Tilbakemeldinger 2015

Her presenterer vi tilbakemeldinger fra våre gjester fra 2015.

Dette er ment for de som ønsker å finne informasjon om hvordan andre gjester har opplevd forskjellige hotell/destinasjoner. Meldingene er sortert etter dato.

Så er vi tilbake fra nok en golftur til Belek.

Dette året fikk vi ikke anledning til å bo på Cornelia Diamond da det dessverre var fullt der. Vi bodde da på Sentido Zeynep Golf and Spa. Hotellet var O.K., men det var langt unna Cornelia Diamond`s standard.

Vi spilte to ganger på Carya og to ganger på National. Vi syntes nok at Carya var den beste banen, men begge var meget bra. Vi avsluttet Belek-besøket med en dag på Nick Faldo, gikk King and Queen. Her hadde de nok allerede tatt juleferie, for opplegget var ikke slik det pleier i forhold til sammensetning av flighter og fordeling på 9-hulls-sløyfene. Det ble mye venting ved nesten alle hullene. Tror runden tok fem og en halv timer! Uansett var det ikke noe å utsette på banens beskaffenhet.

Regner med at vi kommer tilbake neste år, men da blir det Cornelia Diamond!!

Terje Kjøbstad og Randi Helgesen Kjøbstad
8-15. desember 2015

Hotellet (Cornelia Diamond) var som tidligere, veldig flott og fantastisk service.
Vi var så heldige å blir oppgradert til ei leilighet med 3 soverom, 2 bad og stue.

Golfbanene var også helt flott.

Vi hadde det helt fantastisk.

Vi kommer tilbake.

Tusen takk.

Linda Jørgensen, Eva Merete Figenschoug, Brit Torunn Oshaug, Ulla Normann
5-12/12 – 2015

Ja, så er vi tilbake til kulde og regn/snø, men med et særdeles vellykket golfopphold i Marbellaområdet kan vi nå komme oss gjennom vinteren og mimre oss tilbake til banene, spillet,  maten og samholdet fra vår uke i Marbella.

Hotellet (NH Marbella) inkl. frokost, service – og beliggenhet – var meget bra.

Vi spilte på 5 baner (Santana Golf, Rio Real, Los Naranjos, Santa Clara og Rio Real) og vil rangere de i den rekkefølgen de er listet opp ovenfor.

Logistikken som var lagt opp av DinGolfReise fungerte supert  – uten unntak.

Dette er andre gangen vi benytter DinGolfReise for å få levert et nøkkelferdig produkter, og resultatet har begge gangene vært helt prima.

Rolf I Andersen
19-25/11-2015

Vi hadde et greit opphold på Bonalba. Banen var veldig bra. Flotte og «tricky» greener, en del vannhinder som gjorde den utfordrende. En bane for alle handikapkategorier.

Rommene var av god standard, men fellesareal inne i hotellet var noe sparsommelig.

Billiardrommet var ubrukelig, på ene langsida av bordet gikk det ikke å bruke køen på normalt vis.  Lite og smalt rom.

Uteområdet var fint, et stort basseng og en scene som sikkert er i bruk i sommerhalvåret.

Spa avdelingen var ikke tilrettelagt for «drop-in», her måtte en bestille på forhånd.

Bonalba Golf Resort ligger for seg selv, ikke tilknyttet et sentrum. Vi savnet det å kunne rusle rundt i et lite sentrum og oppleve folkelivet.

Det fantes en meget god restaurant ca fem minutters gangavstand (La Perla, Mutxamel), dessverre stengte denne tidlig på kveldene.

Så dere bør anbefale andre kunder å kjøpe halvpensjon på hotellet.

Som tidligere, en meget god service fra Steinar og Roger i DinGolfReise. Vi bruker garantert dere igjen ved fremtidige golfturer.

Bente Kristin og Bengt Rafdal
18-25/11-2015

Takk for nok en vellykket golftur.

Selve turen gikk glatt og vi ble hentet og bragt etter planen. Hotellet (NH Marbella) var utmerket og rommet fint med balkong og morgensol.
Fin strandpromenade med mange spisesteder. Bad i Middelhavet var fortsatt mulig.

Santa Clara banen var fin, men veldig bratt for en gammel mann med enkel tralle. Det ble derfor el.tralle på Atalaya ny og gammel bane til 13,5 euro.
På Los Naranjos var buggey inkludert og den hadde fastmontert GPS samt ball- og køllevasker. Den imponerte!
Alle baner var flotte, men Los Naranjos tok nok prisen.

Det var veldig enkelt å få taxi. Totalt brukte vi ca. 150 euro på taxi til og fra andre baner. Det reflekterer jo en viss avstand til banene, men euroen er dyr!

Vi koste oss.

Mange hilsner

Berit Gesina Bye og Kjell Bye
10-17. november 2015

Alt fungerte prikkfritt med reservasjoner på golfbanene og hotell (Bonalba), fine rom på hotellet og bra standard på banene. Vi spiste middag på hotellet første dagen og det var ikke noen stor opplevelse men fant så La Perla som lå ti minutter til fots unna som var en veldig bra restaurant som jeg trygt anbefaler alle som bor på Hotell Bonalba.

Mvh Henrik Hagtvedt + Tor Ramnefjell, Aleksander Ramnefjell, Tor Johansen, Kjetil Johansen
13-16/11-2015

Vi har hatt en flott tur til Marbella, noen i en uke og noen i 2 uker.

Vi er veldig fornøyde med opplegget med valg av baner, transport fra og til flyplass, og fra og til de forskjellige banene hver dag. Alt fungerte prikkfritt.

NH Hotel Marbella var et hyggelig hotell, med god service og hyggelig betjening. Skal man si noe om det, lå Hotellet kanskje litt for langt ut fra sentrum i Marbella med få restauranter i nærmiljøet. Det ble derfor  slik at man måtte ta drosje til sentrum når man skulle ut å spise på kveldene.

De valgte banene var spennende, selv om noen av banene var i overkant kuperte med ekstra utfordring for de av oss som ikke benyttet buggy.

Alt i alt var alle kjempefornøyd, og når været i tillegg var på vår side med sol alle dager uten om en, ble dette en vellykket ferie for alle.

Vi kommer gjerne tilbake ved neste mulige golfreise.

mvh

Jan Steinar Larsen + Bjørg Bråten Larsen, Finn Larsen, Gro Larsen, Kjell Einar Bregge, Ann-Kristin Bregge
31/10-14/11-2015

Transfer Flyplass-hotell. Vi ble anbefalt taxi og betalte €50 hver vei.

Hotellet (Bonalba): Helt greit hotell, men litt kjedelig. Lite tilbud utenom matsal og bar. Flott renhold. Underholdning kun en kveld, betjeningen var stort sett veldig hyggelige men vi måtte vente en del på service, spesielt i matsalen. Pga starttidene tok vi med litt frukt for å ha på banen, men noen få av de ansatte hadde stort fokus på at dette ikke var tilltatt. Som et forbedringsforslag kan gjerne hotellet tilby en nistepakke med sandvich/frukt for noen få Euro, dette vært veldig positivt.
SPA avdelingen var veldig mangelfull og liten, og den var stengt en kveld og en hel dag. Vi fikk ikke brukt opp de medfølgende «spa-bilettene».

Golfbanen: Designet var veldig bra, spennende hull og stor variasjon. Klubbhuset var veldig bra med kjempehyggelig service og variert utvalg.

Det var likevel noe negativt. Treningsområdet var stengt (vedlikehold??) med unntak av en puttinggreen utenfor klubbhuset.
Det var booket inn store grupper (15-40 personer) fast og det gikk utrolig tregt å spille. Ca 5 timer på en runde var gjennomsnittet og 3 av dagene var det mørkt når vi kom inn på slutten av golfrunden. Kun en av dagene spilte vi på 4 timer og ca 10 minutter og denne dagen hadde vi tidlig starttid. Ubegrenset golf er nok ikke et relevant konsept på denne banen. Etter kl 15:30 var det OK hastighet.
Banen var i utrolig dårlig stand. Det var store brune flekker på fairway med manglende gress, bunkerene var av veldig varierende kvalitet fra knallharde til overfylte med sand. Roughområdene var utrolig varerende fra flekkvis gress til 10 cm langt gress.

Dette er kanskje ett av de få stedene vi ikke ønsker å reise tilbake til pga stand på banen, spillehastigheten og at hotellet var litt kjedelig.

Likevel har vi hatt en flott ferie, fantastisk vær (sol og 22-24 *C hver dag) og vi traff veldig mange hyggelige mennesker.

Vi kommer til å reise flere ganger med DinGolfReise, men vi vil nok satse på Tyrkia eller et annet sted.

Yngve Bolstad
7-14/11-2016

En veldig flott tur, flotte baner, hotell (Bonalba), alt var helt topp.

Vi kommer helt sikkert tilbake for nye turer.

Jan Magne Sund for Nordvegen Golfklubb
4-11/11-2015

Heisann.
Viste jo kva eg gikk til (Cornelia Diamond), men uansett veldig god service og oppfølging av mine ønsker, blir nok ikke siste gangen eg kommer til å benytte meg av dere.
Tusen takk for denne gangen.

Bjørn Morten Halbjørhus og Anne Eli Ohnstad
27/10-3/11-2015

Turen gikk utmerket.
Flott hotell (Quinta da Marinha) med høy standard og en vennlig betjening som jeg nå har vært på tre ganger.
Meget gunstig beliggenhet med gåavstand til Cascais via strandpromenaden og deretter en kort togtur til Lisboa.
Relativt åpen og godt vedlikeholdt bane.
Det praktiske gikk helt etter planen med henting og bringing fra / til flyplassen.

Mvh Øystein Bye
25-31/10-2015

Alt fungerte bra, været var bra, Vila Gale var et bra hotell og kan anbefales, transport gikk upåklagelig og enkelt med et grønt adgangskort i golfekspedisjon.

Ikke noe å klage på i det hele tatt

Neste år blir det Spania igjen

Thor-Erling Olsen.
( + Tore Høgvold,  Trond Samuelsen,  Tom Harald Pettersen, Stein Wilhelm Rasch, Ulf Sebastian Nervik,  Magnus Lennart Ekstrøm,  Kjell Erik Svendsen, Terje Bakken,  Ingvald Kolve,  Kjell Engh,  Jan Linder Ottesen.)
24-31. oktober 2016

Takk for en flott ferie.

Vi er svært fornøyd med hele oppholdet. Reisen gikk knirkefritt. Vi ble godt ivaretatt av Belka Golf.
Hotellet (Cornelia Diamond) var fantastisk (ganske svært) med mye deilig mat. Rask og effektiv service.
Flotte golfbaner, både Faldo, Kaya og Nobilis.
Nedtur at Faldo ikke hadde buggie for oss under 60.
Morro å reise alene som et par, da det ble spennende å se hvem vi skulle gå i flight med. I vårt tilfelle spillere fra Slovakia, Finland, England og Tyskland. Og vi fikk noen festlige kvelder med flere av disse på hotellet.
Været viste seg fra den værste siden med regn, torden og lyn i tre dager. Uflaks.
Det eneste vi savnet var at vi som nye gjester på hotellet skulle fått utdelt et program for arrangementer og underholdnig på hotellet som foregikk i løpet av uken.

Vi skal definitivt reise tilbake.

Mvh Helene Røkenes og Bår Røkenes
17-24. oktober 2015

Dette var nok eit vellykket opphold på Sueno golfhotel. Da blei noken endringar av spelarar(reisande) heilt til siste dagen, men dette løyste dere svært godt, og fiksa raskt endringane som kom!! Veldig bra Roger 🙂
Nok ein gong var me i tidsrommet med fri golf, og me spela mykje golf. Dei som spela mest hadde 9 runder med 18 hol! I proshoppen var dei hyggelige og hjelpsomme med starttider!
Banane Dunes og Pines var i meget god stand, mjuke og fine greener med svært god stopp!! Einaste å utsette på banane var, litt laust i fairway og røff!(men dette er på grunn av at me spelar kort tid etter vedlikehold!!) PS: Denne gangen la me inn Dunes og pines i golfbox med slope tabeller og da som må til for å legga inn score. Så spela heile gjengen nettoslag konkurranse over 6x 18 hol!! Då kunne alle som ikkje ville/kunne reisa sitta heima å følga med på scoren våras 🙂
Oppholdet ellers var meget bra.. God mat, fine rom, hyggelig personale, varmt fint ver.
Fri tilgang til Sueno Deluxe var fantastisk, dette hotellet overgår alt anna me har vore borti 🙂 Større luxus skal ein leita lenge etter 🙂 Kan nevna ein egen game hall i kjellaren som er nesten lika stor som ein fotballbane med spelemaskiner i bøtter og spann, karuseller, radiobiler osv… 🙂
Tusen takk for eit flott opplegg, for 8 golfarar fra Stord Golfklubb.
mvh
Ben Ståle Henriksen, Kristoffer Henriksen, Jan Aas, Simon Aas, Vidar Valdersnes, Joacim Nygård, Eivind Lunde og Ole Erik Eriksen.
17-24.10.2015

Vi hadde et meget bra opphold på Quinta de Marinha. Alt fungert helt toppp.  Godt hotell og hyggelige personale. Banen i god stand. Tar gjerne den turen igjen.

PS. Golfspillet vårt stod dessverre ikke helt i samsvar.

Beste hilsener
Edvard Rønneberg og Astrid Hetland Robertson
17-24. oktober 2015

Denne turen hadde alt, og er uten tvil den beste plassen vi noen gang har vært.
3 fantastiske baner.
Flott hotell (La Cala)
God mat og drikke
Service var upåklagelig på både hotell, resturant, proshop, drivingrange og bane.
De hadde rett og slett kontroll på alt de drev med og visste hva kunden ville ha.
Det var også spa, men det fikk vi desverre ikke anledning/tid til å prøve.
Er sikker på at de klarer håndtere grupper på alt mellom 2 og 90 personer 🙂
Her kan du reise med familie, venner, kollegar, kunder og leverandører, kanskje du enda til hadde trives med din bittre fiende;-)
Enkelt og greit en kjempe plass som ga en kjempe opplevelse.
Mvh Jarle Søiland, på vegne av Jæren Golfklubb (Sponsorgruppe 32 personer)
17-21. oktober 2015

Vi bodde på det fantastiske hotellet Sueno DeLuxe Belek, i en uke, og kan ikke få skryt nok av det.
Vi kan ikke komme med noe som helst negativt om dette fantastiske hotellet.

Det hadde alt, Og personalet var hyggeligheten og behjelpeligheten selv
Vi storkoste oss med nydelig mat og drikke, og kunne kose oss ved basenget med forfriskende drikke etter velendt golfrunde, Og for noen flotte golfrunder vi fikk

Vi startet på Pines, som er en bane som lever opp til navnet sitt.
Alle furutrærne som banen hadde, gav også en særpreg over banen ( tok med meg tre store kongler heim )
Den var vakker, Og likevel krevende.
Var heldig å få spilt denne banen hele 2 ganger på vår tur

Dunes like ved var nydelig, Fairwayene med alle sine kuler, gjorde banen spesiell, men kjempe moro og ikke mist like krevende.
En måtte legge seg opp, for ikke å komme i bunkrene osv.
Innspillet til hull nr 18 green var nydelig,
2 ganger fikk vi spilt denne banen, og elsket hvert minutt.

Så kom dagen vi skulle spille på Nobilis banen. En virkelig nydelig bane.
Vi nøt hvert eneste sekund på denne banen, og sa nesten i munnen på hverandre at her skal vi spille igjen en dag
Den var virkelig en bane som sa kom tilbake til meg, Dagen på banen gav mersmak
Så neste gang vi kommer til Tyrkia, vil vi legge inn flere runder her.

Så var det transporten.
Da vi kom til Tyrkia, ble vi hyggelig møtt og fraktet til hotellet vårt.
Smilende og blide var de. Og behjelpelige
De var på plass og ventet på oss.

Transferen til og fra Dunes og Pines var fantastisk
Likeså da vi skulle hentes og fraktes til Nobilis banen.
Vi fikk en tlf som gav oss beskjed når vi ville bli hentet, og når vi var ferdige med runden og ville tilbake til hotellet, var det bare å ringe
Vi ringte i det vi gikk inn på greenen på 18, og taxien var på plass når vi kom til avtalt sted

Spa avdelingen , innedørs og utendørs basseng, var bare nydelig
Stranda som tilhørte hotellet, og ja, alle serverdighetene
Vi kan ikke få skryt nok, Og vi har delt bilder daglig via Facebook, og dere får garantert mange nye gjester.
De elsket våre bilder.

Dagen før vi skulle heim, fikk vi en telefon som fortalte når vi ville bli hentet og fraktet til flyplassen neste dag og de var på plass som avtalt.

Denne gangen har vi lovet oss selv å komme tilbake til nettopp dette hotellet, det er her vi vil igjen

Vi har reist mange ganger med DinGolfReise og en ting er sikkert, Roger Lode du gjør en kjempe jobb.
Tusen takk for en herlig og minnerik ferie.
Uten det du har gjort for å legge alt til rette for oss, ville ikke det vært det samme

Så tusen takk igjen Roger Lode. Vi vil garantert bruke din hjelp og reise med DinGolfReise igjen.

Tore Jørg Olsen og Sylvia Marie Olsen
13-20. oktober 2015

Vi har hatt en fin uke i Villamoura.
Golfbaner og opphold på Crown Plaza var veldig bra.
Villamoura byr også på en fin havnpromenade med hyggelige restauranter, og ellers muligheter for gå-og sykkelturer i nærområdet.
Det portugiske kjøkken har et godt utvalg av både fisk og kjøtt.
Vi drar gjerne tilbake.

Hilsen Terje Kjeldsen, Karin Vigdis Kjeldsen, Tom Martinsen, Perdy Nell Martinsen
13-20. oktober 2015

Takk for hyggelig tur til Pestana Sintra.
Vi hadde litt kommunikasjonsproblemer med TAP på Gardermoen. Vi hadde jo avtalt at de som kun reiser med håndbagasje og golfbag ikke skulle betale ekstra for dette. Det tok lang tid og mye forklaring før Tap forsto dette. Litt irriterende kl 04:30 om morgenen.
Ankomst Lisboa og møte med sjåfør var meget bra. Hyggelig sjåfør (den samme alle dager) som var presis og imøtekommende.
Pestana Sintra var et helt ok hotel med ok frokost, men maten i baren og på klubbhuset på Pestana Beloura var stusselige saker.
Beloura var en noe rufsete bane, men greenene var flotte.
Oitavos Dunes og Penha Longa var fantastiske baner.
Samme diskusjon med TAP i Lisboa ved hjemreise, men det gikk greit til slutt.

Totalt sett en strålende tur.

Morten Christensen
8-11/10-2015

Takk for all bistand i forkant og underveis for vår reise til Tyrkia, Belek og Sueno DeLuxe i oktober i år!
Vi har ikke vært i kontakt med dere før denne reisen skulle planlegges, men kan anbefale dere på det varmeste til også andre reiseglade og golfinteresserte.
Dere tok tak i våre ønsker utover pakkene som settes sammen, og vi mener at vi fikk akkurat det vi ville, både når det gjelder golftider og rask oppfølging på våre spørsmål generelt når disse dukket opp.
Vi vil også gi kred til Belka Golf i Tyrkia, som gjorde transporten veldig enkel og effektiv og stilte seg til disposisjon om vi ønsket å gjøre noe utover det vi allerede hadde planlagt før reisen.
Det er enkelt for oss å kunne si at vi kommer til å ta kontakt med dere igjen, for å kunne planlegge nye flotte turer i fremtiden.

Mvh. Martin Omnes og Bente Omnes
3-10. oktober 2015

Første  uka i oktober var vi fire generasjoner som reiste til Guadalmina ved Marbella i Spania. Turopplegget som DinGolfReise hadde ordnet var utmerket. Veldig bra hotell, rolig og hyggelig, og passet godt for oss med aldersspenn fra nitti til to! Veldig bra bassengområde og strand og Middelhav like nedenfor. Gode golfbaner, og for de som ville golf mer var mulighetene svært mange. Det er blitt litt dyrt i Spania, men vi spiste godt!

Alt i alt – nok en vellykket tur med DinGolfReise

Hilsen Dagrunn Elisabeth Kaasen (+ Ole-Dagfinn Ditløvsen, Aud Elin Rivedal, Tore Kaasen, Eirik Rivedal, Håvard Kaasen, Inge Kaasen, Vebjørn Ditløvsen, Gunnvor Lund Kaasen, Nils Olav Kaasen, Karin Kaasen Diltøvsen, Andreas Aske, Adrian Aske)
30/9-7/10-2015

Turen ble en stor opplevelse for oss!
Transport til og fra flyplass/golfbaner fungerte utmerket. Vi hadde en svært hyggelig sjåfør, den samme gjennom hele turen, og han var ekstremt presis.
Hotellet dere anbefalte var bra (Pestana Sintra), og banen, Pestana Beloura var et hyggelig banebekjentskap inne mellom boligene.
Penha Longa var en opplevelse, og Quinta da Marinha var svært utfordrende.
I det hele en svært vellykket tur, og vi kommer tilbake! Og da vil vi også spille på Oitavos!
Takk for glimrende opplegg.

Henning Løland og Øyvind Løland
24-27/9-2015

Totalt sett har vi hatt et veldig fint opphold i Skottland (Green-Hotel).

Som du vet var ankomstdagen rotete da transporten vår ikke kom. Hadde ventet at de møtte oss i ankomsthallen, og måtte spørre oss frem til «pick-up zone».
Der var det heller ingen som sto, og vi ble tilslutt hentet en time for sent. Etterlyser bedre rutiner og informasjon om dette.

Når vi først kom frem ble vi svært godt mottatt. Vi fikk bo i «The Cottage» som var helt strålende. Håper det går an å bestille dette ved evt senere anledning.
Vi fikk også servert frukt og sandwicher.

Vi var veldig fornøyd med golfbanene og servicen på pro shop. Mesteparten av tiden gikk med der, og vi spilte 5 runder på disse tre dagene.

Måltidene ble også fortært på klubbhuset, og den holdt god standard.

Vi fikk til og med låne lader til telefonene våre da vi ikke tenkte på adapter før avreise.

Vil absolutt anbefale stedet, og tar gjerne turen igjen.

Pål Morken og Robert Johansson Dahlen
18-21/9-2015

Vi hadde en fin uke med golf i Cascais. Transporten fungerte perfekt hele tiden, de var fleksible og presise

Hotellet Quinta de Marinha var fint med grei frokost.

Det ble 4 dager golf på Quinta da Marinha, fin bane. 1 runde på Estoril, kupert fin bane med noen spesielle hull.

1 runde på Pestana Beloura var vel den dårligste banen på turen vår. Det finnes nok bedre alternativer, greenene var ok men fairways og område rundt greenene var

av dårlig kvalitet. Penha Longa var en super bane, og området var veldig fint.

God service fra DinGolfReise

Ole Morten Løge & Lars Ivar P. Løge
10-17/9- 2105

Vi var en gjeng på 12 stk golfere fra Rogaland som reiste til Vilnius i Litauen.
Dette ble faktisk en meget hyggelig opplevelse.
Hotellet (Vilnius Grand Resort & Spa) var stort og flott, med flott basseng/spaområde.
Rommene var av høy kvalitet, store og romslige, og personalet var hyggelige 🙂
Det viktigste var selvfølgelig selve golfbanen, og også den var utrolig bra.
Banen er en delvis åpen parkbane med en del vannhinder, og strategiske bunkere, som vi smertelig fikk erfare… 🙂
Greenene var og veldig bra, og passe raske.
Banen hadde 4 teesteder, og skal du spille fra «back tee» må du helst spille fast på Europatouren…..
Det var også mulig å spille på andre baner i nærheten, men det får vi ta neste gang.
Det var kun 20 minutter kjøretur fra flyplassen, hvor vi ble tatt imot av sjåføren, som kjørte oss til hotellet.
Dagen før vi ankom var det faktisk over 30 grader.. Heldigvis låg temperaturen på ca 20 når vi spilte der.
Prisen vi betalte for et slikt fantastisk anlegg skal du lete lenge etter, så vi er faktisk allerede igang med å forberede enn tur dit i mai neste år.
Tusen takk til DinGolfReise!
Mvh
Olav Madland (+ Dag Madland, Stig Varhaug, Atle Løge, Vidar Haukalid, Oddgeir Kverme, Magne Varhaug, Ingvar Wefring, Jo Bratland, Bjarte Skrettingland, Livar Skrettingland, Bjørnar Halvorsen)
3-6. september 2015

Vi hadde en alle tiders tur, to flotte golf baner The Bruce og Montgomery.
Dere har et meget flott tilbud der. Green Hotel helt topp for oss helt frelste golfere kun 200 m så er du på banene.
Bra mat og en hyggelig golf atmosfære, vennlige og behjelpelig betjening.
Hele oppholdet med reise gikk som på skinner. Kan anbefales på det varmeste.

Med vennlig hilsen
Bjørn Lorvik (+ Glenn Furulund, Terje Treider, Stein Roger Sanderengen, Thomas Westin, Trond Havre, Svein Hansen, Kjell Nelson)
2-6. september 2015

Opplegget fra DinGolfReise fungerte etter forventning.

Flyreise, henting til og fra flyplass, samt hotellopphold (Pestana Sintra) uten problemer. Også golfbestillingen på Beloura golf var etter oppsett.

Vi ble ivaretatt på best mulig måte, fikk til og med medlems rabbatt på restaurnten her, som viste seg å ha et godt kjøkken.

Odd Eivind Kveno og Wenche Kveno

28/8-5/9-2015

Turen til London (Cottesmore) var stort sett vellykket, og alle deltagere var vel fornøyde, men det var noen små feiltrinn.
Da vi ankom London var det en 8-seters taxi som skulle hente 10 mann med golfbager og koffert.
Dette ble ordnet ganske kjapt, da de sendte 2-stk nye biler.
Vel fremme på hotellet, var rommene bra, med god spaavdeling og nydelig svømmebaseng med trimrom.
Maten har vi jo kjennskap  til i England, så den var som forventet.
Golfbanene var krevende, og veldig bra.
Mandagen var det et velig regnvær med lyn og torden, slik at banen ble stengt mange timer, så det ble ingen golf den dagen.
Tisdag hadde vi starttid KL. 10.00, men da vi satt og spiste frokost kom Proen og sa det var seniorgolf denne dagen, så vi kunne ikke gå ut før 12.30. (kjedelig)
Vi tok da selv initiativet for å starte med 9-hullsbanen, og hoppe over til hovedbanen kl. 12.30. Det gikk greit.
Onsdag hadde vi en deilig dag på banen, men flyet var forsinket, så vi var ikke hjemme før kl. 01.30, som er sent for gamle folk.
Sosialt var turen velykket, hotellet bra, golfen har forbedringspotensiale.
DinGolfReise har gjort sin del av jobben bra, så jeg tar nok kontakt ved en senere anledning.

Jostein Skjæveland (+ 9)

30/8-2/9-2015

Det har vært en inner 10 for alle tre. 🙂 🙂 🙂
Mat, rom (Sueno Golf), golf, været og opplegg fra dere har vært helt fantastisk.
Dunes og Pines var meget bra baner, skulle gjerne hatt flere runder på Pines, men den ble jo stengt.
Informasjonen fra dere er også veldig bra.
Så dette har vi allerede anbefalt til venner som både spiller golf og ikke.

TUSEN TAKK 🙂

Tone Lise Brattbakk, Morten Hansen, Line Brattbakk Grønvik
10-24. juli 2015

Nok engang har vi hatt en fantastisk ferie, bare deilig !!
Litt slitt etter hvert selve hotellet (Sueno Golf), men forstår at oppgradering er på gang.
At vi kan bruke alle fasilitetene på Deluxe, er jo bare flott –

Kommer gjerne tilbake til neste år.

Turid Søhol og Tone Øglænd
27/6-11/7-2015

Alt stemte med det jeg hadde bestilt. Syns dere klarte å fikse turen lynkjapt (3 dgr) og til en fornuftig pris.
Bonalba Hotel i Alicante er SPANSK. Flest spanjoler der og helt fullt i helgene og dertil yrende liv rundt det fine bassenget.
Golfbanen er helt ok, rimelig lettspilt og du finner lett ballen igjen om du skulle ha slått litt FORE!
Servicen er upåklagelig.
TAKK.

Brynjulf Carl Arnt Israel Greiner
27/6-4/7-2015

Flott tur med et skikkelig luksuspreg over resorten (Quinta da Marinha). Det eneste som ikke sto i stil var transporten fra og til flyplassen i Lisboa som vi betalte på forhånd. Når en betaler 50% mer enn det som er gående takst for taxi på denne strekningen så forventer en seg noe ekstra. Spesielt på returen til flyplassen så var standarden under par og et irritasjonsmoment som desverre satte et noe labert punktum for oppholdet.

Tomas Delås Gyran og Tore Sundstrøm
25-29/6.2015

Vel hjemme etter en vellykket tur til Quinta da Marinha Resort – Cascais.

Ble hentet på flyplassen av en super hyggelig sjåfør som vi brukte hele turen.

Skulle egentlig bo i leiligheter, men ble spurt om å flytte inn på hotellet i stedet. Dette var heilt greit med tanke på logistikken. Rommene var fine og rene med balkongutsikt over banen. Bra service i resesjonen, men det gikk tregt i restauranten.

Spilte først to runder på Penha Longa. Fantastisk flott bane med utmerket service og oppfølging. Anbefaler en tur opp i restauranten etter runden. Lei golfbil da banen er lang og kupert. Blir fort ubehagelig i varmen.
Siste to runder ble spilt på Quinta da Marinha. Overraskende kjekk bane. Ikke fullt så krevende som Penha Longa, men med nok utfordringer til å gå på en smell 🙂

Alt i alt så er vi veldig fornøyd servicen og oppfølgingen fra DinGolfReise og vi kommer garantert tilbake med en ny bestilling ved fremtidige golf turer.

Mvh
Terje Sikveland, Kim Sem-Henriksen, Rune Salvesen, Mats Michelsen, Truls Sem Langfeldt og Jonnie Nyberg.

18-22/6-2015

Turen til Lighthouse Golf/Spa i uke 24 var egentlig veldig bra. Spilte jo 5 runder, Lighthouse 3, Blacksearama 1, og Thracian Cliffs 1. Lighthouse var den enkleste, åpen og grei, Blacksearama litt mer røff, også foran fairwayene, så der var det en fordel å kunne slå litt langt. Hull 18 der var helt fantastisk mot klubbhus og klippene. Thracian Cliffs banen var helt rå, vanskelig med smale fairwayer, kupert og gikk langs klippene på front 9. Ikke for ingenting denne banen nå brukes på Volvo Masters. Lurt å holde seg på banen siden røff/kratt/trær inneholdt etter sigende giftige slanger, Sand Vipers, litt større og noe mer giftig enn hoggormer. Spesielt likte jeg hull 6, 185m med en høydeforskjell på 30-40 m. Her spilte jeg via klippen, traff green og fikk par:-)….et av de få;-)
Transfer mellom flyplass og hotell og mellom hotell og og banene fungerte 100%.

Spaet på Lighthouse var meget bra og med priser som vel lå på ca halve ifht Norge.
Var heldig med været denne uken, ellers fikk jeg inntrykk av at juni i år hadde vært ustabil. Vi hadde 22-25 gr. Uken før var der varmt, 30-35.
I uken jeg var der ble det spilt en stor turnering med 135 deltagere som i tre grupper spilte på de samme banene, Cape Kaliakra Open, med deltagere (amatører fr 0-36 hcp) fra fjern og nær, eks India, Cypros etc.
Hotellet var også helt ok med fine rom inkl balkong med sjøutsikt og oversikt over utendørs poolen.
Bulgaria som land er ellers ikke av de mest moderne, mye gammelt fra kommunisttiden. Balchik, en liten by ca 5 km fra hotellet var gammel og sliten, men hadde en helt ok strandpromenade med div restaurenter og standard boder med ting å få kjøpt.
Er nok ikke helt stedet man reiser på som single dette, best med par eller grupper.
Takk for fin service fra DinGolfReise…denne var som vanlig upåklagelig 🙂

Hilsen
Olav Sekse 🙂
15-22. juni 2015

Turen til Hotel Barcelona Golf var vellykket, flott og krevende bane direkte ved siden av hotellet, vi spilte der 4 ganger og en gang på RCG El Prat, ca en halvtimes kjøring unna.

Dette var også en super bane. Forøvrig lite å gjøre i nærområdet til hotellet, men det var mindre viktig for oss.

Været viste seg også fra en god side, 25- 30 grader, så vi er alt i alt meget fornøyd med opplegget.

Mvh Bjørn Wiel
13-18. juni 2015

Vi hadde en flott golftur til Cottesmore og tilbakemeldingene fra gruppen vår var svært positive.

Banen var veldig bra med ikke for stor vanskelighetgrad. Hotellet hadde store og greie rom for golfere og personale var hyggelige.

Vi var også enige om at maten var klart over forventningene.

Problemene vi fikk med få golfbiler fikk vi forklaring på (vandalisme og tyveri av biler).

Lærdomen av dette er kanskje at vi kan ta en telefon noen dager i forveien og sjekke dette.

En av dagene ble vi tilsnakket for at vi gikk for sent på banen. Det kan sikkert stemme at en av flightene våre gikk noe tregt,

men ettersom det ikke var noen flighter bak denne kan jeg ikke se problemet. Akkurat dette stresset nok noen av deltakerne litt. (Ikke noen stor sak!)

Konklusjon: Kjempeflott tur, som vi gjerne gjentar og tilretteleggingen fra din/deres side er svært bra.

Marvin Hustoft

Plassen var enestående 🙂 (Cottesmore, London)

Banen og service likeså!!

Turen var så vellykket at flere har ytret ønske om å reise tilbake dit neste år!!

Takk for god hjelp!!

Mvh

Olaug Vesterheim Seland + Ole Seland, Marvin Hustoft, Berit Solberg Hustoft, Steinar Bryne, Else Johanne Sjøberg Bryne, Jone Pollestad, Marit Pollestad, Jarle Sele. Berit Pollestad Sele, Sigrun Klingsheim, Gro Vetrhus

11-14. juni 2015

Vi hadde en kjempefin uke på Sueno Golf i slutten av mai. Alt fungerte veldig bra. Vi fikk spilt 13-14 runder golf på 1 uke.
Været var perfekt og banene var i god stand.
Det er veldig kjekt å bo på Sueno Golf med veldig gode treningsforhold og 2 baner rett utenfor hotellet.

Det nye Sueno DeLuxe hotellet var utrolig fint. Vi gikk der de fleste kveldene for å spise. Det var et utrolig utvalg og maten var veldig god.

DinGolfReise var virkelig hjelpsomme og jeg vil bruke dem igjen ved neste reise. Jeg kan anbefale dem til andre som ønsker å reise til Belek.

Mvh Kjell Bjordal + Ole Bjørn Tøllefsen og Mark Austin Read
24-31. mai 2015

Tok denne gangen med familien på tur til Belek og Cornelia Diamond.

Jeg, min sønn og svigersønn spilte 4 dager golf på Tat og hotelets bane. Mor og datter slappte av med flere dager Spa.

Alt var 100% bortsett fra spillet. Dette er min 5 gang på Cornelia Diamond og hotellet holder hele tiden den samme høye standard.

Belka sine folk sto alltid parat hvis det var noe, og Mustafa tok oss med på visning på deres nye boligprosjekt inne i byen.
Går man og tenker på en leilighet i golfens mekka, må man se på disse, hvis ikke alt er utsolgt nå.

Som sagt alt er topp, så jeg ser bare frem til neste tur 10 Oktober, da med en gruppe på 20 personer.

Takk DinGolfReise og Belka.

MVH
Ståle Øverland
Voss GK
23 – 30 Mai 2015

Da er vi hjemme igjen etter en ny tur, og nok en gang leverte både Cornelia Diamond og Belka (Inga S.) utmerkede varer.

Atle Arntzen, Hege Arntzen, Julie Arntzen, Kenneth Minde, Liv Silje Minde, Emilie Minde, Elias Minde, Stig Olsen, Silje Ubøe Rohde, Stine Rohde Olsen, Sindre Rohde Olsen
19-26/5-2015

Vi hadde en fantastisk golftur til Quinta da Marinha i slutten av mai, alle 16!

Vi fikk et lite slag i ansiktet noen uker før avreise da flyselskapet (TAP) endret flytiden hjem slik at vi mistet en dag/golfrunde, men det var lite vi kunne gjøre med det annet enn å akseptere det. Turen ble allikevel veldig vellykket, med tre golfrunder på tre veldig bra baner. Spesielt Penha Longa tok pusten fra oss! (du som fikk ballen i bassenget på luksusvillaen din, bare behold ballen 🙂 Servicen på hotellet var utmerket og transfer til og fra golfbaner og flyplass fungerte prikkfritt. Været bidro også med sitt, og alle golfere vet hvor magisk det er å sitte på klubbhuset etter en svett golfrunde med noe kaldt i glasset og myse utover golfbanen.
Alle 16 storkoste seg på denne turen. De som bare spiller «èn runde» i året, single-hcp`erne, høy-hcp`erne og alle oss midt i mellom!
Takk til DinGolfReise. Vi kommer tilbake ved neste anledning 🙂

Mvh. Dag Tannum Iversen + 15 golfvenner!
22-25. mai 2015

Bonalba 21. – 25. mai 2015
Både forespørsel, tilbud, bestilling og gjennomføring i samarbeid med DinGolfReise fungerte utmerket.

Flott hotell (Bonalba) med store og fine rom. God frokost og flere muligheter til bespisning. God service. Styrkerom tilgjengelig, men elendig!  utstyrt.

Grei og fin bane. I flight med hyggelige folk på samme nivå – både nederlendere og spanjoler. Kunne vært litt strengere på raskere spill – søndag brukte vi 3,5 time på de 9 første hullene. Mange brukte evigheter av tid fra de hadde puttet ferdig og til de kom seg over til neste hull…
Minuset med banen var at mange av bunkrene var steinharde, samt at det ikke var Drivingrange ved banen.

Var satt opp med en runde på Alicante på lørdag pga. turnering på Bonalba.
Hyggelig bane, men fryktelig mye kjøring mellom hullene (Golfbil var inkludert).

Deilig uansett å komme fra 10 grader i Tromsø til shorts i Spania

Hege Eriksen og Odd Harald Eriksen
21. – 25. mai 2015

Vi hadde en kjempefin tur til Krakow Valley Golf Club. Anlegget var i god stand og all betjening var svært hyggelig selv om ikke alle var like stødige i engelsk. De 2 første dagene var det nesten ikke folk på banen, og det passet oss fint siden 5 av oss er nybegynere. En av kveldene tok vi en tur til Krakow by, og vi kan anbefale restaurant Wierzynek som er en meget god restaurant med hyggelige priser.

Oppholdet ga mersmak for alle, og var spesielt inspirerende for nybegynnerne, men jeg tror vi velger et varmere reisemål neste gang dersom vi reiser på denne tiden av året.

Summa summarum er vi meget godt fornøyd med oppfølgingen vi fikk fra DinGolfReise, og vi har begynt å snakke om å reise til Portugal neste gang…………gjennom DinGolfReise.

Karleif Taksdal og Linn Sæla Taksdal, Arne Håland og Jane Håland, Edvard Lone Øverland og Siri Sparboe
13-17. mai 2015

Vi har hatt en kjempefin tur. Inga var et hyggelig bekjentskap, den fødte vertinne. Cornelia Diamond var like bra som sist vi var der, dette var fjerde gangen. Beste Hotellet i Belek.

Vi spilte Faldo banene, Lykia, Carya, Montgomeri og Pasha, alle banene var i kjempe bra stand. Transporten til og fra banene med Belka Golf var utmerket.

Vi kommer sikkert til å ta flere turer med DinGolfReise til golf paradiset som er bygget opp i Belek.

Vennlig hilsen

Tor Magistad Berge, Randi Mona Berge, Terje Magistad Berge, Berit Bergheim Berge, Jørn R Sterling, Kirsten Kolstad, Mons Bertil Aarskog, Lene Bergliot Aarskog
9-16. mai 2015

Takk for nok en fin tur. (Sueno Golf)
Vi hadde en veldig fin uke, der alt gikk veldig fint.

Transport, mat, rom, golf etc.

Eneste som er synd er at vi ikke kan bestille alle golfrundene på forhånd med fri golf, men slik er det jo.

Vi kommer tilbake med bestilling til neste år.

Mvh

Ingeborg Vassøy + Brita Gundersen, Astrid Janet Revheim, Kari Sandvik, Anna Terese Lekvam, Tone Totland, Yvonne Haugland, Elin Malde, Anita Bergsagel, Irene Granum Aase, Hilde Nagel, Nina Glendrange Wold, Heidi Quesada Carlsen, Turid Søhol, Brit Kyllingstad
9-16. mai 2015

Flott tur på alle måter!!

Fint hotell (Crowne Plaza), logistikken til/fra flyplassen og til/fra golf fungerte utmerket, starttidene var som vi ønsket; tid til frokost og ettermiddag på stranden.

For oss nordmenn er det aldri et minus at vi ikke så en sky hele uken!

Golfbanene var i meget god stand. Herrene tok en tidlig ekstrarunde på Viktoria på avreisedagen, topp. Vi ønsker nok å spille to runder der neste gang, kanskje i stedet for Millennium.

Lars Torgeir Bjerke + Kari Hodt, Astrid Haegstad, Per Haegstad
9-16/5-2015

Vi hadde en fantastisk uke (20) på Hotel Guadalmina ved Marbella. Været var utmerket med 26 til 32 grader.

Hotellet har en fantastisk beliggenhet like ved strandkanten omringet av golfbane(r). Maten på Hotellet var utmerket både som frokost, lunch og middag.

Personalet var meget vennlig og imøtekommende. Rensligheten på rommene og ellers i Hotellet var upåklagelig.

Vi spilte 4 runder golf;

1. La Quinta, dette var en utmerket bane med stor variasjon på hullene. Den beste banen vi har spilt i dette området.
2. Atalaya Old Course, denne spilte vi to ganger. En utmerket parkbane hvor det er rom for å få til en god score. Mye spennende i Golfshop hvor damene handlet vilt.
3. Santa Clara Course, en spennende bane med stor variasjon på hullene. Vanskelig å spille første gang. Klubbhus og restaurant var imponerende.

Takker nok en gang for utmerket service og tilrettelegging fra DinGolfReise. Vi kommer tilbake med ny bestilling til neste år.

Mvh 4-ball gjengen
Ståle Nordal, Elin Davidsen, Odd Helge Vågen og Elisabeth Sætre Vågen
8-15/5-2015

Cottesmore Golf and Country Club, utenfor London, er en genial destinasjon dersom du ville spille golf ei langhelg. Mange flyavganger, og kun ca 10 minutt med taxi fra Gatwick airport. Anlegget ligger på ett stort, landlig område, men masse flotte trær og busker:-). Hotellet ligger mer eller mindre oppå golfbanen, åpner du terassedøra ligger teestedene 15 meter unna.. Anlegget er veldig kompakt med proshop og den koselige baren kun en langputt unna.. 🙂
Vi var en gjeng på 24 mann. Det eneste som var litt minus var at 9 hullsbanen (Phoenix) ikke var ferdigstillt. Golfanlegget med 27 hull er under arbeid, og blir veldig bra når det er ferdig i begynnelsen av juni. Vi kommer garantert til å dra tilbake til Cottesmore, greit å ta med at det er hyggelige pris på både fly å oppholdet. Stedet er og perfekt for firmatur, man blir godt sammensvieset da stedet ligger utpå landsbygda. Man kommer seg inn til London på en god time, den flotte kystbyen Brighton på ca 40 minutt, og byen Crawley (100.000 innbyggere) på 8 minutt…:-)

Olav Madland + 23

6-10. mai 2015

Takk for et kjempeopplegg – vi bestiller gjerne via dere neste gang også!!

Hotellet (Cornelia Diamond) var fantastisk og Faldo var i god stand; og med våre HCP på 23 og 33 var det fint å spille denne 4 ganger.

Vi fikk lett bytte starttider slik at vi slapp å vente, hvis vi kom litt tidlig…

Hyggelige folk på golfbanen, og shuttle funka fint.

Ved ankomst ble vi ventende på ett annet hotell i minibuss i over en halv time pga et rombytte for noen andre gjester –
det var kjedelig; og det hadde vært fint hvis bussen da kunne kjørt oss til hotellet istedenfor å vente i 40 min.  Det var veldig unødvendig – og en litt kjedelig start.

Vi fikk rom med utsikt mot havet – det var fint!!  Og vi benyttet AlaCarte 5 ganger; slik at vi ble heller ikke lei buffetmaten.

Takk for fiin tur.

Hilsen Sylvia Lofthus og Øystein Havik
30/4-9/5-2015

Vi er vel hjemme etter en veldig vellykket golftur til Pestana Sintra.
Takk for et bra opplegg!  Hyggelig hotell og golfklubb med fin bane.

For å ta med en helt ubetydelig hake.
Hotellet hadde ikke fått med seg at et av rommene skulle være større og de hadde i første omgang ikke noe ledig suite.
Riktignok fikk vi beskjed på kvelden om at det var et ledig rom likevel.  Men da, etter golfrunden på vei til middag, valgte vi å beholde rommet vi hadde fått.  Tanken på å pakke kofferten igjen var ikke til stede.
Vi betalte vel litt tillegg for dette rommet.  Er det mulig å få tilbake noe hadde det vært fint, hvis ikke så er det pølsa i slaktetida.

Vi snakkes når det er tid for ny golftur!

Erik Bjerke, Brita Schaulund, Jan Kristian Bjerke, Kristin Malene Bjerke, Ida Kathrine Bjerke
1-5. mai 2015

Vi hadde igjen et utmerket opphold i Cascais.

Onyria Marinha var veldig bra på alle vis. Flotte villaer, veldig god service, herlig mat og ikke minst en flott og utfordrende golfbane….helt klart masse for pengene igjen.

Det skal vel også sies at Pena Longa var en av de beste og flotteste baner vi alle har spilt, den må prøves igjen…..

Rolf Stave Botnen, Kristoffer Landsem, Håvard Waldum, Peder Kai Myrvoll, Erik Furseth, Arnstein Stavnheim
29/4-3/5 – 2015

Vi hadde som vanlig en utmerket tur til Belek og Cornelia Diamond med god service, god mat og varierende golf – men banene vi gikk var utmerket.

Opplegget fra DinGolfReise var – også som vanlig – upåklagelig, så vi kommer nok tilbake med ny bestilling ved senere anledninger 🙂

Med hilsen

På vegne av alle 8 deltagere

Dagrunn Kaasen

(Ole-Dagfinn Ditløvsen, Lisbeth Myrland Jensen, John Erik Ingebrigtsen, Eirin Bogholm Kolloen, John Idar Kolloen, Åse Lill Soleng, Tore Iversen)

23-30. april. 2015

For 3de året har vi hatt en flott golfreise til Belek og Cornelia Diamond. Siden vi har vært der før begynner vi å bli bevist på hvilke baner vi ønsker å spille. I tillegg til 2x Faldo spilte vi 2 x Nobils, vakker og utfordrende med sin mange trær og noe vann. I år spilte vi også Dunes og Pines (de var verdt det vi måtte betale i ekstra greenfee.) Vi var også relativt heldig med været, hadde ikke nedbør, men litt godt med vind et par dager.

Vår gruppe på 8 snakker allerede om en ny tur neste vår og kunne tenke oss å spille de samme baner.

Vi forstår at det er et spill med greenfee tider, vi snakket med Inga fra Beleka golf om hvile utfordringer det er.

Skulle vi kommentere på noe var det vi fikk rom på motsatt side av det vi hadde forespurt (ikke kveld sol), men vi fikk byttet.

Det er også surr med hvilke rom som blir belastet når vi tar ut traller og kjøper noe på Faldo banen. Kanskje ikke lett for de når vi var 3 par med samme etternavn.

Med vennlig hilsen

Erik Hægstad, Inger Marie S Hægstad, Jan Erik Nordal, Torill Nordal, Per Hægstad, Astrid Hægstad, Knut Hægstad, Grethe Hægstad

Drammen Golfklubb
21-28/4-2015

Dette var andre gang vi reiser med DinGolfReise. Igjen tok vi turen til Scotland, Kinnros. (Green-Hotel)
Helt fra bestilling til vi reiste og kom hjem igjen fikk vi glimrende service. Alt fungerte som det skulle.
Vi fikk gleden av å spile 4 runder golf på Bruce og Montgomery i 20 grader og kun sol. Banene er i bra stand. Litt treige greener fordi de ble dresset og luftet, men allikevel veldig bra.
Runde 5 ble spilt på Castle Course i St. Andrews hvor vi fik oppleve de første 10 i sol og masse varme og nesten vindstille.
Brått kom tåka og litt vind og vi fikk oppleve links golf hentet ut fra en eventyr verden i 3 hull. Så kom sola igjen og vi spilte på klippene i strålende sol og utfordrende vind resten av runden. Makan til magisk opplevelse og service finnes ikke.
Blir ikke lenge til vi reiser med DinGolfReise igjen.

Freddy Nordmark og Jostein Henriksen

21-25/4-2015

Vi hadde en kjempefin uke på Cornelia Diamond fra 11 – 18- april 2015. Alt var bare helt topp, til og med været.
Vi spilte på Pasha, Carya og to runder på Faldo  så vi fikk prøvet oss på både Prince, Queen og King banene. Veldig fornøyd med valg av DinGolfReise og ikke minst med servicen fra Inga på Belka Golf. Hyggelig og blid, og ble alltid plukket opp punktlig. Vi var alle fornøyd med opphold, supert sted, hyggelig personale og deilig mat.

Dette fristet til gjentagelse, så vi kommer nok sikkert tilbake,

Med vennlig hilsen fra
Norunn og Rune Hjortland og Siren og Jan Arild Larsen

11 – 18- april 2015

Neste opphold på Cornelia Diamond er allerede bestilt.

Behøver vi å si mer.

Jan Lauritz Stub og Hanne Holst Stub
11-18. april 2015

Dette var tredje gangen vi reiste med DinGolfReise. De andre gangene har vi vært i Belek
Denne gangen bestemte vi oss for å prøve noe annet enn All inclusive og Cornelia Diamond
Valget falt på Portugal og Cascais. Vi bodde på Quintha Marinha som er en egen golfdestinasjon med eget hotell. Og bungalower
Vi valgte det siste. Og er veldig fornøyd. Store flotte leiligheter. Det var også trådløst Wifi i leiligheten
Vi spilte Quintha tre ganger i løpet av uka. Banen var i fantastisk shape så vi hadde flotte runder der. Med en tidlig frokost før runden. Og lunch etter så var det perfekt med restaurant rett over Pro shopen
Dag to spilte vi Estoril. Dette var en bane som er helt annerledes. Mye opp og ned. Spennende bane. Men ikke i nærheten av kvaliteten på Quintha
Deretter var det Penha Longha som stod for tur. Denne banen spilte jeg for to år siden. Ble skuffet over kvaliteten da. Men denne gangen levde den opp til forventningene. Banen viste seg fra sin beste side, og vi hadde en fantastisk dag.
Den siste banen vi spilte var Pestana Beloura. Litt skeptisk når vi gikk ut på hull en. Det så slitent ut. Men det ble bare bedre og bedre. Siste 9 var helt glimrende.
Det fungerte helt perfekt med henting og bringing til og fra baner. Det samme til og fra flyplass. Meget bra
På hull 19 kan vi anbefale på det varmeste en tur inn til Cascais sentrum. Mat på The Duke var glimrende. Kveldene hadde en tendens til å bli avsluttet på den lille Cubanske på hjørnet. Magic
Mvh Jørn Bendiksen, Trine Bendiksen, Hallvardur Sigurdsson, Anna Ingolfsdottir
5-12.april 2015

Vi har hatt en kjempebra tur. (Cornelia Diamond)

Veldig fornøyd med servicen fra Belka Golf.

Arve Nervik, Lillian Elisabet Skrødal Nervik og Eva Sjøvold
28/3-4/4-2015

Takk for nok en fin tur. Nok en gang til Cornelia Diamond.

At vi reiser tilbake betyr at vi trives aller best på det hotellet, selv om det er flere andre fine hoteller også. Vi synes det er deilig å kunne reise til Belek og kun konsentrere oss om golf og avslapning. Vi synes Cornelia Diamond har god service og mange muligheter. Selv om vi er de eneste som bader i havet i mars, er det fullt mulig for en nordmann. Også innendørs Spa-anlegg brukes mye og litt massage hører med.

Vi anbefaler gjerne DinGolfReise og området til andre.

Geir-Tore Nielsen og Olga Vladimirovna Barychkina
24-31. mars 2015

Takk for fint opplegg, alt fungerte bra bortsett fra at det ikke var inkludert bagasje i biletten til en av deltagerne og det oppsto en del forvirring med hensyn på hvordan man fikk med golfbagen gratis via Flying Blue.

Hotellet (Quinta da Marinha) og sjåførservicen fungerte aldeles utmerket, hyggelige folk og topp service.!
Leilighetene lå etter vårt syn altfor for langt fra hotellet til at det ville vært greit å fordele gruppen mellom dem, så de fire som skulle delt en leilighet ble uten noe problem lagt inn på to dobbeltrom.

Golfbanene var forskjellige, og det gjorde spillet kjekt og spennende, tee-tidene ble holdt og det var passe belegg på banene slik at rundene gikk greit, uten stress eller særlig venting.

Det passet godt for gruppen at det var buffet middag på hotellet, alle fant noe de likte til en ok pris.

Takk for hjelpen.

Hilsen Oddbjørg Varhaug Greiner (+Tone Soldal Jensen, Kirsti M. Auglænd, Turid Åsen Olsgård, Jane Steffensen, Anne Jane Anfinsen, Linda Eikeskog, Ingrid Elisabet Carlson Wåtevik, May Lis Birkeland, Mariann Trydal Soldal, Tone Bue Orstad)
21-28. mars 2015

Vi er hjemme etter 19 timers forsinkelse – grunnet snøfallet på Gardermoen.

Vi ble godt mottat av Inga og transporten frem og tilbake til flyplassen og til Tatbanen fungerte perfekt.

Vi satt stor pris at «jentene» på Belka Golf hele tiden forsøkte å endre tee tidene og klarte det også.

Oppholdet på hotellet (Cornelia Diamond) er helt topp og været var fantastisk.

Vi er strålende fornøyd med turen!

Britt og Knut Kjølstad

19-26/3-2015

Først og fremst vil vi takke for et vel gjennomført arrangement fra A til Å (Vårsjekken).

Her behøvde man ikke å tenke på noe annet enn golf og hva man hadde lyst til å spise og drikke. Well done!

Vil også berømme vår pro Frank Tømmervik, som har innført en ny standard med hensyn til hvordan vi kan bli bedre golfspillere. Det var utrolig lærerikt og godt pedagogisk gjennomført.

At dere også tok oss med litt rundt på befaring av hoteller synes vi var ekstra hyggelig.

Sist men ikke minst så var det en hyggelig gjeng som var samlet.

Dette ga mersmak, så vi ses nok igjen.

Hilsen Maria Zofia Sørensen og Peter Wendelboe
14-21. mars 2015

Vi hadde en kjempefin «Vårsjekken» i Belek nå i mars. 9 dager på hotell Sirene med spill på Pasha og Sultan. I tillegg til å spille på fine baner i strålende sol, fikk vi mye nyttig lærdom av en utmerket pro. Noe vi håper vi vil få nytte av på banen framover. Jeg tror aldri vi glemmer uttrykket «Impact»!

DinGolfReise bidro med fin service og sammen med hyggelige «folk» ble det en veldig fin uke!

Hilsen

Unni Helene Mathisen og Hans-Jakob Mathisen (Jappen)
12-21. mars 2015

Takker igjen for et utmerket opphold!

Alt var perfekt, med topp service både fra Belka og fra hotellet (Zeynep Resort). Regn  lørdag, men god timing med spillefri nettopp denne dagen. Banene var i særdeles god stand, med et lite + til National.

Blir nok en ny tur senere i år!

PS. Vi fikk en omvisning av Mustafa på hans nye leilighetskompleks. Ser lovende ut, med kun få ledige leiligheter igjen. Høy standard til en meget fornuftig pris!

Tom Gullichsen, Ragnar Søbye, Odd Gulbrandsen, Per Nordli
10-17/3-2015

Vi er relativt godt fornøyd med turen. Lørdag var det torden og regn hele dagen, så da fikk vi ikke spillt. Mandag hadde vi startid 12:50 på Lykia ( flott bane ), men det var 180 pers ( mest pensjonister ) som skulle spille der den dagen, så vi kom ikke rundt før det ble mørkt dessverre.

Ellers så var hotellet fint (Cornelia Diamond), og Belka golf gjorde jobben atter en gang.

Hilsen Even Stenersen, Werner Vonheim, Kolbjørn Swensen, Rino Karlsen, Jarle Berg
10.03 – 14 / 17.03 – 2015

Vi hadde en kjempefin golftur, mye golf i godt sommervær.
Vi var meget spent på om vi kom oss til Alicante,da norwegian pilotene streiket.Men heldigvis ble de enige kvelden før avreise.
2 stk. golfsett manglet da vi var fremme i Alicante, men vi fikk leie på Bonalba resort til ca 600 kr med noen baller, greengaffel og hanske.
Fikk levert golfsettene på hotellet ettermiddagen første dag, så vi brukte dem 2-3 golfdag.

Hotell Bonalba var mere en godkjent for oss, høflig og trivelig hotellansatte. Reine og store hotellrom. Kjøpte oss hamburger og chips første kvelden, meget god.

For å komme med noe kritikk av hotell Bonalba må det være frokosten.Vi nordmenn er vant til ferskt brød med egg og bacon,det manglet.Det var noe brød der men det var ikke spesielt godt. Kokaegg var det, ikke gode da de var grønne innvendig og kalde. Var vist kokte kvelden før. Ellers var det kaffe, melk og juice, så vi klarte oss meget bra, var jo mest tørst på morgenen…

Golfbanene Bonalba og Font del Llop var meget bra. Mye folk spilte men var så å si ingen venting. Måtte bare følge oppsatte tider og det fungerte bra. Vi hadde spilt begge banene fra tidligere år da.

Må få takke DinGolfReise, ryddig og proffesjonelt. Billig og bra tur. Må også få takke vår kontaktperson Steinar Undheim.

Golfturen til Alicante neste år blir selvfølgelig bestilt igjennom DinGolfReise.

MVH

Bjørn Tore Richstad, Harry Bueng, Michael Hillerup Hedegart, Jan Tore Brovold
11-14/3-2015

Vi hadde en flott tur til Belek. Alle 10 var veldig fornøyd med oppholdet (Sueno Golf).
Været var topp hele uka !!
En super løsning med 2 baner inntil hotellet. Ikke umulig vi kommer tilbake!!!!

Vennlig hilsen
Magne Alvim, Berit Høilo Alvim, Stig Rune Hedin, Rigmor Botnen, Jørgen Jeksrud, Grethe Jeksrud, Jon Treider Frøystad, Kari Frøystad, Svein Kristoffer Johannessen, Randi Marie Johannessen
03.03 – 10.03 – 2015

Vi hadde det veldig flott hele turen, kjekt å bli møtt av kjempehyggelige Inga fra Belka Golf på flyplassen! (Hun husket oss igjen fra forrige gang)
Førsteinntrykket på Sueno var midt på treet, men steg raskt pga servicevennlig betjening og flotte rom.
Fellesområdene som f.eks spisesal, lounge og golf-garderober var litt slitte, Spa området var rent og fint, det var variert og engasjerende underholdning hver kveld og betjeningen var serviceinnstilte på en veldig god måte.
Maten var god og variert og basis-vinene i all-inclusive var gode.

Det er som trekker opp er kombinasjonen hotel og golf.
Totalpakken med beliggenhet, nærhet til treningsområder og 2 flotte golfbaner rett utenfor døren er med å gjøre dette til et topp reisemål for golfere.

Vi er superfornøyde med DinGolfReise som arrangør og vi kommer gjerne igjen til Sueno!

hilsen
Yngve Bolstad og Larisa Shirokova
28/2 – 7/3 – 2015

Vi hadde fine dager nede på Pestana Sintra. Fly-innsjekk, avreise, ankomst helt greit, noen fulle folk lagde kvalm på flyet, men det er sånn det er av og til. Henting av oss og bagasje fungerte utmerket, kvikk transport (25 min) Rommene klare og veldig fine. doble rom til alle med terasser. Hotellet bar litt preg av å ikke være fullt belagt og det er vel ikke så rart 🙂 Men det gikk litt i dvale på et vis, ikke noe å sette fingeren på, men du merket det. Banen var passe for oss med ganske høye handicap, altså forholdsvis lett, roughen var snill og vi fikk spille i fredelige omgivelser med vennlig medspillere og en grei betjening. Egentlig perfekt for litt vinterrustne nordmenn.

Avreise utsjekk transport til flyplass. Helt i rute og alt var fint. Tap droppet å ta med all golfbaggasje på flyet grunnet overvekt og vi burde fått beskjed om det i stedet sto vi i over en time å ventet på spesialbagasjen før vi forsto at noe var fundamentalt galt.

Konklusjon: Alt DinGolfReise har vært ansvarlig for var helt topp. Jeg vil anbefale dere og bruke dere igjen selv.

Takk for et fint samarbeide og hjelp.

Mathias Calmeyer, Pål Torgal Bugge Haagenrud, Morten Magnussen, Tom Olav Gulbrandsen
26/2-2/3-2015

Nok en gang hadde vi en svært vellykket tur til Tyrkia. Vi har reist flere år på samme tid av året og har hatt fint sommervær hver gang.
Denne gangen ble det vintervær.
Men – Cornelia Diamond skuffer ikke. Mat, vin og service var like bra som alltid og Inga ordnet opp i stor stil.
På vår første tur med DinGolfReise traff vi et hyggelig ektepar og i år ble kontakt opprettet og felles tur/golf avtalt. Kjempehyggelig.
Faldo og Dunes var bedre i år og Carya i flomlys var en ny opplevelse. Det eneste som var litt irriterende var tidspresset på Faldo.
Transport til/fra golfbaner og shoppingtur til Antalya var veldig bra selv om vi savnet alltid smilende Isan.
DinGolReise og Belka Golf hadde som alltid organisert turen meget bra.
Vi kommer nok igjen.

Hilsen Kari og Ivar Hefte
17 – 24.02.2015

Vi er veldig fornøjet.

Hotellet var veldig fint (Sueno Golf). Personalet var utrolig altid smilende og hjelpsomme. Maten var flott  den eneste feil var at man spiste alt for mye. Pines og Dunes var veldig fine baner. Vi havde 4 teetimes bestilt på forhånd og de to sidste dage skulle vi bestille i proshoppen, der var veldig fyldt på banerne så der blev lidt trøppel den første dag da vi først kunne bestille starttid etter kl 1500 så vi fikk en sen starttid det var mørkt da vi kom til hull 17 : – ( . Men neste dag tog vi de første ni huller på bagniern tidlig på morgenen og med pause midt på dagen og forniern på ettermiddagen det fungerte veldig bra men det hadde vert bedre at alle starttiderne var bestilt hjemmefra.

Jeg vil takke for en god tur og det hjelpsomme personale på stedet.

Venlig hilsen
Niels Thrige Andersen, + Bent Brøgger Pedersen, Jens Jørn Rydahl Lindberg, Erling John Jørgensen
7-14. februar 2014

Golflinja ved Sunnmøre Folkehøgskule hadde ei flott veke i Belek.

Flott hotell (Sueno Golf), meget gode treningsforhold, og to fine baner.

Vi kjem tilbake neste vinter.
Per Bernt Aske
5-12. februar 2015

Igjen hadde vi en fantastisk tur med DinGolfReise.
Kjekt og bo på Sueno Golf, bare å gå rett ut på banene. Som alltid hadde vi fint vær og banene var helt topp.
Maten var ikke like bra som på Cornelia Diamond, men ellers ikke store forskjeller.
Er å anbefale til flere golfere.

Jan Torseth, Halldor Grøseth, Sigurd Hagen og Øystein Falmår
29. januar – 5. februar 2015

Vi hadde det fantastisk på Calista, været var også bra da vi spilte.
Takk til Belka Golf og Inga som gjorde oppholdet vårt så bra. Alt fungerte som vanlig.
Avslutningen premieutdelingen med Mustafa og Inga var veldig hyggelig og så fikk vi premier til 1,2,3, av Belka golf med inngravinger.

Med vennlig hilsen

Svein Grøstad, Såmund Kåsi, Tord Skonnord, Bjørn Forsmo, Alf Henrik Hansen, Ragnar Martinsen, Tom Eddy Røymark, Harald Kleven

27/1-3/2-2015

Vi har hatt et flott opphold på Calista! Opplegget fra DinGolfReise er helt supert. Alt ordnet på forhånd og alle avtaler fungerte. Hyggelig og blid sjåfør.
Banene vi spilt var flotte. (Pines, Dunes, Pasha, Sultan)