Tilbakemeldinger 2010

Her presenterer vi tilbakemeldinger fra våre gjester fra 2010.

Dette er ment for de som ønsker å finne informasjon om hvordan andre gjester har opplevd forskjellige hotell/destinasjoner. Meldingene er sortert etter dato.

Hjemme etter en fin golfferie i Belek. Igjen har vi vært et par uker på Cornelia Diamond. Dette er 4. gang. Vi har hatt flott vær alle dager. Vi har spilt mye golf i det flott været. Denne gangen har vi spilt Faldo, linksbanen Lykia, Dunes, Carya, National og Tat.

En dag var vi i Antalya med Aysen, der besøkte vi historisk museum og shoppet. Dette var et flott avbrekk fra golf, og vi fikk gjort ferdig turens handel. Historisk museum har mye interessant å vise frem.

Belka Golf yter flott service, en takk til de alle. Vi spilte en runde med proen Gultekin på National. Dette ble en fin runde med gode golf tips. Sara og Aysen ordner alt det praktiske raskt og greit, som starttider og transport. Transport til og fra golfbanen er presis, og alltid med et stort smil. Betjeningen på Cornelia Diamond er hyggelig og serviceminded. Utsikten utover havet i soloppgang er flott å våkne til. Denne gangen spiste vi også på de Italienske, China og Mexicanske restaurantene på hotellet. Hyggelig betjening og god service der og.  Det blir flere golfturer til Belek med DinGolfreise og Belka Golf.

mvh. Anne Heimdal , Ingar, Ruth, Kristine og Sara.

14-28. desember 2010

Hei

Vi var 3 gutter på tur, på jakt etter en god golfopplevelse mens kulda herjer som verst her hjemme.

Det var akkurat det vi fikk, i tillegg var alt opplegget rundt golfinga også veldig godt.

Vi bodde på Cornelia Diamond, et hotell i ypperste klasse. Fine, romslige rom. Fantastisk god og variert mat. Ypperlig service. Og ellers fine og varierte fasiliteter.

Vi spilte 4 baner, Montegomerie, Faldo, Sultan og Dunes. Sultan utmerket seg spesielt og var en fantastisk fin og spennende bane, men de øvrige var også svært gode golfbaner.

Belka Golf ved Sarah og sjåfør var hjelpsomme og punktlige i alt de foretok seg. Veldig behagelig å slippe å tenke på noe som helst av logistikk selv!

Neste tur til Belek er allerede i plannleggingsfasen, og da vil vi naturligvis bruke DinGolfreise!

Med vennlig hilsen,

Runar Aasen Wilhelmsen + 2

25-30. november 2010

Hei,
Ja nå er vi vel hjemme etter en fantastisk uke i Belek, på Cornelia Diamond Hotel, et nydelig hotel, servicen på topp, ble hentet på flyplassen av Sara, og mye information ble gitt oss.

Vi var ikke helt fornøyd med rommet, men det var ingen problem å bytte, det ble ordnet på 10 minutt, og vi fikk nydelig hav utsikt. Maten var fantastisk, Lunchpakke fikk vi også med oss, da vi skulle ut og golfe, på noen fantastiske baner, som var Pines, Faldo og Dunes.

Bare det og slippe og tenke på transport, Halil hentet oss, eller det var hotellbuss som gikk direkte til golfbanene.

50 årsdagen min ble feiret, Sara ringte meg på dagen og lurte på om jeg var klar for en juvelfabrikk, det var jeg selvfølgelig, det ble en dyr fornøyelse, men veldig kjekt.

Jeg fikk kake på rommet av hotellet, Sara hadde bestilt plass til oss på Kina restaurant, og vi fikk sannelig en kake der  også, og kelnere og gjester som sang for meg.

Da vi en av dagene fikk lyn og torden, arrangerte Sara tur med en gjeng til Side, veldig fin og sosial tur.

Så plassen og golfbanene var veldig bra, og selvfølgelig vil vi anbefale DinGolfreise, helt topp tur. Tusen takk.

Med vennlig hilsen Bodil Nærland Bjørnsen og Erling Bjørnsen
20-27. november 2010

Hei

Vi var 4 fullvoksne golfere som reiste til  Belek, nærmere bestemt Calista Luxury Resort & Spa, med all inclusive og 4 green-fees. Ble mottat på flyplassen av Sara som skulle være vår kontakt person. Hun var profesjonell og hyggelig, gav oss alle de opplysningene vi trengte og vi følte oss velkommen. Under oppholdet kontaktet hun oss jevnlig for å høre om vi hadde det fint. Den dagen det regnet og lynte arrangerte hun en tur til Side, sammen med de andre gjestene som reiste med Din Golfreise – sosialt og hyggelig!

Hotellet var lekkert og servicen helt topp.

Vi spilte på tre nydelige baner, i alt 5 runder og ble møtt av utrolig hjertelig startere, tidlig på morgenen, med glimt i øyet.

Har egentlig ingen ting å klage over, men der var lite variasjon på maten på hotellet , eller var vi for mett……

Vi anbefaler en tur til Belek med DinGolfreise på det sterkeste, og reiser mer enn gjerne tilbake!

Kari Herland + 3
20-27/11 – 2010

Tom Gullichsen, Per S. OLsen og Ragnar Søbye har vært i Belek for 4. gang, og vi har nå spilt 11 av de 15 banene. Noen er bedre enn andre, men alle er mer enn bra nok for en gjennomsnittlig spiller!

Vi har reist med DinGolfreise 3 av disse 4 gangene, og kommer til å fortsette å benytte dem, da alle transfer flyplass/hotell og bane /hotell har fungert perfekt.

Vi kommer til å reise til Belek mange ganger!

Hilsen Ragnar Søbye

18-25. november 2010

Vi har hatt en meget vellykket tur.

Ankomst til Antalya i rute der vi ble hentet av Sarah & co.
De første 10 dagene bodde vi på på Febeach, som var helt ok. Det eneste vi hadde å utsette på stedet var mye støy (høy musikk) ute og inne. A la carte restaurantene var en dårlig vits, men det var jo frivillig å gå dit. Været var strålende og temperaturen i havet rundt 22 grader.
Torsdag 25.11. leide vi en bil og kjørte opp til Pamukkale. Der var vi  to dager. Deretter til Gökova ved kysten hvor vi overnattet.
Neste stopp var Kas. Siste dag på veien tilbake var vi innom Olympos og Chimaera. Vi var imponert over den fantastiske naturen og veistandarden.
Vi kjørte rett til Cornelia Diamond hvor vi leverte bilen. Febeach var ok, men dette var i en helt annen klasse. Bare flere hakk for stort.

Så litt om golf. Vi spilte 16 runder på 5 forskjellige baner. Vi hadde ikke en dråpe regn, bare en halv dag med litt overskyet vær. Alle baner var bra, alle tee-tider stemte. All shuttle til og fra banene gikk på skinner.

Vi reiste jo bare oss to og var litt spente på hvem vi ville spille med. Det ble bare hyggelig opplevelser. Under oppholdet spilte i med folk fra Sveits, Frankrike, England, Østerrike, Tsjekkoslovakia, Holland, Tyskland, Sverige og Norge. Flere fikk vi et godt forhold til også utenfor golfbanen.

Vi hadde jo lagt opp til et langt opphold, og måten vi gjorde det på viste seg å være svært vellykket. 4 uker på samme hotel ville blitt ensformig. Nå fikk vi prøve 2, med stigning i opplevelsen, og bilturen i midten bidro også til at vi fikk en opplevelse av Tyrkia. Opphold på all-inclusive hotel kan lett bli en isolert tilværelse.

Under hele oppholdet var det en temperatur forskjell på  +/- 40 grader mellom Norge og Tyrkia. Vi hadde bil parkert på Gardermoen og ble etterhvert bekymret for om vi fikk start på bilen ved hjemkomst natt til 12.12. Vi fikk imidlertid formidlet en bestilling på oppvarmet bil, slik at også siste etappe på turen gikk smertefritt.

Nok en gang: Vi var meget godt fornøyd med turen og hele opplegget. En ekstra ros til Sarah som på alle måter var en fin representant for Belka.

Vi forlenger gjerne golfsesongen til neste år også!
Hilsen Kari  og Terje Larsen
13/11-11/12-2010

Vi  reiste 8 personer og hadde 5 fantastiske dager i Belek med 5 runder golf. Hele opplegget var meget profesjonelt.

Vi bodde på Febeach Hotell som er meget sentralt i forhold til banene og maten og servicen der var helt topp.

Vi spilte fem forskjellige baner av meget ulik karakter hvor Carya, Pasha, Sultan og Pines var de med høyest kvalitet.

En stor takk til Belka golf som la alt til rette for oss med transport, alltid presise og meget hyggelige og positivt innstilt.

Vi kan anbefale dette for alle, alt var helt topp.

Vidar Esperum

11-16. november 2010

Flott tur til Quinta Da Marinha, alt gikk på skinner, utenom puttingen.

Fredrik Holter + 3

11-14. november 2010

Vi hadde et fortreffelig 3 dagers opphold på Cornelia Diamond, og det stod helt til forventningene. Mat og service var helt supert. Uheldigvis var min kone noe syk under oppholdet, det var en virus hun hadde fått med seg fra barnebarn hjemme, og da ble ikke matbordet unyttet til det fulle.

Siden vi har leilighet i Alanya passet det best for oss med de 3 dagene, å kjøre opp til Belek for noen runder golf og bo standsmessig. Vi har som regel spilt et par runder, men har da kjørt frem og tiilbake noe som tar rundt 1t 20 min hver vei.

Vi var i utgangspunktet skeptisk på alle 3 dagene med tidlig tee off men er nå meget glad for at det ble slik, dette medførte ingen venting og vi klarte 2 av rundene på under 4 timer, men siste på TAT gikk det litt over 4 timer pga litt dårlig koordinering mellom det 9 hulls sløyfene.

BELKA stod for transferen mellom to av banene og dette var meget punktlig og godt organisert. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Pål V og Tove Johansen

09.11.2010 – 12-11-2010.

Hadde et kjempe bra opphold på Cornelia De Luxe i tiden 29.10 til 12.11.2010.

Hotellet/maten og servicen var helt topp.

Jeg spilte 8 runder med golf på Faldo (4),National (3) og Dunes (1) alle baner med høy standard. Belka Golf sørget for transporten, det var en glede å  bli transportert av dem, blid og serviceminded hele tiden.

Jeg kommer til å benytte meg av DinGolfreise til våren når jeg skal på neste tur, dere har det beste opplegget jeg har vært på.

Mvh.

Torstein Dorp.

29.10 – 12.11 – 2010

En uke på Cornelia Diamond svarte helt til forventningene. Det var første gang vi var der, og vi havnet der etter anbefaling fra dere. Den anbefalingen følger vi neste gang også.

Banene var ”golfers paradise”. Vi spilte Sueno (Pines), Cornelia (Prince/King og Queen/Prince) og 2 ganger TAT. Banen med den høyeste trivselsfaktoren for oss var definitivt TAT.

Belka (Sarah) – og sjåføren (Halil) – gjorde en veldig positiv jobb og var alltid smilende og punktlige. Dessverre hadde Norwegian rotet bort en golfbag på veien ned, men det løste Sarah på en utmerket måte.

Vi kommer ganske sikkert tilbake.

Ulla & Tore Simensen

30/10 – 6/11- 2010

Hei DinGolfreise.

Her er en litt sen tilbakemelding etter 3 fantastiske uker på Febeach Resort i Belek sammen med Arne Gylterud. Vi hadde ca. 2 av uken sammen med en hyggelig gjeng fra Hakkadal, og den siste uka med fam. P Fjeld fra Lillestrøm

Vi spilte 12 runder på 4 ulike baner, alle med sitt særpreg og utmerkede standard. Servicen fra arrangørene var også helt topp, henting til avtalte tider av blide hyggelige folk.

Undertegnende hadde ”rømt landet ” for å slippe å feire 70 års dagen. Det gikk ikke helt sånn. Belka Golf hadde ordnet med en flott oppdekking til middagen og som om ikke det var nok, blei etter hovedretten, lyset slukket og inn kom flere pyntede kokker med ei stor bløtkake med mange lys, mens alle i spisesalen, 2-300, sang bursdagsangen. ” Slå den dere ” Fra en rørt 70 åring, HJERTELIG TAKK.

Det var vårt 3. hyggelige og fine besøk i Belek med DinGolfreise. Vi har meldt oss på til VÅRSJEKKEN, og om helsa holder, er vi der igjen okt.-nov. 2011.

Britt og Ole-Herman Garder

16/10 – 6/11 -2010

Vi har som vanlig hatt et veldig fint opphold  i Belek. Det eneste negative er presset på Tat. De presser alt for mye folk inn, så det blir for mye venting. Nu hadde vi fire dager der, så neste gang vil vi helst ikke spille der. Ellers har vi ikke noe å klage på 🙂

Gro Harila

23/10-02/11-2010

Hei..

Da er vi tilbake etter en super uke i Belek hvor vi valgte Cornelia Diamond gjennom DinGolfreise.

Det var første gang vi besøkte Belek og vi spilte på 4 flotte baner, (Faldo, Pines Montgomerie og National) og er også imponert over Belka som virkelig var punktlige i transporten til og fra golfbanene.

Hotellet var av meget høy kvalitet med mange gode alternative spisesteder, Vi benyttet også hotellets SPA som var meget bra.

Takker for et fantastisk opplegg og kommer garantert tilbake ved en senere anledning.

Bjørg og Jan Roger Skyttesæter

23-30. oktober 2010

Vi er vel hjemme igjen fra Belek.

Vi synes det var en flott tur.

Alt fungerte perfekt. Flott hotell (Cornelia Diamond), super service og nydelige golfbaner.

Greta og Bjørn Bodding

23-28. oktober 2010

Hei Roger, og takk for nok et fortreffelig opphold i Belek. Calista holder i høyeste grad alt det lover både når det gjelder fasiliteter og service. Kan anbefales for alle som vil nye et opphold uten å måte tenke på en masse praktiske detaljer.

Vi er vant med å ha tidlige starttider og har etter hvert begynt å sette pris på det fordi en da er tidlig ferdig og kan nyte ettermiddagen på stranden eller med andre aktiviteter. Positivt på Calista var at det var klargjort matpakker med baguetter og frukt som vi morgenfuglene kunne ta med på golfbanen.

Om vi skal sette fingeren på noe så var det litt dårlig oppfølging fra vår Belka representant Sarah. Vi forsøkte å få henne til å booke en ekstra runde golf avreisedagen, men til tross for at hun flere ganger lovet å komme tilbake gjorde hun ikke det. Vi ringte opp flere ganger når det lovete tilbakemeldingene ikke kom, men det ble ikke noe spill på oss. Det er forståelig om det ikke er mulig å skaffe starttid på kort varsel, men da må man heller si det i stedet for å late som noe annet. Vi brukte masse energi, tid og frustrasjon som vi kunne ha vært foruten.

Regner med at vi tar kontakt med deg snart igjen det blir kanskje tur i vinter og i alle fall i slutten av oktober om du har noen fristende tilbud.

Bjørn Forsmo + 3

22-29/10-2010

Hei Roger og tusen takk igjen for en flott golftur til Belek og påhotel Calista 17-24/10 .

Dette var 3dje turen i løpet av ett år til Belek og hver gang har vi kost oss både med flotte golfbaner og meget hyggeligelige mennesker.

Calista er et veldig bra hotell med bra standard på rommene og man merker ikke noe bråk/støy fra naborommene. Betjeningen er også meget hyggelig. Maten er også alldeles utmerket. Problemet er at det er alt for mye å velge mellom.

Planlegger ny tur allerede!!

Tusen takk.

Riitta Schön-Venho og Jan Heltorp. Ullensaker GK

17-24/10-2010

VOSS GOLFKLUBB PÅ TUR TIL BELEK

Voss golfklubb arrangerte sammen med DinGolfreise golftur til Tyrkia. Vi var 40 påmeldte til turen.

Bestilling:  Dette gikk smertefritt. Meget god direkte kontakt mellom meg og Roger som løste alle spørsmål raskt og effektivt.

Reise: Privatbiler fra Voss. Flott nytt fly fra Norwegian. Perfekt mottakelse på flyplassen, og god transport av folk og bagasje til Cornelia Diamond. Rask og effektiv innsjekk på hotellet. Like effektiv var og hjemreisen.

Hotell: Cornelia Diamond kan ikke beskrives, men må oppleves. Fantastisk bra. Men når du reiser med en gruppe på 40 som ønsker litt mer samhold blir hotellet litt i største laget. Så neste år kommer vi nok til og velge et litt mindre hotell, ikke på grunn av kvalitet men på grunn av tettere samhold i gruppen. All transport fra hotell til baner og tilbake gikk smertefritt. Lokal representant gjorde en kjempejobb.

Golf:  På Cornelia banen fungerte alt perfekt, men som gruppe hadde vi litt problemer på National. Dette på grunn av en overivrig starter som antagelig mistet litt kontroll. Men banen var bare helt super.

Oppsummering: Reiser gjerne tilbake til Tyrkia neste år, og da også med DinGolfreise som operatør.

Ståle Øverland

Formann Voss Golfklubb

16-23. oktober 2010

For det første må jeg igjen takke for en hyggelig og fin tur. Det har jeg også alle de andre elleve med på. Banene var helt fantastiske å spille på. I år hadde vi tre baner som var nye. Dette gir mersmak. I år var også bookingen på de respektive baner klar mange måneder før vi reiste og det fungerte helt utmerket. Vi bodde på Febeach Resort og Spa i Belek. Vi bodde der i fjor også. Dette er ett helt utmerket 5 stjerners hotell med ”all inclusiv”. I år som i fjor så gikk vi ut tidlig ca. 07.30. Vi fikk derfor veldig mye ut av dagen. Når vi var ferdige med å spille ble vi hentet som avtalt. Vi bare skiftet og reiste til stranda hvor vi inntok lunchen og deretter lå vi og døset i solen.

Når vi var ferdige med runden ble det ringt til Belka Golf og sjåføren derfra kom og hentet oss prompte. Dette samarbeidet fungerer også meget godt. Det er hyggelige folk vi har med å gjøre i Tyrkia.

I år fikk vi også reservert eget langbord med det tyrkiske-, norske- og Belka Golf/DinGolfreiseflagg på. Dette fungerte veldig bra og vi var hele tiden sikre på at vi fikk bord når vi skulle spise middag. Det var veldig mange gjester på hotellet, særlig første uken.

Dette var igjen en vellykket tur med DinGolfreise og undertegnede er særdeles godt fornøyd fordi jeg fikk ”Hole in One” på banen som Nick Faldo har designet.

Hjertelig takk for denne gang og kanskje det blir tur til neste høst også.

Kjell Erik Tuhus + 11.

14-28/10-2010

Først og fremst må jeg takke DinGolfreise for et kjempebra opplegg.

Av de 22 personene vi hadde med (12 voksne, 10 barn) har alle sagt at de storkoste seg hele uken. Været var litt vekslende på dagtid, men godt og varmt på kvelden
Jeg vil bruke litt av oppsettet til våre venner fra Voss da vi så dem støtt og stadig og de var en veldig hyggelig gjeng + at jeg spilte den fine banen deres i sommer!!! Viva la Voss( selvfølgelig, siden vi også har mange familemedlemmer på Voss)

Bestilling; Smertefritt. Roger gjorde dette på en profesjonell måte selv om jeg hadde mye rare spørsmål i og med at dette var en familietur.

Hotell; (Cornelia Diamond) Et ord; Ultra All Inclusive, vel verdt pengene!!!!!! Stort hotellrom, lekkert hotell, fantastisk og innbydende mat og hyggelige kokker. Det å kunne spise når man er sulten og få noe å drikke når man er tørster behagelig. Pool Bar var et fantastisk sted hvor man kunne få mye god mat og kelnerene var veldig hyggelige. Verdens beste pizza, ifølge barna. (ikke så rart kanskje, siden de hadde eget pizzabakeri). Bartendere og kelnere sa at de likte nordmenn fordi vi var både høflige, hyggelige og smilte mye i motsetning til andre nasjoner.Det var hyggelig å høre!!! Både jentene og gutta testet Spa-mulighetene og de var upåklagelige.
En litt irriterende ting er vel at regningene kommer i litt forskjellige varianter, Tyrkiske Lire, Euro og litt blanding. Litt rart at de kanskje ikke bruker en mal siden vi presterte å få to forskjellige type regninger ved utsjekking, en i Lire og en Euro . Litt forvirrende….

Golf; Fantastisk golfbane. Vi spilte alle Faldo’s  tre sløyfer og de var helt utrolige. Fairways og greener var førsteklasses og til tider trangt…… Maten på golfklubben var også meget god med hyggelige kelnere. Eneste klage er vel personene som tar deg imot på golfklubben. Deres humør og imøtekommenhet kunne ha vært hakke bedre !!!

Barnevenlighet; Ja, vi gutta dro på golftur, men hadde med koner og barn. De hadde det helt topp tre de dagene vi var borte på golfbanen. Barna har mange muligheter til å leke i bassenger, barneklubber, vannsklier, kjøre radiobil, tog + spise så mye is de orket. På kvelden var det barnedisco + et etterfølgende show som noen av barna fulgte med STORE øyne selv om det var blitt litt sent. De såkalte barnepasseonklene/tantene gjorde en kjempejobb og var alltid kjempeblide og imøtekommende. Ingen bør kvie seg for å ta med barn for dette er også et meget barnevennlig sted.

Oppsummering; Alle var enige om at dette opplegget passer «som plommen i egget» for våre famileturer(selv om vi kunne risikert å være 17 til om hele «Country Club’en» hadde vært med). Håper det skjer en gang i fremtiden !!! Bare å slippe å ha med penger og kort fordi du vet alt er betalt for er en befrielse. I løpet av en hel uke (ikke at vi ikke liker å bruke penger) brukte vi ca. NOK 2,500,- hver og det er ikke galt( de gikk til lunch for 22 stk på golfklubben, golfcarts + spa)

En kjempestor takk til Sarah, fra Belka Golf, som stilte opp for oss hele tiden og ordnet det meste. Kjempesnill jente !!!!!!! Takk til deg, Roger, vi møttes jo i inngangen på Cornelia da vi ankom hotellet. Håper vi virkelig kommer tilbake en gang, for bedre All Inclusive skal man lete lenge etter for denne prisen.

mvh
Frederick Høyer, 18 Bell’s Golf & Country Club

Belek 15-22 okt 2010

Hei, her kjem ein takk frå 4 fornøgde golfere frå Valdres, på Vallers.

Mø har hatt ein utrule fin tur me DinGolfreise te Belek. Vart møtt tå Sara på flyplassen, henne hadde mø kontakt me nesten te kor dag. Ho ordna opp me ekstragolf o transport utta problem, ei triveleg dame som kunna jobben sin.

Mø budde på Cornelia Diamond, eit fantastisk hotell, som lever upp te navnet sitt på alle måta. Der hadde me alt me trengde o meire te, so dette kan virkele anbefalast te alle so vil kombinere golf,  mat o sol.

Mø spela golf 6 dagar og fekk testa uss på 5 utrolege flotte golfbaner.

Mø har hatt ei fin veko o  kjem att te neste år.  Takk for ein fin ferie.

Fra Tor Magistad Berge og Randi Mona Berge, Odd Eivind Kveno og Wenche Kveno

7-14. oktober 2010

Takker for en godt gjennomført tur.

Oppholdet, golfbanene, hotellet, servicen overgikk det vi hadde ventet oss. Har reist mye rundt omkring i verden, men dette var første gang vi prøvde super all inclusive. Det blir helt sikkert ikke siste gang. For turister som spiller golf, og liker å ha det komfortabelt, vil vi sterkt anbefale Cornelia Diamond, fantastisk mat, drikke, og god service. Vi spilte Faldo 2 ganger, Sueno og National. Alle holdt en overraskende høy standard.

Hilsen
Gunvor og Tor Reidar Brekke (Preikestolen GK)

2-9. oktober 2010

Hei Roger,

Lykia Links viste seg som en fantastisk bane, spennende og i meget god stand. Det var meget behagelig med linksbane i varmen.

Hotellet (Lykia) var bra, men kan ikke sammenlignes med Cornelia Diamond. Det manglet nok minst 1 stjerne på det.

Belka golf ved Aysin er meget hyggelig og alt går på skinner.

Mvh Bjørn og Bjørg Flovild

11-18. august

Belka Golf: Vi ble møtt på flyplassen av en meget hyggelig og serviceinnstilt jente (kan ikke huske hva hun het, sorry!), assistenten til Mustafa. Hun og Mustafa var våre sjåfører til/fra golfbanene, samt at assistenten guidet oss i Antalya. Hun spiste t.o.m. middag med oss på restaurant i Antalya. Veldig sosialt og hyggelig. Skaffet også gode priser på det vi ønsket å kjøpe under vår shoppingrunde. Mustafa kom og hentet oss den dagen vi skulle reise hjem, for å takke for oppholdet og ønske oss god tur. Hans assistent overtok deretter sjåførjobben ut til flyplassen. De var meget serviceinnstilt, men det var 2 dager vi måtte ta taxi til golfbanen. Første gangen var det bilen som streiket, den neste var det en forsovelse. Men de dekket våre kostnader til taxi.

Hotell Cornelia Diamond: Da vi ankom flotte Cornelia Diamond, ble vi ønsket velkommen med champagne og eventuelt juice hvis vi heller ønsket det. En bra start.

Vi sjekket inn og gikk deretter rett opp til middag, da tiden var litt knapp. Ble veldig godt mottatt der også, av en kelner som var utrolig oppmerksom gjennom hele vårt 2 ukers opphold.

Vi fikk et flott rom med utsikt mot innsiden av hotellet!!! Dette hadde vi ikke regnet med, så det ble en positiv overraskelse. Vi hadde en meget romslig veranda, hvor vi ba om og fikk, 2 solsenger i tillegg til 2 stoler og bord. Det var godt å kunne slappe av i skyggen på verandaen, etter en dag på golfbanen. Hotellet er fantastisk på alle måter, men føltes litt i største laget. Veldig flotte utearealer – brygge m/bar, strand, bassengområde, restauranter, amfiteateret. Veldig nydelig lyssetting på kveldstid. SPA-avdelingen er heller ikke uprøvet, veldig hyggelige og flinke behandlere. Hvis vi skal sette fingeren på noe, så er det bestillingssystemet til restaurantene. Det fungerte ikke så bra. I tillegg ble det et lite irritasjonsmoment vedr. minibaren og glass. Skulle ikke tro at det var så vanskelig å klare å fylle opp minibaren med kun cola light og vann, samt gi oss glass hver dag. Men det fungerte ikke, selv med en lapp skrevet på tyrkisk, liggende oppå minibaren. Det bør være unødvendig å gi den tilbakemeldingen hver dag. Selv de i resepsjonen ble ganske oppgitt.

Golfbanene: Vi spilte 7 ganger i løpet av 2 uker. Det ble 3 ganger på Faldo, 2 på National og 2 på Dunes. Vi fikk oppleve flotte baner, trapper ned i sandbunkerne, Dunes med sine ”kuler” og både lange og litt kortere hull. Vi stortrivdes.

Vi var i Belek også i september 2009 og spilte da kun på Gloria golf. Vi bodde på Gloria Verde, også et veldig flott hotell med god service. Da reiste vi med Ving, det gjør vi nok ikke igjen.

Din Golfreise: Vi er meget fornøyd med opplegget og å reise med Din Golfreise. Flott oppfølging før reisen og veldig fint å få skreddersydd opplegg etter egne ønsker. Vi fikk spille på de banene vi ønsket og til de tidene vi ønsket. Vi er veldig fornøyd med ferien og ser ikke bort i fra at vi henvender oss til dere igjen.

Takk for en fin ferieopplevelse!

03.-17.06.10.

Sissel Hansen m/reisefølge

Vi angrer ikke på at vi valgte å feire 17. mai i Belek, selv om om rammen ble litt annerledes, med en golfrunde på Faldo i skinnende sol.

Bestilling: Utmerket med tilpassing av egne ønsker, og vi fikk gode starttider hele uka.

Ankomst og transport: Mustafa fra Belka Golfclub/DinGolfreise møtte som avtalt og fulgte opp programmet hver dag med presis transport til og fra banene.

Hotell: Febeach Hotell  er utmerket på alle måter. ”All inklusive” anbefales. SPA-senteret på hotellet anbefales også. Kort vei til en praktfull strand med eget område og restaurant for hotellgjestene. Buss hvert 10 min! Hotellet var litt dominert av tyskere i den perioden vi var der, og mye av underholdningen foregikk på tysk.

Golf: Starttider på formiddagen anbefales på denne årstiden. Ikke noe særlig press på banene, og noen dager fikk vi spille 2-ball. Samlet en flott golfopplevelse der vi fikk treffe mange hyggelige golfere fra forskjellige land !

Været: Behagelig temperatur og sol hver dag. Fine muligheter for bading, selv om det var litt mye bølger de dagene vi besøkte stranden.

Reise: Norwegian sørget for behagelig og presis transport begge veier. Direktefly fra Bergen er en vinner.

Vi kommer gjerne tilbake og benytter anledningen til å takke for oss.

Med hilsen Eva og Geir Tellnes

15.-22. mai 2010

Turen var fantastisk, dette bør flere få gleden av! (Hotell Cornelia Diamond)

Mvh Atle Arntzen m/familie

2-9. mai 2010

Oppholdet denne uken har vært utrolig vellykket. (Cornelia Diamond)
Mustafa og assıstenten har hjulpet meg med alt jeg har spurt de om.
Spılte med Mustafa ı dag på Faldo banen.
Ikke vært på bedre golf tur, og kan anbefales på det varmeste.
Alt var topp.

Hilsen Morten Andre Rogne

2-9. mai 2010

Ja, da, vi er kommet trykt og godt hjem igjen etter en meget vellykket tur som igjen betyr at vi hadde det helt topp, og at servicen på Cornelia Diamond var rett og slett en drøm.

Var så heldig og få besøk av vår felles venn Mustafa som var like blid og hyggelig som alltid, han viste oss også rundt på et annet enda bedre hotell og tok seg også tid til og ringe avreisedagen og takket for denne gang.

Banene vi spilte på var også fremragende, Faldo, og Dunes.

Nei, dette blir nok en tradisjon, vi var rett og slett storfornøyd og vil anbefale alle til og besøke Belek.

Takk for denne gang, vennlig hilsen Arvid Solberg og Sigbjørn Tronerud.

24. april – 2. mai – 2010

Hei!
Her er ett lite reisebrev fra noen glade golfgutter fra Kongsberg.

Vi er en gjeng med kompiser som hvert år tar oss en ukes golf-ferie i April for og «spisse» formen før sesongen begynner her hjemme. De siste 8-10 årene har vi vært i Portugal og Spania, i år ville vi prøve noe nytt, og da falt valget på Belek.

Vi bodde på Hotell Cornelia Diamond, ett førsteklasses hotell med ett utrolig service innstilt personal, god mat og flotte rom. Ett stor utendørs basseng-område med bar og matservering , 200 meter ned til sjøen med egne sandstrand og strandbar, samt ett inndørs Spa-anlegg gjorde at vi også kunne nyte den tiden vi ikke spilte golf. Det eneste vi kan trekke litt for var bestillings sytemet til A`La Carte Restaurantene som måtte gjøres pr. telefon fra rommet, det fungerte dårlig. Men med litt hjelp fra service disken så ordnet dette seg, og vi prøvde flere av hotellets restauranter der både mat og service var meget bra.

Vi spilte 7 runder golf i løpet av en uke, og med en variasjon i Hcp fra 4,0 til 16,0 så var vi alle spente på hvordan banen ville være for oss, men dette var ikke noe problem. Banene hadde utfordringer både for de med høyt og lavt Hcp, både i forhold til layout og lengder på hullene. Her var det hull både for de som slo langt, og for de som slo noe kortere, og alle banene hadde gode og raske greener. Vi spilte 3 baner i løpet av uken, Faldo, National og Tat. Alle flotte baner men vår favoritt ble nok Faldo, ett flott anlegg med mange fine hull, god proshop og ett flott klubbhus. Skyttelbussen som gikk fra hotellet hele dagen brukte 3 minutter til banen, så reisen var ikke lang for og få seg en fin runde golf.

Uten tvil vår beste golferie i løpet av de årene vi har reist, vi kommer GARANTERT tilbake neste år…..gleder oss alt!!!!

Hilsen
Geir Arne Gundersen, Kjell Christian Iversen, Svein Tore Bringserud, Rune Klevstad, Robert Holtungen, Helge Johan Klevstad, Kai Runar Andersen, Jan Thorvald Bommen

23-30. april 2010

Hei, vi var i utgangspunktet  skeptiske til å reise til Belek i Tyrkia. Dette var et reisemål vi ikke hadde vurdert tidligere.

Det viste seg imidlertid at turen ble utrolig flott.  Vi  ble møtt på flyplassen av Aysin som tok vare på oss hele uken på best mulig måte.

Vi bodde på Cornelia Diamond som var et kjempeflott hotell. Service, mat, drikke, rom , restauranter etc. var perfekt.

Golfbanene var meget bra og servicen også. En ting er helt sikkert. Vi skal snart tilbake dit.

Vi er veldig fornøyde med DinGolfreise.no.

Bjørg og Bjørn Flovild

2-9.04-2010

Vi er nå tilbake fra en fabelaktig uke med Cornelia Diamond som er høydepunkt av service,luksus og glede.

Banen (Faldo) var til å begynne med ganske trang, men ble videre etter hvert.

Skriver en artikkel om hele opplevelsen som du vil få senere. Kommer også til å legge den inn på min hjemmeside Skywards-stoltun.com under nettsiden Reiser. Pasha og Sultan er nok blandt de vi vil benytte oss av senere.De har vi vært på tidligere.

Hele opplegget er så perfekt at du kan regne med å bruke deg senere til høsten og våren.

Hilsen Gunnar Eigil og Kari Støltun

1-8. april 2010

Link til artikkel

Nå er vi vel tilbake igjen etter 11 strålende dager på Cornelia Diamond i Belek.

Oppholdet oversteg våre forventninger med klar margin!

Mvh Hans Hiorth + 3
28.03-08.04-2010

Hei!

Vi hadde en fantastisk uke i Belek, og stortrivdes på hotell Susesi og på golfbanene.  Vi spilte Tat, National og Cornelia. Cornelia fikk vi dessverre bare spilt 9 hull på pga. kø, og vi hadde ny runde på Tat senere på dagen.

Vi var veldig spente på om Belka golfklubb kom og hentet oss på flyplassen, siden vi ikke hadde avklart dette på forhånd. Vi ble tatt godt i mot av en noe stresset dame, da det visstnok var veldig mange som kom den kvelden og det var noe trøbbel med bagasje. Vi ble i hvert fall omsider kjørt til vårt hotell, og ble lovet at hun skulle komme 2 dager etterpå. Vi verken så eller hørte noe mer fra Belka Golf resten av uken, før vi ringte og hørte om de kom og hentet oss til flyplassen ved hjemreise. Det gjorde de, så for oss var de kun transport til og fra flyplassen. Siden Susesi hadde egen golf shuttle for spillere fungerte det fint for oss med kjøring og henting til og fra banen. Utrolig god service, Banen ringer når vi vil bli hentet og innen 15 minutter er bilen der for å kjøre deg tilbake på hotellet. Alt inkludert i prisen.

Det eneste aberet med hotellet er at det er hotellet som er lengst unna banene vi spilte, Det var ca 15 min. hver vei.

Vi spilte mest Tat og National, og trivdes godt på begge banene, men personlig synes jeg Tat var best. Der var forholdene veldig gode, og 3 flotte 9 hulls sløyfer. Hullene var passe lange, og noen med vann så det var viktig å slå ganske rette slag. På National var forholdene litt dårligere, så de spilte med vinter regler og ballplassering i fairway, men hull to som er et kort par tre hull ut på en halvøy var utrolig flott.

Vi spilte 6 runder, og fikk i tillegg gått ekstra 9 hull på Tat siste dagen. Utrolig god service på banen, selv om banen var full klarte de å få til slik at vi fikk spilt 9 ekstra hull siste dagen. Perfekt for oss som blir litt desperate når det går mot slutten av golf ferien og vi vet at det er lenge til neste runde hjemme i Norge.

Er det noe vi ville gjort annerledes neste gang, så er det faktisk å spille litt senere runder, enn vi gjorde nå. Tidligste runden vår var 07.10, og seneste var 09.25. Hadde vi spilt noe senere ville vi fått utnyttet hotellets fasiliteter bedre enn vi gjorde nå. Hotellet var utrolig flott og kan anbefales på det varmeste. Veldig bra og stor og variert buffè i tillegg til at de hadde 2 a la carte restauranter som var åpne. Siden vi gikk ut tidlig hver morgen fikk vi litt problemer med å bestille restaurant siden dette ikke kunne gjøres før etter 8.30 (ikke veldig golfvennlig), men vi fikk spist 5 retter på både Italiensk og Kinesisk restaurant, så vi var godt fornøyd.

Byen Belek er vel ikke så mye å skryte av, kun butikker for golfspillere. Noe slitsomme selgere.

Kan anbefale Belek på det sterkeste for de som ønsker å spille golf.  Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Anniken og Sveinung Sulutvedt

20-27. mars 2010

Flott opplegg – og praktfulle baner/golfanlegg. Cornelia Diamond er et supert sted og bo – med alle de tilbud som tenkes kan. Avslappende atmosfære – enten man ville benytte Spa- anlegget eller uteområdene rundt et av bassengene. Og rent og pent overalt. Vi er særdeles fornøyd med vårt opphold.

Dersom vi skal komme med noen innspill om forbedringer – foreslår vi at dere opplyser om avhentingstider på hotellet – når det er andre baner enn Faldo. Der var vi litt i tvil om det kom noen – og når. Men det var aldri noe problem – for en av bussene kom og hentet oss. Men dog greit å vite i forkant at alt er arrangert og i orden.

Med vennlig hilsen/Mit freundlichen Grüssen/Kind regards

Odd Gulbrandsen + 3

16-23. mars 2010

Vi kan se tilbake på nok et flott opphold i Belek. Febeach var ”ok”, du vet det er vanskelig å matche standarden vi hadde i høst på Susesi.

Opplegget for de forhåndsbestilte golfrundene var som alltid bra. Jeg ønsket å få Mustafa til å ordne en ekstra runde den dagen vi skulle reise. Det kunne de ikke ordne før om morgenen samme dagen og det var knapt 30 minutter fra jeg fikk beskjed på hotellet til jeg skulle slå ut. Det ble svært hektisk og i tillegg måtte jeg betale 15 € for transport og det har jeg ikke opplevd før. Er det vanlig praksis for runder som kjøpes der nede?

Alt i alt nok et hyggelig opphold og vi er allerede i gang med å planlegge høstens tur.

Bjørn Forsmo

16-23. mars.

Vi er tilbake etter en fantastisk uke I Belek. Kan vel med hånden på hjertet si at dette kan anbefales på det varmeste, alt fungerte perfekt.

Har allerede bestemt meg for ny tur neste år, på samme hotell Cornelia Diamond  gleder meg allerede.

Ole Anders Hellerud

9-16. mars 2010

Vi hadde en fin uke 9-16/3 vi, ingenting å skylde på for varierende prestasjoner på banen ;).

Febeach Hotell var helt ok, men skal vi tilbake til Belek vil vi nok prøve noe annet. Maten var ikke helt topp (mye er ikke alltid nok) og servicen varierte fra middels til dårlig. Dette gjelder IKKE Belka Golf, men personalet på hotellet, kelnere, resepsjon etc. Dine samarbeidsparntere i Belka var veldig flinke, han fyren som smiler og ler hele tiden er helt suveren (busssjåføren). Ellers kom de og hentet oss når vi ville og var veldig greie å ha med å gjøre.

Banene vi spilte var bra (Pines, Pasha, Faldo og Tat), med Pasha som klart best. Det som IKKE var bra (foruten varierende service også der) var det store trykket som gjorde at rundene tok ca 5 timer med tildels MYE venting. Og da er vi litt forundret over at vi blir tildelt utslag som gjør at det bare er flaks at vi kommer rundt før det blir mørkt, og et par ganger gjorde vi heller ikke det. Vi skjønner at det er vanskelig å si stopp når man lever av det, men det er altså helt på grensen å slippe ut folk så sent (13-13.40). For meg/oss er mye av turen kvalitetstid på terrassen etter runden. I dette tilfellet ble det vanskelig når vi stort sett kom inn i skumringen. Alternativet var å slå ut før fuglene står opp – det er ikke ferie for meg/oss.

mvh
Frode, Torgeir, Ottar og Sigurd.
9-16. mars 2010

Hei.

Vi har hatt en topp golftur til Belek – dersom helsen fortsatt er ok blir det ikke siste gangen. Vi bestemte turen på en onsdag og reiste påfølgende søndag og alt som var tilrettelagt , fungerte 100 %.

Febeach hotell, god service og god mat , samt nydelige rom. Servicen fra Belek golf med Aichen og den herlige sjåføren var topp.

Vi spilte på Dunes og Pines helt topp baner. Det som også var gøy- vi spilte med folk fra Sveits, Tyskland , Nederland og Sverige og etter runden sitte i det flotte været, prate, ta en øl å kose seg etterpå.

Takk også til Din Golfreise v/Roger for god tilrettelegging og service.

Hilsen fra Solveig og Mauri Laine

7-14. mars 2010

Vi takker Din Golfreise for et kjempefint opplegg med golftur til Belek i førsten av mars 2010

Reisebestilling: Utmerket med god vilje til tilpassing av egne ønsker.

Ankomst: Maria fra Belka Golfclub/Din Golfreise møtte som avtalt og fulgte opp. Bra og rask SMS forbindelse anbefales.

Dagsturer/sigthseeing: Bra oppfølging og grei transport.

Hotell: Febeach Hotell  er utmerket på alle måter. ”All inklusive” anbefales. Godt tilbud på hotellet og SPA-senteret anbefales også. Kort vei til en praktfull strand mot Middelhavet. Buss hvert 10 min! Er vi ikke på plass til lunsj går det bra å ta med matpakke på banen!

Golf: Utslag kl 0800 første dag etter sein ankomst dagen før, anbefales ikke i det er greit å orientere/aklimatisere seg en dag. Vi var glad vi endret dette før vi dro. Grei service med et minus på ”Mesterskapsbane”. Banen TAT anbefales som utrolig vakker, lettgått uten trafikkstøy og hyggelig. Faldo anbefales ikke fordi den er teknisk svært vanskelig og med trafikkstøy, ”jålete” og lite hyggelig.

Været: Temperatur og soldager som en god norsk forsommer.

Reise: Norwegian sørget for behagelig og presis transport begge veier.

Vi kommer mer enn gjerne tilbake og benytter anledningen til å takke for oss.

Med hilsen fra Solveig & Bjørn Tendal 🙂

2-9. mars 2010

Jo takk, turen var veldig bra.

Topp hotell (Cornelia Diamond), god service og fint golfvær.

Vi hadde 3 oppsatte spilledager på Cornelia + at vi fikk ordnet 2 dager med 9 hullsrunder samme plass. Jeg kontaktet Belka ang.Cup, men fikk opplyst at den ikke var startet for året.

Hvis noe muligens kan forbedres, måtte det være 4 dager spill på 2 forskjellige baner + Belka cup.

mvh.Karl Hemnes

26.02-05.03-2010

Hei igjen!!

Da er vi tilbake etter en fantastisk bra opphold i Belek 23.februar -2.mars 2010.
Vi ble tatt imot av Maria, som var meget dyktig, og som ordnet med en ekstra spilledag.
Hun fulgte oss opp hele tiden med informasjon.Veldig bra!!

Hotell Susesi står ikke noe tilbake for Calista, som jeg bodde på i november 09.
Største forskjellen er fargen på møblene.

Vi spilte i tillegg til 6 runder, en runde på Sueno Pines avreisedagen, men 7 dager på rad er i det meste laget.
Det beste for oss, ved neste anledning, vil være å spille 3 dager,1 dag fri,så nye 3 dager med golf.
Været ble helt fantastisk,første dagen hadde vi 4 minutter regn, lettere skyet et par dager, deretter sol og oppimot 25 grader.

Vi var tre i følget, og de 2 andre underskriver gjerne på dette!!

Vi kommer tilbake !!!

Arnold Skoglund

23.02 – 02.03 – 2010

Vi er hjemme igjen etter en ferie som innfridde våre forventninger og mer enn det. På de fleste områdene.

Hotellet (Cornelia Diamond) er rått bra, og ut fra prisen nesten latterlig. Service osv på hotellet er like bra. Eneste negative vi fant, var at det var ganske lytt på hotellrommet. Det levde vi godt med.

Selv om jeg er fornøyd med golfbanene vi spilte (Dunes og Pines), så stemmer ikke dette med tilbudet vi fikk, som var fire runder på Faldo-banen Cornelia. Dette ble vi ikke opplyst på forhånd, så her skjedde en glipp. Det sto riktignok Dunes og Pines på voucheren vi fikk fra dere, men uten noen forklaring så tenkte jeg at dette kanskje var sløyfe-navn på Cornelia.

Vi kunne sikkert kranglet med dere på dette punktet, men vi føler vel at vi har fått value for money likevel, så det er greit for oss.

Ulempen med Belek er at det egner seg ikke så bra til spontane turer, på grunn av litt rigide bookingregler. Likevel er det nok en stor sjanse for at jeg vil benytte dere på nytt ved en senere anledning.

Vh Aasmund Brevik

16-20 februar 2010

Vi  har reist på golfferie både til jul og på våren  og begge turer var fine. Roger og Belka Golf gjør en veldig innsats for at vi golfspillere skal få et flott golfopphold med spill på flotte baner, Etter tre turer i løpet av et år har vi fått et veldig bra forhold til de ansatte i Belka Golf og spesielt Kristine og Ayşen Semiz i Belka Golf er blitt godt kjent,
Golfbanene er flotte og de ansatte på banene yter god service. Vi begynner nå å bli kjent med banemannskapet og de ansatte på klubbhuset på Cornelia og får en utmerket service.
Ansatte på Hotel Cornelia er hyggelige og servicemindede og en av  kelnerne snakker godt norsk og de ansatte på hotellet  kjenner oss nå igjen og det er  veldig hyggelig.

Vi tar turen igjen, konseptet med flotte golfbaner, god service og vårt bekjentskap med de ansatte i Belka Golf frister til nye golfrunder i Belek. Selv om vi nå har vært i Belek tre ganger er det en rekkegolf baner vi ikke har spilt og det skal vi gjøre noe med.

Hilsen Kristine, Ruth, Ingar og Anne Heimdal

6-13. februar 2010

Vårsjekken var en fin tur med gode baner og et flott hotell.

Forbedringene ligger først og fremst på informasjon og kommunikasjon.

Terningkast 5.

Med vennlig hilsen / Best regards
Thor Falleth

6-13. februar

Vårsjekken:

Mottakelse, innbooking, info om hotellet og oppsett med golfspillingen var helt topp. Også transport.
Men, hvorfor gjorde dere ikke noe med været ??????

Vi hadde 2 ekstradager på torsdag og fredag på TAT. De ordnet med kjempefint vær. (Bare tull).

Deres invitasjon til festaften på tirsdag står derimot til 0.
Ingen mottakelse
Iskaldt i salen. Vi fikk kelnerne til å sette på varme etter vært.
Ingen informasjon om hvorfor vi var samlet til festlig lag.
Ingen avslutning. Det var ikke rart folket stakk av gårde så fort som mulig etter siste rett.
Og så måtte vi betale for det hele. (Kunne spist fritt på hotellet)
Maten derimot var helt utmerket.
Tanken med festaften syntes vi var god. Derfor, prøv å lage den til en hyggelig aften.

Arne Gudmundson
6-13. februar

Hei
Takker for en flott tur.  Det eneste vi har å klage på er været, men det kan ikke du gjøre noe med.
Alt var lagt til rette for en urforglemmelig tur, og vi er veldig fornøyde.

Kommer gjerne tilbake, men satser på at det går fly direkte fra Stavanger.
Lykke til videre.
mvh Brit og Arne Ravndal

30. jan – 6. feb. 2010

Hei.
Dette var på alle måter en meget vellykket tur på et fantastisk hotel, Susesi, der betjeningen sto på pinne for oss hele tiden. Rene drikkepresset! Og alt gratis!
Carya var en fantastisk bane som var helt tørr etter et døgn med øsregn!
En negativ ting: to av dagene hadde vi starttid ca. 12 – 12.30 etter 80!!! mer eller mindre gode golfere fra Ungarn. Vi løste det ved å få gå ut på hull 10, men måtte vente helt til kl.13 før vi kunne gå de første 9. Det ble 5 1/2 times runde. Vi hadde ikke rukket rundt før mørket ellers.
Belka golf club som vi nå er medlemmer i, var et hyggelig bekjentsskap. De foreslo at neste gang skulle vi spille på andre baner hvis vi fikk sene starttider.
Det blir nok flere turer!
Vi takker!
Mvh. Kai Hammer (+11 andre)

20-27. januar 2010

Vi har hatt en fantastisk uke på hotell Febeach med 5 runder på Carya golf, 1 runde på Lykia Links og 1 runde på National.

Bestilling via DinGolfreise fungerte veldig bra, med rask respons via epost. Belka golf var veldig hjelpsomme og presise, både på transport til og fra golfbanene og på bestilling av nye starttider.
Carya var et fantastisk anlegg som var 100% gjennomført på alle punkt. Selve banen var utfordrende og veldig variert, så det var ingen problem å spille 5 runder uten å bli lei. Det var et hyggelig og hjelpsomt personale på klubbhuset og i restauranten.
Lykia Links var en fantastisk linksbane som ligger en halvtimes biltur utenfor Belek. Det var mange spennende og utfordrende hull, men banen bar mer preg enn Carya av at det var «off season», spesielt på greenene.
National var vanskelig å få et godt inntrykk av, da vi spilte den på den ene dagen da det regnet. Men før regnet slo til for fullt, fikk vi spilt noen spennende hull på denne banen også…
Hotell Febeach var et fint hotell med mange fasiliteter, men vi syns servicen var litt for dårlig, og engelsken var middelmådig på de ansatte. Det dukket opp et lite problem i starten av uken, da vi ville ha resepsjonen til å ringe til Belka golf for oss, noe de nektet, men etter å ha snakket med Esin fra Belka golf ordna det seg. Vil kanskje velge et hotell som er litt dyrere på en evt neste tur til Belek.
Sondre, Didrik, Karl Erik, Rune og Endre fra Sandane GK
16-23. januar 2010

Takk for et fantastisk opphold!
Vi har hatt syv flotte dager på Carya golfklubb, en nydelig bane i verdensklasse.
Temperaturen lå på rundt 20 grader hver dag, og vi hadde ikke en eneste dag med regn.
Hotell Febeach, som vi bodde på, er i utgangspunktet et flott hotell. Sammenlignet med de andre rundt,
når det imidlertid ikke helt opp. Vil nok anbefale andre reisende å velge et av de andre hotellene, for eksempel Calista.

En ting er hvertfall sikkert, Belek vil garantert bli besøkt igjen!

Vennlig hilsen
Anne Elisabeth Næstvold
Glenn Ruben Forberg

02-09. januar 2010

Vi hadde på alle måter et fantastiskt flott opphold i Belek.

Dette var vår første tur til Belek, og vårt 14 dagers opphold svarte til våre forventninger godt over 100%.

Cornelia Diamond hotell var meget bra både når det gjelder luxus, mat og service. Ultra all inclusive konseptet anbefales på det varmeste.

Nick Faldo banen fikk vi virkelig prøvd oss på, tilsammen 8 runder ble spilt iløpet av 14 dager.

Været var også på vår side i hele perioden 26. desember 2009 til 9. januar 2010.

Dette blir ikke vår siste reise til Belek.

Vi gir våre beste anbefalinger.

Oslo 12 januar 2010

Aileen og Bjørn Horni (Medlemmer av Tyrifjord Golfklubb)