotellet med ansatte har vært helt fantastisk og vi har spilt golf på den fantastisk fine banen som hotellet er tilknyttet til.
Så flott at vi kunne bestille tee tider i forkant.
Turen var helt perfekt opplagt og vi fikk oppfylt alle våre ønsker, og vi anbefaler gjerne dette reiseopplegget til andre.
Dette var vår første golfreise og det frister til gjentagelse så snart vi har anledning.

Mvh
Tone Bente Båtstrand Husnes Og Claus Husnes.
28.12.2022 – 11.01.2023

Vi er veldig fornøyd med Cornelia Diamond hotel. God service av hyggelig folk i alle ledd. Flott uteområde som er veldig rent og pent. Kort vei til stranda.

Faldo golfbane var meget godt vedlikeholdt i vakre omgivelser.

Vi vil gjerne tilbake.

Bente Nordli og Jens Einar Strøm
29/12/2022-5/1-2023

Tusen takk for en flott, velorganisert tur til Alicante Golf.
Hele turen, fra flyreise, transport til og fra flyplassen, og golfbane var fantastisk.
Jeg vil anbefale dere til alle min bekjente innenfor golf verden 🙂
Tusen takk, Jeg ser frem til neste gang.

Mvh. Logan James Ferguson og Maryana Korabel
26/12/2022-1/1/2023

Vi hadde igjen en super tur. (Sueno Golf)
Topp service, topp rom- gode baner (minus greenene på Dunes).
Absolutt null å klage på.

Mvh Raymond Lohr og Benny Hansson
10-24. desember 2022

Takk for utmerket service og oppfølging på en kanskje litt uvanlig forespørsel fra meg.
Koste meg skikkelig på den nesten 4 ukers lange arbeidsferien jeg hadde, med golf om morgenen, og jobb ut dagen i Belek. (Sueno Golf / Sueno De Luxe)
Dere vil nok få nye forespørsler fra meg i fremtiden 😊

André Andreassen
26/11-22/12-2022

Nok en gang har vi hatt en flott tur med DinGolfReise til Belek, denne gang til Sueno De Luxe. Flott hotell men som likevel bærer preg av litt forfall, sto en del bøtter spredt rundt innendørs da det regnet ute (kan godt si at taket ikke var helt tett 😊) Vi besøkte også den Italienske og Asiatiske restauranten og må si at vi ble meget godt fornøyd, særlig med den Asiatiske. Det meste av maten vi fikk servert i hoved restauranten var også helt innafor, men det blir hakket bedre når maten blir laget a la carte og ikke blir servert på buffet.

Det regnet som sagt i bøtter og spann, men fairwayene på både Pines og Dunes taklet vannet utrolig bra. Greenene derimot var fryktelig dårlige, spesielt på Dunes, de besto for det meste av brunt gress dekket med sand. Klarte likevel innimellom å spille noen hederlige runder golf.

Da solen omsider tittet frem var alt det negative glemt og vi koste oss på alle måter.

Bernt og Brit Lerøy
10-20/12-2022

Til tross for 5 dager med yr/regn, noe som er helt uvanlig i Antalya-området, har vi opplevd reisen som et eventyr der all transport fungerte, hotellet (Titanic) var toppklasse, og golfbanene var helt utrolige. Vi traff mange hyggelige golfere og koste oss etter hver golfdag på klubbhuset.
Alt var 100% bortsett fra en liten bagatell som ikke vedrørte reiseoperatør.
Været var dårlig og dermed måtte de på klubben Cullinan omstokke våre spilleplaner. Det underlige var dog at vi, tilsynelatende var de eneste som ikke fikk spille på de to banene vi hadde bestilt til tross for at det var full aktivitet der ute. Vi måtte ta til takke med kun den ene banen de 4 spilledagene. Omstokkingen skyldtes selvfølgelig at andre baner i området var stengt og våre to baner, Aspendos og Olympus, ble fylt opp av folk annetsteds fra.
Men dette var bare en bagatell, Aspendos var en herlig 18-hulls bane.
Vi reiser mer enn gjerne ned igjen i 2023.

Jarle Sundelin og Karin Beate Rosseli
10-17. november 2022

Veldig fornøyd i år igjen, det er orden i sysakene og tilbakemeldinger på spørsmål kommer raskt. Det blir DinGolfReise neste år også.
Topp golfforhold og topp hotell (Sueno Golf) i Belek, alt gikk helt problemfritt.

Petter Stabell (+ Håkon Haveraaen, Einar Henrik Engen, Anders Christer Engen, Karsten Hustad Bjønnes, Erik Isaksen)
29/11-6/12 – 2022

Godt fornøyd med hele opplegget.
Flott hotell (Alicante Golf), fin bane, god logistikk og alt klaffet.
Takker for rask og god service. Velger dere neste gang👍

Mvh Jan Rognaldsen, Jan Reidar Blåsternes, Lars Pihl Johannessen
23-30/11-2023

Fikk tur i gave fra min kone så visste ingenting før avreise.
Første gang i Tyrkia, og dette blir ikke den siste, meget flott hotell (Sueno Golf) hvor man får veldig mye for pengene.
God mat, god drikke og ikke minst fantastiske golfbaner.

Arnstein Vagle og Monica Viste Vagle
19-24. november 2023

Uken i Benidorm (Melia Villaitana) var velsignet med veldig fint vær og golf opplevelsen var bare helt topp,
Levante banen var fin å gå med tralle og vi fikk benyttet oss av fri golf muligheten ved at vi fire dager tok en ekstra runde på Poniente med buggy.
Golfklubben, proshop og restaurant var også en positiv opplevelse.

Hotellet var dessverre litt preget av at sesongen var på hell, de fleste dagene var det kun ett spisested åpent i tillegg til golfbanen, som sluttet matservering kl 16.
Betjeningen var, med noen få unntak, mer opptatt av hva som ikke var mulig enn å hjelpe oss til rette;
– vi måtte ikke bruke bassenget utfor resepsjonen for det var kun for Level kunder, ( det var kun vi som var der for vannet var ca 19 grader )
– vi kunne ikke bestille pizza eller takeaway fra byn, for hotellet slapp ikke budene innfor porten
– vi kunne ikke få kjøpe annet enn 0,33 liter flasker med vann på hotellet, ville vi ha 1 liter flasker måtte vi gå ned på golfklubben
– vi kunne ikke få vin med glass til bassenget, kun pappkrus

Med alle de ´´no possibile´´svarene jeg fikk frister det ikke å komme tilbake til hotellet, fasilitetene er helt topp, men serviceinnstillingen var fraværende hos de fleste ansatte dessverre.

Takk for all hjelp til turen i år !!

Hilsen
Oddbjørg Varhaug Greiner (+ Berit Bakken, May Lis Birkeland, Anne Jane Anfinsen, Tove Karin Aase, Brit Kyllingstad)
12-19/11-2022

Hatt en tipp topp tur igjen med DinGolfReise – bodde flott på Lauro Golf. Av erfaring fikk vi han som hentet oss til å stoppe på Lidl for handling, noe som var lurt for det er ingen butikker i nærheten. Vi var 3 i reisefølge som var der heile perioden 7-14. november hvorav ei bare gikk tur i området. Vi ble hentet som avtalt. Litt endringer på tee tidene, men avklarte dette tidlig så var klar over det. Hadde betalt for golfbil for 3 dager på forhånd men fikk beskjed i proshopen at det var inkludert alle dager. Protesterte ikke på det. Bodde i et stort, flott hus. 4 soverom, hvorav 2 med egne bad samt et bad til og et halvt bad i første etasje. Fikk selskap av et par til fra 10-14.11 – de ble ikke møtt på flyplassen. Etter mye leting og venting og telefoner tok de drosje etter avtale og skulle få dette refundert i proshopen. Det fikk de ikke, da de sa der at transporten hadde stått der!
Når vi 5 da skulle hjem kom det en liten drosje og de trodde vi bare var 3 stykker. Dette fikset de umiddelbart og drosje nr 2 kom etter vel 10 minutter.

Kjempeflott golfbane, godt variert, kjekt med fri golf så rakk 9 hull ekstra nesten hver dag. God variasjon fra proshopen med hvor vi startet og lite venting til tross for at der var en universitets turnering i helga. Ble velsignet med flott vær heile uka. Helt grei frokost. Litt bedre utvalg på menyen i restauranten før kl 18.

Takk for flott opplegg atter en gang, bestiller plutselig ny tur.

Mvh Sissel Olsen, Sindre Buene, Liv Grethe Olsen, Kirsti Birkelund Gallefoss, Tommie Gallefoss
7-14. november 2022

Alt gikk helt knirkefritt og det er ingen ting å sette fingeren på. (Quinta da Marinha)
Kommer tilbake med ny bestilling om ikke så lenge.

Øystein Bye og Silje Gabrielsen
6-12/11-2022

Ved ankomst Malaga stod det ingen person for å transportere oss til hotellet (Lauro Golf), men etter en telefon til DinGolfReise ordnet dette seg ved at vi tok taxi som Lauro Golf betalte ved ankomst. Som plaster på såret fikk vi gratis golfbil på første 9-hullsrunden.

Vi hadde bestilt 4 leiligheter og fikk av tilbudet forståelsen av at det var i orden, men det viste seg at vi fikk 1 stor leilighet med 4 soverom, men bare 3 bad. Dette var ikke optimalt, og ikke i tråd med vår bestilling, men «hell i uhellet» var at vi ble bare 3 par, så det fungerte. Leiligheten hadde en velutstyrt kjøkken, men det var ingen butikk på stedet, så dette fikk vi ikke utnyttet. Avstanden fra leiligheten til proshop/resturant var ca 7-800 meter, men heldigvis var det «stall» for golfutstyret i proshopen. Frokosten var vel ikke «all verden», men restauranten var helt ok.

Golfbanen var fin, men tildels krevende å gå, men med golfbil for noen og el.tralle for oss andre gikk det greit.

Fordi været var fint hele uka er vi fornøyde med oppholdet, bortsett fra boforholdet.

Vennlig hilsen

På vegne av hele gruppa: Arild Kvikstad
2-9. november 2022

I utgangspunktet har banen (Lauro Golf) 27 hull. De siste 9 hullene (9-18) var kun åpne for spill på avreisedagen. Det var ikke det vi hadde blitt forespeilet.
Vi hadde også forhåndsbooket starttider for flere måneder siden, disse ble endret underveis. Dette er litt irriterende i fht. andre aktiviteter. Dessuten var vi jo en full 4’er flight, forstår derfor ikke behovet for å endre våre
oppsatte tider.
Ellers var resorten, restauranten og leilighetene bra. 🙂

Mvh.
Roger Udnes (+ Svend Christer Hjalmar Mårtensson, Per Øivind Bodding, Jan Erik Vestli)
31/10-7/11-2022

Vi var 12 stk på tur gjennom DinGolfReise. Meget fornøyd med hele opplegget fra bestilling, henting, bringing golfbaner og hotell (Alicante golf og El plantio.)
Alicante golf hotel ligger på en veldig fin beliggenhet hvor du har byliv, restauranter og strandliv i nærheten.

Vi valgte å spille 3 dager Alicante golf og siste dagen på el plantio da denne banen ligger bare 10 min fra flyplassen.

Veldig bra organisert og tilrettelagt.

Vi kommer garantert tilbake

Bobi B Veljanoski + 11 stk
27/10 – 30/10

Me var 7 personar som reiste til Melia Villaitana siste veka i oktober 2022 (nr. 8 måtte diverre melde forfall like før avreise).
Som tidlegare nytta me oss av DinGolfReise, og nok ein gong leverer dei heilt supert.
God hjelp og service i forkant, og ingen problemer verken med reisa eller oppholdet.

Med vennleg helsing
Lars Audun T. Torvik (+ Ole Johnny Gule, Jostein Solberg, Lars Endre Tholo, Svein Olav Tufta, Arne Hesthammer, Birger Aga, Vidar Østerbø)
22-29/10-2022

Me er veldig godt fornøgde med heile opplegget, frå flybestilling, henting/bringing, hotell og golfbanen(Alicante golf hotel).
Golfspelet kunne vore betre, me det var ikkje banen si skuld.
Kort veg (15 min gange) til Middelhavet med sikkert 24 grader var også flott.

Bjarte Døssland (+ Bjørg Døssland, André Ellingsen, Astrid Karin Sundfjord, Vigleik Skeie, Marit Oddrun Slåttelid Skeie)
21.10 – 28.10 – 2022

Vel hjemme etter en flott golftur med DinGolfReise.
Vi har benyttet deres tilbud flere ganger til Belek og Sueno Golf Hotel.
Vi har vært godt fornøyd med alle turene, og det kan vi også si om siste tur, 20.-27. okt.
Inkl flyreise med golfbag Oslo-Antalya t/r, transport flyplass-hotell t/r, rom: Senior Golf View med alt inklusiv (mat og drikke), 4 greenfee (Dunes 2/Pines 2) og greie tee times.
Alt var kjempebra organisert og godt tilrettelagt.
Vil også nevne at været i slutten av oktober er varmt og deilig +25-28 gr og at vi fikk tid til sol og bad i tillegg til golf.
Også stor pluss at man kan benytte Sueno DeLuxe Hotel til måltider og annet.
Vi er storfornøyd med oppholdet og alle tillegg samt gunstig pris, så vi kommer nok tilbake og vil også anbefale deres golfpakker til andre.

Mvh Eli Marianne Johansen Rognmo og John Arve Rognmo
20.10 – 27.10 – 2022

Takk for en kjempefin tur uten problemer. (Lykia)
Etter å ha lest en del negative anmeldelser på diverse sider var vi litt skeptiske til golfbanen. Det var helt uten grunn. Lykia er en av de beste banene vi har spilt på.
Hotellet derimot har vel sett bedre tider. Området er veldig stort, dermed krevende å vedlikeholde.
Golfklubben er veldig bra og vi spiste de fleste måltider der.
Takk igjen for en fin tur🏌😊
Thor Olav Boger og Kari Boger
20.10 – 27.10 – 2022

Vi er super forøyd med vår tur til La Cala, selv om de som kom ned sist måtte mellomlande i Paris noen dager. Da de endelig dukket opp ble det 3 dager med 2×18 hull på fantastiske baner.
Banene på La Cala holder et meget bra nivå, maten og ikke minst prisene på golf-restauranten var helt topp. Ingen grunn til å reise for å spise. Tapasen var helt enorm.
Vi kommer tilbake senere, ikke tvil om det.
Tore Hubenthal for Romerike GK
19-24/10-2022

Da var vi vel hjemme etter en uforglemmelig uke på Melia Villaitana.

Bortsett fra kluss med våre spilletider som vi hadde fått tidelt av dere før avreise så er vi veldig fornøyd med å velge dere som reiseoperatør.
Jeg måtte booke spilletider selv som resulterte i litt stress men det gikk bra. Fikk heldigvis spilletider ganske nær de vi hadde fått oppgitt men anbefaler at dette evnt dobbeltsjekkes med en voucher eller noe fra klubben sin side for å unngå slikt i framtiden.
Veldig bra jeg hadde med meg alle dokumenter og eposter utskrevet i papir form for dette ville klubben ha for å rette opp i feilene med startsidene.

Dere får pluss i margen for rask respons og gode tilbudsbrev når vi gjorde bestillingen i mars måned for reise i oktober.

Kjekt å få SMS fra dere under reisen for å sjekke at alt ok

Melia Villaitana kan anbefales uten tvil. Stort flott anlegg med 300 meter å gå til klubbhus og tee 1.
Dag 1 ble vi transportert ned av ansatt.
Ved ankomst hotellet ble vi kjørt til rommet med golfbil. Tar litt tid å bli kjent på området med mange ulike bygninger som ligger i ulike plan.

Mange flotte restauranter på stedet, men da vi var der nå i slutten av sesongen (midt oktober) er det kun 2-3 åpne hver dag og de bytter litt på hvem som er åpen. Frokosten var meget bra, overgår mange norske hotell. Vi hadde leiebil for lett å komme rundt i området.

Tips, om en bestiller en uke med 5 spilledager kan det være en fordel at den spillefri dagen kommer midt i uka slik at bena kan få hvile litt en dag.

Når vi spilte Levante leide vi kun traller. Banen var kjempefin å gå.

Lena Årseth og Arvid Årseth
15-22/10-2022

Alt funket veldig bra.
Kom oss til hotellet (Dom Pedro Marina) i tide, og rakk tee off kl 13:50.
Fine baner, hyggelige mennesker, været bra, og de 2 førstereisguttene vi hadde med var like begeistret som meg.
Vi skal tilbake!!

Ulf Sebastian Nervik (+ Stig Berntsen, Erik Kolsrud Aas, Carl Olaf Wiklund)
15.10 – 18.10 – 2022

Vi har vært strålende fornøyd med alt 🙂
Flott hotell (Alicante Golf), flott golfbane.
Alt gikk etter oppsatt plan med fly, hentetjeneste t/r flyplass.
God informasjon fra dere i forkant av turen.
Planlegger allerede neste års tur.

Anders Georg Bergh (+ Christian Halse, Frode Grønstad, Knut Anders Asper)
13.10 – 17.10 – 2022

Vi har benyttet DinGolfReise 3 ganger til Belek de siste årene, denne gang til Lykia.
Alt har alltid gått helt smertefritt. Er det noe vi vil endre på så blir det gjort.
Kommer garantert til å benytte oss av dem igjen i fremtiden.

Med vennlig hilsen,
Jan Inge Aarreberg (+ Anders Kristiansen, Ove Økland, Geir Jone Heimvik)
9-16/10-2022

Vi er godt fornøyd med oppholdet. (Bonalba)
Alt fungerte som planlagt.
Vi hadde med yngre barn og hotellet hadde ingen tilbud til barnefamilien.

Med hilsen
Knut Søren Kjølstad (+ Britt Kjølstad, Nikolai Kilde, Hege Nini Kjølstad, Mats Kilde, Syver Kilde, Gard Kilde, Bjørn Kjølstad, Annika Aarstad, Jesper Søren Kjølstad, Viktor Kjølstad)
1-4. oktober 2022

Da har vi hatt to flotte dager med 3 x 18 og 1 x 9 hull på Sand Valley.
Uforglemmelig moro, med flott vertskap, veldig fine leiligheter, utmerket servering, og finsk badstu på kvelden.
Særlig imponerende er alle de utfordrende men morsomme greenene, som likner teppeaktige kuperte kupler, hvor upresist spill avsløres. Og hvor en presis og gjennomtenkt putt gir stor glede. Mange utfordringer, men samtidig en «åpen» bane som sikrer at man oftest kommer videre selv om et litt upresist utslag gjerne havner i en av de mange, store sandbunkerne. Men bedre å være der enn i en skog eller «out of bounds»!
Vi kommer gjerne tilbake, og anbefaler klart dette stedet! Og ikke minst anbefales DinGolfReise.no som reiseoperatør – alltid velvillig og rask kommunikasjon og service.

Geir Dunseth (+ Ove-Kenneth Kvinge, Svein Holanger)
1-3. oktober 2022

Takk for godt opplegg.
Nå er vi hjemme igjen, etter vellykket tur for tredje gang i Polen. (Sand Valley)
Hyggelig betjening, grei transport, god mat og hyggelig prisnivå.

Ett minus må jeg nevne: Det var ikke varmtvann i dusjen i villa nr 5. Vi sa fra om det flere dager. Det skulle fikses, men intet skjedde. Heller ingen tilbakemelding. Heldigvis varmt vann i jacuzzien😀

Golfbanen er ok og spennende, men var nok i noe bedre stand da vi var der første gangen for tre år side. Vil ikke legge vekt på dette, men det er vel slik at det kan røyne på økonomisk etter pandemien?

Vennlig hilsen
Inge Såvi Fjalestad (+ Arne Fjalestad, Jan Håvard Eftedal, Pål Fossum, Rune Hennie, Tom Blix, Gjermund Pekeberg)
30/9-4/10-2022

Vi hadde i det store og hele en flott tur.
Alt gikk smertefritt med hensyn til transport, utslag, greenfees, buggies etc.
Begge banene vi spilte (Alicante Golf og El Plantio) var i god stand. Servicen var god.
Hotellet (Alicante Golf) var også fint.

Noen tilbakemeldinger/tips til andre reisende:
Ta med kontanter dersom du skal spille på Alicante Golf. Dette er ikke mulig å få tak i hverken på hotellet eller i proshop. Trengs både til range automat og hvis man ønsker å kjøpe noe i kiosken ved første utslag.
Hvis man vil ha en rask og enkel lunsj mellom to runder bør man ikke spise på restauranten på klubbhuset til Alicante Golf.
Sist vi var på Alicante Golf (i 2017) stod golfbilene klar i kjelleren på hotellet. Det gjorde de ikke nå lenger (måtte hentes ved klubbhuset). En liten detalj som trakk veldig opp ved forrige besøk.

Sigmund Fuglestad (+ Martin Egil Fuglestad, John Instanes, Kjell Inge Røyksund, Frode Jåsund, Sigmund Heddeland, Torgeir Steinsland, Ingve Bjorland, Per Arne Ydstebø)
23-28/9-2022

Trygg, rask og hyggelig dialog med DinGolfReise hele veien.
Alt gikk på skinner.
Vi dro 8 stykker til Polen (Sand Valley), som var et fantastisk sted, med en helt rå golfbane. Anbefales!

Hans Marius Degerdal (+ Torstein Brosvik, Kjell Martin Holtan, Tom Høeg Haugom, Anders Nagy Lisborg, Idar Ulvestad Haugstuen, Åsmund Blindheim, Gunnar Magnus Larsen)
22-25. september 2022

Vi har hatt en fantastisk uke på Lauro Golf.

Vi var familie på 4 med 2 barn på 11 og 13 år. Alt fungerte utmerket fra vi ble plukket opp på Malaga Airport av taxi bestilt gjennom DinGolfReise, til vi ble plukket opp igjen utenfor leiligheten og returnert til flyplassen 6 dager seinere.

Vi ble innlosjert i en stor 3-roms leilighet med fullverdig kjøkken om det skulle være ønskelig å lage mat på egenhånd. Typisk engelsk frokost var inkludert i oppholdet, som ble servert i restauranten på hotellet ca 5 minutters spasertur unna leiligheten.

Vi hadde fri golf hele uken, med fast Tee-tid hver morgen, og det var aldri noe problem om noen av oss ønsket å gå en ekstra runde på ettermiddagen. Fint med 27 forskjellige hull, da en får litt variasjon over uken. Kanskje ikke den mest utfordrende banen, men for oss 4 som lå på 25 i hcp og oppover ga den gode varierende utfordringer.

Greie og imøtekommende ansatte i Pro-shoppen som hjalp med taxi bestilling og andre ting vi lurte på.

Det som trekker ned er nok litt dårlig meny utvalg på restauranten, og med ingen alternative restauranter i nærheten, blir du litt lei i løpet av uken. Og ingen barnemeny for kresne unger. Samt at det ikke er noe minimarked/butikk i nærheten slik at du kan kjøpe inn vann, snack etc. her må du bestille taxi som var en ca 10 minutters kjøretur unna.

Men alt i alt hadde vi et strålende opphold på Lauro Golf. Og selv om vi helt sikkert vil velge en ny bane neste gang vi skal på tur, vil vi garantert kontakte DinGolfReise for tilbud.

Stian Matre med familie
10-16/9-2022

Vi kan virkelig anbefale DinGolfReise.

Vi har alltid bestilt våre egne golfturer rundt om kring i verden. Denne gangen tok vi kontakt med DinGolfReise hvor vi fortalte våre ønsker og fikk raskt opp et tilbud til Melia Villaitana like utenfor Benidorm. Tilbudet var komplett med flyreise, transport til og fra hotell og ferdig bestilte utslagstider på golfbanene. Tilbudet var rimeligere enn vi selv hadde fått til på egen hånd.

Ved avreise var det dessverre pilotstreik, slik at vik ikke fikk reist til oppsatt tid. DinGolfReise endret da avreisedato og vi fikk gjennomført ferien vår, dog senere enn planlagt. Alle endringer ble utført raskt og effektivt.

Melia Villiatana innfridde all våre oppsatte ønsker og vi hadde en fantastisk ferie.

Ingeborg Falch Pedersen og Petter Falch Pedersen
7-16/9-2022

Nok en tur er tilbakelagt.
Som alltid godt regissert av DinGolfReise.
Banen var i flott shape. Hotellet (Alicante Golf) var i klassen over det som var forventet til prisen vi betalte.
Det eneste som kunne skapt et problem var tiden fra vi landet til vi skulle spille på ankomst dagen. Den var for kort når flyet var forsinket
Men en telefon til DinGolfReise ordnet dette. Start tid ble flyttet, heldigvis uten problemer for oss. Og det er det som gjør at vi benytter DinGolfReise hver gang. De stiller opp hver gang det dukker opp noe.
Vi gleder oss allerede til neste tur. Så vi kommer tilbake.

Jørn Bendiksen (+ Vidar Møller, Helge Moen, Kay Normann Mikarlsen, Birger Gulbrandsen, Terje Tveit, Tom Arne Gran, Arild Bergem)
7-11. september 2023

Vi var en god gjeng med 21 jærbuer som tok turen til Scotland og Dalmahoy Golf & Country Club. Dalmahoy ligger bare snaue 15 minutter unna Edinburgh flyplass, så logistikken var veldig grei.
Litt forsinkelser gjorde at vi ankom sent om kvelden, men vi ble smidig innlosjert. Veien til rommene var noe vanskelig, da vi låg i en ny fløy. Å finne veien fra resepsjonen ble nesten en morsom sport etter hvert, folk gjekk seg vilt, og vi fekk oss mang en god latter. Selve hotellet/slottet Dalmahoy bød på en historie, som kun Shakespeare kunne fortalt det, nesten verdt pengene alene.
Begge banene var bra, spesielt hovedbanen East Course. Den var både lang og utfordrende, og med varierte hull. At det har blitt spilt Solheim Cup der, kunne man godt forstå etter å ha spilt banen. Den kortere banen West Course bydde på nok av utfordringer den også, masse sandbunkere og raske greener.
Ellers var det gode fasiliteter på hotellet når det gjaldt mat og drikke, koselige barer spisesteder/restaurant med svært flotte uteområder, rett å slett herskapelig!
Håper at DinGolfReise kan få denne destinasjonen inn som ett fast reisemål.

Med positiv hilsen
Olav Madland (+ Dag Madland, Geir Åge Austbø, Jan Bø, Petter Dubland, Bjørnar Halvorsen, Oddgeir Kverme, Atle Løge, Bernt Mæland, Stian Nedrebø, Kornelius Odland, Livar Skrettingland, Tommy Sletten, Stig Heine Tjelta, Geir Undheim, Stig Varhaug, Gunnstein Varhaug, Ingvar Wefring, Odd Jarle Ånestad, Hans Aanestad, Bjarte Skrettingland, Vidar Haukalid)
25-29. august 2022

Vi hadde et veldig bra opphold i Polen og Sand Valley😊.
Vi fikk spilt masse golf på en flott (og krevende) bane.
Veldig god service og god mat og drikke.
Vi hadde en flott leilighet som ikke manglet noe😊.
Dette var andre gang vi benyttet av oss DinGolfReise og det blir ikke den siste. Alt har gått på skinner fra bestilling til vi kom hjem. Vi kan på det sterkeste anbefale Sand Valley og DinGolfReise.

Mvh Cathrine Alstad Strand og Tom Kristian Strand
26. juli – 2. august 2022

Vi har tilbakelagt ett hyggelig opphold på Bryne Kro&Hotell via DinGolfReise.
Vi var to personer som golfet Sola Forus, Stavanger, Sandnes og Ogna golfklubb
Hotellet sin egen pitch&putt bane ble også utprøvd med hell.
Alt ferdig tilrettelagt med ønskede starttider og til en hyggelig pris for hele pakken.

Anbefaler på det sterkeste å bruke DinGolfReise til et golfopphold.
Vi kommer til å bruke dem igjen 🙂
Enkel og grei kommunikasjon forut for reisen og hyggelige meldinger underveis fra DinGolfReise.
Eneste vi kunne sette fingeren på var frokosten på Bryne Kro&Hotell – den kunne vært et hakk bedre – savnet fisk og
et bredere utvalg på rundstykker og frukt og grønt.
Elsa Hanne Turtumøygard og Frode Haug
15.-22. Juli 2022

Vi var opprinnelig 4 stk som skulle til Bryne Kro&Hotell for å spille golf, men han ene måtte bli hjemme pga jobb og han andre fikk ikke slått et eneste slag pga sykdom.
Så da var vi to igjen som fikk kost oss under flotte forhold på Sola Forus, Stavanger og Jæren golfklubb 🏌🏼‍♂️
Hotellet sin egen pitch&putt bane var også veldig moro og fin.
Vi kommer til å anbefale videre, og bruke DinGolfReise igjen under et annet opphold.
Takk for lett kommunikasjon, og opprettelse av reisen.

Mvh
OLE PETTER KOLBJØRNSEN (+ LARS ERIK KOLBJØRNSEN, SINDRE AGDESTEIN HAVERSTAD, STEVEN WILLIAM TILLEY)
18-21. juli 2022

Vi hadde en flott tur til Portugal gjennom DinGolfReise. Vilamoura er et rent og trivelig reisemål. Hotellet (Vila Galè Marina) ligger sentralt ved havnen og holdt god klasse uten at det var eksklusivt og stivt. God utvalg til frokost og et supermarked rett rundt hjørnet om man ønsket å kjøpe mer.

Golf ble spilt på Millenium og Old Course. Hotellet ordner gratis transport begge veier. Banene holdt god standard og servicen var god.

Det blir gjerne flere turer til dette reisemålet.

Pål Morken (+ Anette Paulsen Morken, Andreas Paulsen Aas, Linus Paulsen Morken)
8-15. juli 2022

Vi hadde et flott opphold (Sand Valley), banen var i veldig god stand med greenområder som var tilnærmet perfekte.
Villaen svarte til forventningene og personalet gjorde en super jobb og var hyggelig og imøtekommende.
Dette er helt klart en tur vi godt kan tenke oss og ta igjen.

mvh
Remi Storfjell (+ Mads Hermod Heimgard, Gorm Beck, Eivind Jørgensen)
27/6-4/7-2022

Bruk av DinGolfReise.no for tur til Bryne Kro var helt topp.
Alt tilrettelagt og gode priser gjør at dette blir valget i fremtiden for oss.
Takk for alt.

Mvh Adam Egeland, Stig Dommersnes, Raymond Tyssøy, Trond Noremark
16-19. juni 2022

Vi hadde vår første golftur og den leverte som bare det!
Sand Valley var et helt ypperlig golfresort.
Banen var fantastisk, og det samme var villaen vår.

Super betjening og maten var bra. Burgeren deres må være topp 3 burgere jeg har smakt, anbefales! Frokosten kunne vært et hakk bedre men helt ok.

Servicen fra DinGolfReise har også vært super!

Dette ga mersmak for hele gjengen og det blir garantert ikke vår siste golftur!

Mvh
Christoffer Hansen (+ Kevin Tjørhom, Jan Eftestad Røgenes, Tobias Loga, Daniel Vinningland, Emil Fjulsrud, Mathias Hansen Netland)
13.06-17.06 2022 Sand Valley i Polen

Dette var vår første utenlandstur med golf i fokus. Vi, som mange andre, startet for alvor under Covid. Dere hos DinGolfReise har vært svært flinke med både planlegging, tilrettelegging og gjennomføring. Topp service.!
Og Sand Valley leverte på alle vis.

Dette ga mersmak!
Vi blir nok faste kunder heretter!

Beste hilsen
Arne Peder Blix (+ Birger Aleksander Steffensen, Erik Sarmento Staubo)
10.06 – 12.06 – 2022

Vi hadde en helt fantastisk tur til Cascais og Quinta da Marinha. Flott hotell, fin bane og god service.

Vi spilte 4 runder på hotellet og tok en ekstra på Penha Longa ca 20 min kjøretur fra hotellet. Penha Longa var kjempebra og anbefales på det sterkeste.

Takk også til DinGolfReise for god oppfølging og service.

Marius Bull Karlsen (+ Marcus Alexander Kirkebøen, Martin Solheim Alexandersen, Eirik Aase)
04.06 – 11.06 – 2022

Takker DinGolfReise for enda en flott tur der alt gikk på skinner.
Denne gang til Sand Valley golf resort i Polen.
Ble hentet på flyplassen i Gdansk, til tross for at flyet vårt var noe forsinket. Kjørt til døra og bodde i flott leilighet i fin gåavstand fra klubbhus og banen.
Tilgang til svømmebasseng, boblebad og badstue var kjærkommen.
Frokosten var helt ok ellers var maten på «restauranten» tipp topp.
Personalet på stedet var utrolig serviceinnstilt og hyggelig. Kan være en fordel å ta en stopp på veien og handle inn litt drikke, snacks osv da resorten ligger heilt for seg sjøl og litt vanskelig å få tak i drosje til «Polen» pris.
Flott bane med utfordrende greener.
Kan absolutt anbefales.

Sissel Olsen og Sindre Buene
02.06 – 07.06 – 2022

Vi kom til Antalya direkte med Norwegian fra Stavanger og ble hentet av Belka Golf og fikk transport direkte fra flyplassen. Flott å slippe å tenke på transport til hotellet.

Vi har bodd på Sueno Golf hotell i Belek. Dette er et fint litt eldre hotell, men fantastisk service og rolige omgivelser. Rommene var rene og utsikten fra rommet kjempefint mot begge banene og hull 18. Der kunne vi sitte å kose oss med en øl og se på alle som kom inn etter endt golfrunde. All inklusive er supert når man ikke vil planlegge ferien, her kunne vi spise og drikke på både Sueno golf og Sueno De Luxe hotel.

Vi benyttet oss daglig av bassenget og solstolene- enten på Sueno golf eller på Sueno De Luxe.

Slutten av mai gav oss et perfekt golf vær, vi spilte på Dunes en dag og Pines to dager. Det var perfekte forhold på banene.

Hjemturen gikk også smertefritt og Belka Golf hentet oss i sin flotte bil i god tid. Norwegian var i rute og hjemreisen gikk fort.

Vi er kjempe fornøyd.

Bjørg Ueland og Roy Ueland
14-21. mai – 2022

Formidabelt og høyere opplevelser en forventet. (Sueno Golf)
Flotte baner og topp service. 👏👌
Vurderer ny tur neste år på samme sted. 😎🏌️‍♀️🤽‍♂️ Kommer da tilbake til dere.
Hilsen Rigmor Engeset og Per Kristiansen
14-21. mai 2022

Vi har hatt en kjempefin tur til Sand Valley. Leiligheten var kjempefin,
området rundt var ryddig og veldig pent.
Flott bane, men store ondulerte greener. Fint med varierte lengder på
hullene og fin variasjon i vanskelighetsgrad.

Maten og personalet på stedet var «outstanding», med veldig god service.

Kun en ting vi hadde å utsette på turen, og det var at vi kun fikk leid
golfbil på søndagen, så kunne gjerne vært flere biler tilgjengelig der.

Thomas Myrvang (+ Tina Ulseth Myrvang, Roy Erland Myrdal, Marianne Ruud Myrdal)
05.05 – 09.05

Vi hadde en flott tur til Old Thorns Hotel i England. Flott men krevende bane som vi spilte i 3 dager.
Vi hadde nydelig sommervær og som vanlig så var alt tilrettelagt fra DinGolfReise slik at oppholdet ble en avslappende helgetur😀

Rune Veenstra, Rolf Brun, Tord Torgersen, Leif Egil Torkelsen
05.05 – 08.05 – 2022

Det var veldig bra tur (Vilnius Grand Resort), med godt planlagt opplegg fra start til slutt. Gjennom helgen spilte vi fire runder på V Club utenfor Vilnius, og selv om banen var noe vanskeligere enn vi var vant til ble det en veldig bra helg og turnering. Det var lite folk på banen og svært god kvalitet på både banen og anlegget i sin helhet, og de ansatte var veldig fleksible og behjelpelige. Kan anbefales varmt for alle som ikke er redd for å få testet golfspillet sitt litt (OBS; ta med mange baller)

Mvh Morten Ibrekk (+ Martin, Thor Wilhelm, Christopher, Kristoffer, Einar, Henrik, Espen, Jakob, Anders Cornelius)
06.05 – 08.05 – 2022

Alt som hadde med resorten (Sand Valley) var helt strålende. Banen, hus og området var helt supert. De ansatte var også ekstremt flinke. Vi hadde bestilt spill med golfbil for å spille 2*18 per dag, da DinGolfReise ikke hadde lagt inn bestillingen så ble dette litt ødeleggende for turen vår. Vi fikk ikke spilt så mye golf som vi ønsket og hele formatet på turen endret seg. Vi gikk fra en tur hvor vi skulle kose oss i bil til å løpe foran alle flighter bak oss som hadde bil. Da det heller ikke ble tilbudt noen kompensasjon, utover tilbakebetalt forhåndsbetalt golfbil, så kommer vi til å velge en annen operatør neste gang. Anbefaler Sand Valley, men ikke med DinGolfReise.

Mvh.
Marius Normann (+ 5)
04.05 – 07.05 – 2022

Vi har hatt et helt supert opphold på Titanic Golf Resort Belek.
Alt har vært topp fra vi ble plukket opp på flyplassen til vi reiste hjem.
Flott rom, vi fikk med balkong og utsikt til den ene golfbanen, nydelig, og mye mat til alle måltider. Kjekt med flere og varierte restauranter, både inkludert i prisen og mot et tillegg på enkelte.
Personalet sto på og var tilgjengelig for oss til enhver tid. Stort og flott område, muligheter for mange aktiviteter. Ingen problemer å være litt alene for den av oss som ikke spiller golf 😊
To helt nye golfbaner (var tidligere 3 x 9-hullsbaner, nå 2 x 18-hullsbaner). Olympos var en lettere bane enn Aspendos.
Kort og fin tur til stranden (ca 1,5 km hver vei på sti mellom golfbanene). Det er også et minitog og en båt som går til og fra stranden for de som ikke ønsker å gå.
Solsengene var skikkelig behagelige, bassengene rene og friske. Full service ved solsengene hele dagen. Godt utvalg i drikkevarer både med og uten alkohol.
På kveldene er det show og temafester. Vi var heldige og fikk med oss «Fire of Anatolia».

Tusen takk til DinGolfReise.

Mvh Mucahit Tekin og Karen Norstein Danielsen
30.4.- 7.5.2022

Flott tur😀
Hele reisen og oppholdet ved Lykia Links Golf var perfekt.
Kjempebra service både på golfbanen og hotellet👍
Vi gikk 7 golfrunder i løpet av uken på en flott og utfordrende bane.
Kan virkelig anbefales.

Geir Øystein Tjomlid, Siv-Turid Tjomlid, Ommund Fintland, Anne Beth Fintland
30.04 – 07.05 – 2022

Vi har hatt en fantastisk tur til Lauro Golf 🙂
Overraskende fine golfsløyfer og meget bra innkvartering i premium leiligheten. Særdeles gode senger!
Meget bra service fra klubbhuset, greie rimelige måltider i både den spanske og den engelske restauranter på anlegget. Og bare 5 min med taxi til Alhaurin el Grande med gode og rimelige spanske restauranter.
Prisnivået generelt i området er lavere enn de turistområdene langs kyststripa – og kvaliteten vel så god.
Vår familie med variert hcp hadde alle stor glede av både golf og ferie her 🙂

Anbefales!

Steinar Hemsett, Torunn Fjermeros Lervik, Marius Lervik, Ole Martin Hemsett
30.04 – 05.05 – 2022

8 pensjonister takker for et flott opplegg til Alicante Golf Hotell med presise hentinger og en hyggelig golfbane.
Litt trasig med endring av hjemreisen med SAS med mellomlanding i København, men dette har ikke DGR hånd over.
En stor takk til DinGolfReise som har informert oss hele veien fra bestilling til avreise.
Vi kommer tilbake.
Mvh
Petter Brannstorph, Liv Brannstorph, Gunnar Nilsen, Annemarie Nilsen, Olav Harald Ruud, Grethe Ruud, Arne Kristiansen, Sissel Margaret Svartnes.
29.04 – 06.05 – 2022

Takk for en fin tur, den var akkurat sånn vi så den for oss (Alicante Golf).
Vi koste oss i varmen og på golfbanen.
Veldig fornøyd med DinGolfReise som reiseplanlegger.
Kommer til å benytte oss av dere flere ganger.
Takk skal dere ha.
Hilsen
Hilde Synnøve Larsen (+ Anita Willumsen, Hilde Holmberg, Gerd Synnøve Bakken, Hilde Kristin Thoner)
26.04 – 03.05 – 2022

Vi er 5-6 tilårskomne karer som igjen har benyttet DinGolfReise for vår årlige golftur til Spania.
Denne gang gikk turen til Alicante og Hotel Bonalba og som vanlig var alt timet og tilrettelagt for oss.
Servicen på hotellet var upåklagelig, frokosten var nydelig og romma var flotte.
Det som kanskje var det beste var den presise transporten underveis både til og fra flyplass men også til de ulike golfbanene vi spilte på.
Sjåførene kom til det avtalte klokkeslett ved hver eneste anledning og det er veldig greit når slike ting er til å stole på.
Golfbanene vi spilte på denne gang var Bonalba, El Plantio og Alenda, alle kjekke baner hver på sitt vis.
Som nevnt, vi har også tidligere benyttet DinGolfReise til våre golfturer, både til Malaga og Alicante.
Vi kan trygt anbefale DinGolfReise og vi velger gjerne dem igjen til neste tur.

Med vennlig hilsen
Leif Sæve (+ Tor Skarstad, Torbjørn Mæland, Finn Jørgen Pettersen, Jon Arve Tjøstheim)
27.04 – 02.05 – 2022

Turen var helt upåklagelig (Vila Gale Ampalius).
Alt gikk på skinner som det alltid gjør hos dere.
Vi snakket om det sist at vi har aldri opplevd at det er noe feil i bestillingen når vi står på banen, noe som er helt avgjørende for en fin tur 😊

Best regards,
Nils Olav Rislå (+ Kyrre Lind-Isaksen, Edvard Vikeså, Erik Wolleng, Per Kristian Holde, Marcus Sahlin Pettersen, Jørn Otto Hildeng, Andreas Hildeng, Christian Thune-Larsen, Harald Kittelsen, Øivind Wang, Morten Melby, Dag Olav Norem, Michael Svensen)
26.04 – 30.04 – 2022

Vi har nettopp kommet hjem etter en uke på Pestana Sintra Golfhotel i Portugal.
Som forrige gang vi reiste med DinGolfReise, fungerte alt til punkt og prikke.
Fly – transfer – hotell – booking på golfbane, helt som planlagt.
Vi opplevde oppholdet i Portugal som meget bra, portugiserne er veldig serviceminded og hjelper til med en gang det skulle være behov for hjelp.
Golfbanen holdt god standard, restaurant (Restaurant 19) på banen, var veldig bra!
Veldig fint område rundt, hvis man har tid til å reise til f.eks Sintra eller Cascais.
Kan anbefale både Pestana Sintra Golf og spesielt DinGolfReise som reisemål og reisearrangør.

Tina Kanstad Dokken og Ole-Bjørn Dokken
23.04 – 30.04 – 2022

Vi godt fornøyd med turen (Melia Villaitana) og dere som vår reiseoperatør. Kan absolutt anbefale dere til andre, og vi kommer helt klart til å benytte dere igjen. God pris og enkel fakturering.

Hvis vi skal pirke på noe, så er det at golfbiler burde vært reservert i forkant på golfbanen.
Men det løste seg 3 av 4 dager, så det går fint og lærer til neste gang.

Alt annet var helt topp. Transport t/r flyplass kom til avtalt tid, og bussen var av meget god standard.

Mvh Kenneth Olsen (+ Ove Martin Juul, Kjell Larsen, Tore Jørg Olsen, Henning Tønnessen, Egil Dag Vågsvoll, Tor Magne Sudland, Alexander Johannessen, Frode Olsen, Leif Helge Larsen, Inge Laurin Rossehaug, Tor Anfinsen)
20.04 – 25.04 – 2022

Årsaken til at vi valgte Alicante Golf hotell denne gang, var at vi besøkte dette området for nøyaktig fem år siden, og syntes det var et veldig trivelig sted. Dette var den femtende turen vi reiste i regi av DinGolfReise. Ved kjøp av golfpakke fra DinGolfReise legges alt til rette for turene. Fra Stavanger lufthavn Sola, reiser man med Norwegian direkte til Alicante flyplass i Spania. Der står en taxi klar for å bringe deg til hotellet. På hotellet blir man møtt av noen hyggelige engelskspråklige betjeninger. Golfrundene vi ønsket å spille er forhåndsbetalt, ligger med greenfees i konvolutt. Disse får vi utlevert sammen med romnummer. Har man booket golfbil, blir nøklene til denne utlevert i pro-shopen. Overalt blir vi møtt av hyggelige mennesker som gjør sitt beste for at vi skal trives. Banen er meget bra.

Signe Reidun Svendsen og Olav Mikal Svendsen
18.04 til 25.04 – 2022

Dette var vårt andre opphold på Hotel Alicante Golf, og det sier jo litt.
Transport mellom flyplass og hotellet fungerte utmerket. Hotellet har fine rom, med utsikt mot banen. Airconditionanlegget på hele hotellet hadde sviktet, så det var veldig varmt på rommet de første dagene.
Banen var i akseptabel stand, med tanke på alt regnet som hadde vært, før vår ankomst.
Vi kommer sannsynligvis tilbake hit igjen.

Hennie Beate og Ivar Ove Tillerås
16.04 – 24.04 – 2022

Som vanlig var alt flott lagt opp. Fint opphold på Bryne, og greie forhold på banane årstida tatt i betraktning. Tøffe forhold for golf i vinden, men kjekke runder likevel.
Takk for denne gong, det kan fort bli fleire turar 😊

Mvh
Ketil Fykse (+ Marit Tvedt Grov, Svein Økland, Solveig Lie, Gunnar Grov, Kjellfrid Lie Økland)
08.04 – 10.04 / 2022

Vi har hatt en fin 14-dagers golfferie i Vilamoura (Vila Gale Marina).
De golfbanene vi spilte var fine (Pinhal, Millennium, Old Course, Victoria), litt uvant gress og greenene var raske spesielt litt ut på dagen. Transport til banene og flyplassen fungerte godt. På flyplassen ble vi hentet av en spesielt hyggelig sjåfør. Han stod igjen og ventet siden vi ble en god del forsinket da den ene kofferten var ødelagt.
Været noe skiftende og noen dager var det mye vind.
Hotellet Vila Gale Marina ligger sentralt til og vi hadde rom ut mot bassengområdet med ettermiddagssol. Hotellet hadde en god frokost, men det var mye støy fra bassengområdet. Noen engelske ungdommer som hadde et utvidet weekendopphold (fra torsdag til søndag) i første uka vår, laget mye støy med fyll og høylydt roping til tross for at de ble tilsnakket av hotelledelsen flere ganger. Dessverre fikk vi noen av disse på naborommet og det gikk utover nattesøvnen. Vi fikk tilbud om annet rom, men valgte å bli boende ut fra en god beliggenhet siden ungdommene skulle reise hjem 2 dager senere.
Hotellet og personalet var veldig hyggelige. En spesiell gest med kake og en vinflaske ventet oss på rommet på bursdagen min. 😊
Til tross for dette, vil vi nok velge et annet hotell neste gang.
Annie Synnøve Steffensen og Odd-Magne Steffensen
26.03 – 09.04 – 2022

Fin tur til Alicante Golf, på tross av været. Vi hadde 3 dager i kortbukse.
Bedre mat enn forrige gang, og hyggelig betjening.
Lett tilgjengelig til Alicante by. Litt dumt at vi måtte hente bilene i pro-shop.

Edvard Rønneberg og Astrid Hetland Robertson
28.03 – 07.04 – 2022

Vi tilbrakte en uke på Sueno Golf hotell. Opplegget leverte til terningkast 6.
Transport til og fra flyplassen gikk knirkefritt da de ventet på oss utenfor flyplassen når vi ankom og hentet oss i resepsjonen på hotell før avreise.
Fritt spill på to morsomme baner, veldig bra service på hotellet og ikke minst på golfbanen. Alt som var inkludert på Sueno Golf hotellet var også inkludert på Sueno Deluxe. Transport dit gikk hvert 10-15min ellers en 5-10min gåtur bort. Nydelig utsikt over golfbanen fra hotellrommet. Kan helt klart anbefales.

Mvh. Marius Ulseth, Johan Eskelund, Thor Jacob Friestad, Morten Ingmund Dalen
29.03 – 05.04 – 2022

Reisen til og fra Spania gikk utmerket, transporten til og fra hotellet gikk som smurt, sjåføren var på plass på flyplassen da vi kom, og
han kom akkurat på tiden da vi skulle tilbake.
Hotellet (Melia Villaitana) var bra, det eneste vi ikke var helt fornøyd med, var at det var kun buffet til middag. Riktignok var Casa Nostra åpen to dager, men da ingen av oss var begeistret for buffet ble det et par turer inn til Benidorm, og der fant vi a-la-carte restauranter som falt i smak.

Golfen var bra, veldig utfordrende med mange bunkere, men sanden var ikke bra.
Vi hadde betalt for buggy på Poniente, der er det ikke lov å gå, men vi klarte å lure oss til buggy på Levante også, mot å betale forsikring på
EUR 1,50.

Alt i alt en bra tur som frister til gjentakelse, men da blir det kanskje litt senere på året da siste dagen ble iskald med regn og kuling i kastene.

Mvh
Arvid Rødsand (+ Steinar Magne Haukanes, Mette Marie Grønvold, Karin Pedersen, Turid Iren Mysen Andresen, Steinar Bjerke, Kari Elisabeth Frøland Bjerke)
29.03 – 05.04 – 2022

Vi er veldig fornøyd med turen, transport, hotell (Melia Villaitana), og golfopplegget var meget bra.
Meget godt organisert.
Været var ikke det beste, kaldt og mye vind gjorde golfspillet krevende 😊

mvh
Helge Andor Skjervø og Trude Hammer Skjervø
29.03 – 05.04- 2022

Vi er meget fornøyd med opplegget som var laget for vår gruppe på 6 karer som var på golftur til Quinta da Marinha.

Hotellet var utmerket og golfbanen det samme.

Terje Fosvik (+ Roy Asbjørn Furustad, Geir Dvergastein, Espen Eliassen, Geir Nordvold, Eivind Nicander)
31/3-4/4-2022

DinGolfReise leverer en bra pakkeløsning nok en gang!
Super oppfølging og tilrettelegging.
Vi har vært på Hotel Alicante Golf ved flere anledninger fordi det er en fin bane og det har vært veldig smidig når buggy står klar i parkeringskjeller på hotellet og det bare har vært å kjøre rett ut på banen derfra.
I år var ikke dette mulig og man måtte gå rundt utvendig.
Ikke noe problem i utgangspunktet, men når vi spiller to runder pr. dag og skal rekke lunsj i mellom, så tok det bort litt av grunnen til at vi har valgt hotellet og banen.
Det ble også litt snaut med tid til mat og oppvarming, når frokosten åpner kl 07.30 og man har utslag litt over kl 08.
Banen var i relativt god stand. Harde og jevne greener. Litt høyt gress på noen av tee-boksene. Utfordrende bane med nok vann og hinder.

Vi kommer til å benytte oss av DinGolfReise på nytt, men vurderer en annen bane til neste tur.

André Sveen (+ Kim Magne Holberg, Trond Henning Nordahl, Inge Andre Tonning)
30/3-3/4-2022

Nå er vi ferdig med denne turen til Sand Valley og sitter igjen med gode minner..
Vi ble møtt på flyplassen i Gdansk (noe forsinket) av to hyggelig karer som tok oss vell frem.
Møte med betjeningen på Sand Valley var helt topp. Og ikke minst boenhetene vi fikk👍
Vi må takke for en fantastisk tur, selv om det snødde på siste dag🤭
Dette kan vi anbefale til alle som ønsker en flott Golf tur.
Hold på å glemme maten vi ble servert på klubbhuset, den holdt til 10 på en skala fra 0 til 10🍴🍻
Vi kommer igjen!
Mvh Morten Fuglehaug (+ Tom Bergli, Arnt Sørli, Kjell Sanne, Svein Berger, Thor Slette, Arne Henry Slette, Per Ragnar Lillebråten, Knut Bråten)
Valdres Golf
28.03 – 30.03 – 2022

Vi har hatt et hyggelig opphold på Melia VillaItana, 6 dager med golf, der noen var fornøyde med spillets prestasjoner, andre mindre fornøyde, slik er det tidlig i sesongen.
Banene bar litt preg av litt dårlig vedlikehold, lite gress på fairway, knallharde fairway’er, bunkere opplevdes som betong.
Været kan vi ikke gjøre noe med, vi var ikke heldige, men langt fra uheldige med tanke på nedbøren som hadde vært den siste tiden.
Servicen fra DinGolfReise har som alltid vært på topp, og alt i alt har vi hatt en fin tur, der vi endelig fikk starte sesongen med en utenlandstur 😊

MVH
Ottar Breivik (+ Leif-Per Breivik, Odd-Magne Ulstein, Runar Inge Muren, Karsten Hallvar Sævik, Gunnar Ytterland, Gunnar Hide, Kjetil Hasund, Jack Selmer Pettersen, Mikael Schakenda, John Egil Falkanger, Torkjell Ringstad, Arthur Solvåg, Magnar Østrem, Hans-Petter Ellingsen, Olav Johansen, John Ivar Stennes, Trygve Sundgot. Tore Skodjevåg)
26/3-2/4-2022

Nok en gang har vi brukte dere på vår golfreise til Alicante Golf, som vanlig var alt tilrettelagt og fiksa.
Alicante golfhotell er ok, men jeg vil anbefale å ha et hotellrom vekk fra partygata, ble veldig mye støy i helga.

Vi spilte 4 runder på Alicante Golf og en runde på El Plantio. På El Plantio fikk vi ikke buggy, da det var litt vått. (banen har ikke bilvei)

Dere vil få en ny bestilling av oss til høsten.

Mvh
Geir Versto (+ Håvard Sandland, Eirik Håskoll Næss, Nikolai Mæland)
23-27. mars 2022

Nok en godt gjennomført golfreise til Tyrkia, Belek , Sueno Golf Hotel fra DinGolfReise.
Enkel og grei bestilling og tilpassing av tur til våre ønsker.
Henting tur/retur fra flyplass, innsjekking og booking av runder fungerte utmerket.
Belka Golf er proffe der nede og tilgjengelige 24/7.
Betraktelig flere golfere der nede i år. Dog var det den kaldeste mars måned der nede på 20 år sa de, men vi fikk bra vær mot slutten av uka.
Selv om banene var preget av en kald vår, var det gode spilleforhold. Vi kommer nok tilbake.

Jon Leistad og Maud Maria Cecilia Leistad Wickman
19-26. mars 2022

Været farget nok opplevelsen vår noe men vi kommer nok ikke til å reise der flere ganger. (Melia Villaitana)
Alt fra deres side fungerte strålende, fra flybooking til transfer men var ikke spesielt imponert over hverken banene eller hotellet.
Banene var preget av klargjøring til sesong og det var mye arbeid som foregikk på rundt banene. Vedlikehold av bygninger og avsperrede områder. Grunnet mye regn fikk vi kun kjøre på veiene rundt banen og flere steder var der omkjøringer da veien var dårlig. Behovet for å rengjøre golfballene var relativt stor grunnet mange våte og gjørmede fairways, og når man brukte de oppsatte «ballevaskerne» som sto på tee, stinket det av gammelt vann. Det lå mye skrot og rundt banene og generelt dårlig standard på baner og bygg som toaletter etc rundt banene. Mye av dette skyldes nok været. Forøvrig var, spesielt Poniente, en steinhard bane med lite gress på fairways men alle greenene var flotte.
Hotellet var også preget av regnet, det lekket inn flere steder på hotellet og flere steder lå det tepper og andre tekstiler for å samle opp vann som hadde kommet inn i bygningene.
Alt hadde nok vært bedre om været hadde vært annerledes men det blir siste gang vil reiser til denne destinasjonen.

Jan Andreas Sjøvold og Janecke Engeberg Sjøvold
19-26. mars 2022

Turen ble 10/10! (Lauro Golf)
Alt fra kommunikasjon før avreise, transport til og fra flyplassen gikk knirkefritt!
Flott bane og området, veldig koselig med god service!
Selv om banen ga oss litt juling koste vi oss maksimalt!

Hilsen Sigurd Liltvedt (+ Adrian Helgesen Pedersen, Joakim Helgesen Pedersen, Nils Otto Teigen, Karl Henrik Støle Wittussen)
17-20. mars 2022

Vi har hatt en fin tur selv om været var dårlig. (Melia Villaitana)

Rommene var bra, buffet middag var bra mens frokost var bare OK

Vi ble frastjålet kontanter begge 2 dessverre og vi mener bestemt at dette var mens vi spiste frokost 1. dagen, vi ga beskjed til hotellet om dette og de kunne selvfølgelig ikke hjelpe oss da vi ikke hadde lagt lommebøker i safen.

Oppfølgingen fra DinGolfReise har vært super så vi vil sende forespørsel til dere også for neste tur.

Lars Ingar Anderssen og Rino Terje Segerblad
16-20. mars 2022

Vi hadde en fin tur, men det var kaldt. (Sueno Golf)
Spesielt greenene på Dunes bar preg av at det hadde vært kaldt lenge. Pines var bedre. Monty er jo en drøm å spille 🙂

Mvh/ Best regards
PÅL DRAGE (+ Torbjørn Drage, Thomas Frichsen, Bjarte Lægreid)
15.03 – 22.03 – 2022

Takk for en fantastisk kjekk tur. (Alicante Golf)

Preben Risa, Ronny Thune, Richard Anda Rasmussen, Tarald Tjåland
12-19/3-2022

Da har vi kommet tilbake til Norge etter en fantastisk tur til Belek og Titanic.
Det var en flott tur!!!

Tusen takk for all deres hjelp! Allt har godt veldig bra, ikke noe problem under hele turen!
Allt var på stell når vi kom til hotellet og ute på banen! Alle var ekstremt hyggelige og hjelpsomme der nede, ikke noe sure miner noensted!
Vi har allerede pratet om en ny tur til neste år, det gikk så bra så vi håper at dette kan bli en årlig «gutte tur». Så tipper vi snakkes fremover!!=)

Takk igjen for allt!!

Med vänlig hälsning,
Peter Caspar Due-Boje (+ Emil Lysåker Brevik, Thomas Grue, Stein Thøger Vindegg)
8-15. mars 2022

Tilbake fra La Cala Golf Resort, Malaga, Spania
Turen gikk på skinner og både opplevelsen ved bestilling, organisering, reisen og oppholdet var meget lett og behagelig. Både DinGolfReise som arrangør og La Cala som golf-destinasjon vil jeg anbefale til alle som vil på golf-ferie.

Med vennlig hilsen,
Geir Brekke Skjøtskift og Henrik Rieb Fodstad
23-28/2-2022

Vi hadde en flott tur (Sueno Golf) og er veldig fornøyde med alt ved oppholdet. Kan ikke si noe annet enn at hjelpen fra dere til bestilling, samt hvor klart alt var på stedet, gjorde hele uken veldig stressfri. Koordinering på stedet med Belka Golf var også veldig enkelt, de svarte alltid på telefon og var veldig imøtekommende til våre ønsker. Vi spilte 3 forskjellige golfbaner som alle var veldig morsomme. Vi trivdes stort på golfbanene, Sueno GC sine baner var veldig bra og Lykia Links GC var morsom å spille med lite folk på banen, der fikk vi skikkelig linksgolf med meget sterk vind, noe som var veldig gøy. Det eneste jeg har å utsette på Sueno GC var at vi ble presset ut å spille i lyn og torden, det var fra proshop og starter sin side ingen forståelse for at vi ønsket å vente til lynet, som var rett over banen, hadde gitt seg. Maten og servicen på Sueno Hotel var over all forventning. Vi planlegger allerede neste tur, og kommer til å benytte oss av DinGolfReise ved neste reise.

Takk for turen!
Vi gleder oss til neste tur!

Daniel Sypriansen (+ Vegard Koksvik, Ferdinand Bohinen, Hans Johan Stang, Christian Magnus Aarthun, Peter Hansen Meyer, Jørgen Sønsteby, Eskil Aleksandersen, Emil Klausmark Johansen)
19-26. februar 2022

Vi er tilbake etter særdeles vellykket tur. (Cornelia Diamond)
Alt fungerte som det skulle og i tillegg var været strålende.
Vi skal tilbake hit igjen!
Hilsen Knut Kjølstad og Britt Kjølstad
8-15/2-2022

Tusen takk.
Det har vært en tur vi vil huske livet ut, en helt magisk opplevelse fra ende til annen. (Alicante Golf)
Tungt å komme tilbake til hverdagen med minusgrader og jobb!
Se ikke bort ifra at vi benytter oss av dere igjen.

Anbefaler dere videre!

Philip Andreas Rustad, Lars Ommund Tveiten, Øyvind Leden Nytrøen
3-6. februar 2022

Vi hadde en flott tur til La Cala.
Alt fungerte fint i forhold til transport til og fra flyplass, golf tee time var forhåndsbooket og ordnet.
Hotellet på La Cala var vi veldig fornøyd med. God mat, flotte fasiliteter og bra spa.
Utfordrende baner.
Alt i alt veldig fornøyd med opplegget, alt sto i stil til det vi hadde booket. Så godt fornøyd med turen.

Thorbjørn Harila og Øystein Stranden Olsen
22-30. januar 2022

Hotel Alicante Golf, onsdag 19. til onsdag 26. januar 2022.
Alt gikk greit med reisen og den bestilte transport til og fra flyplass. Det samme med transport t/r El Plantio Golf. Vil her berømme resepsjonistene på hotellet, meget forekommende og hjelpsomme. Hotellet var tynt belagt… vil anslå ca. 30 gjester så personellet hadde god tid til oss. Frokost ble servert i baren med dype lenestoler og høye bord, men vi fikk da i oss maten. Ellers intet å klage på.
Hele området bar preg av vinterdvale. Lite folk ute på restauranter og heller ikke stor trafikk på golfbanene. En natt med minusgrader gjorde at vi måtte vente en time før tee-off. Ellers ingen forsinkelser. Banemannskap i arbeid omtrent på hver eneste fairway på Alicante Golf, men disse var skikkelig dressert og slapp oss gjennom med en gang vi var på tee. Resultater fra golfrundene forbigås i stillhet. Det er jo vinter!
Begge banene var i meget god stand med fine fairways og supre greener. De hadde også begynt å slippe til spill fra bunkerne som hadde vært stengt grunnet Corona (rakning), men disse var i overkant harde.
Det eneste vi vil kan klage på er hjemkomst til Gardermoen. Det tok to timer å komme seg gjennom og ut i friskluft, men det er ikke noe DinGolfReise kan klandres for.
Alt i alt hadde vi en fin tur som frister til gjentakelse. Hotell med golfbane utenfor døra sparer oss for leie av bil og eventuelle transportproblemer. Koselige smårestauranter i umiddelbar nærhet til hotellet ble flittig benyttet. Så til slutt for de som skal til Spania: Ikke glem munnbind.. der er spanjolene strenge.

Thore Daae Olseng (+Jan Eirik Olsen, Ragnar Svartdahl, Per Yngvar Aarum, Aage Gade Halvorsen, Ragnar Sonerud, Henning Nøkleby, Jan Trygve Olsen, Hans Hiorth)
Skjeberg golfklubb.
19-26. januar 2022

Veldig fornøyd med hotell Titanic og Belka Golf.
Deilig med oppvarmet basseng ute når været var kjølig.
Vi fikk en dag med pøsregn, men fikk endret tee-time, så siste 4 dager var det golf i nydelig solskinn.
Maten på hotellet var bare fantastisk og god service av hyggelige betjening. Fint å kunne velge flere restauranter med et lite tillegg.
Golfbanen var fin, litt lite variasjon siden noen hull var stengt pga sesongen. Passet fint å gå med tralle, så ble det god trim. Smakte deilig med lunsj på klubben etter runden.
Surt med en golfbag som ikke dukket opp før det var en dag igjen, så da ble det 4 runder med lånte køller. Likevel en flott måte å feire inngangen til 2022 på.
Vi reiser gjerne tilbake dit eller et annet sted med hjelp av DinGolfReise som ordner med både fly, hotell og transport.